0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مدل های کسب و کار در اقتصاد دایره ای

معرفی، خرید و دانلود کتاب مدل های کسب و کار در اقتصاد دایره ای

مفاهیم، مثال ها و نظریه ها
درباره مدل های کسب و کار در اقتصاد دایره ای

کتاب مدل های کسب و کار در اقتصاد دایره ای اثر روبرتا دی آنجلیس، یک کتاب مرجع برای کسب و کارهایی است که می خواهند به اقتصاد دایره ای روی آورند. این کتاب مفاهیم، مثال ها و نظریه های مربوط به مدل های کسب و کار دایره ای را پوشش می دهد. اقتصاد دایره ای یک سیستم اقتصادی است که به جای استخراج، تولید، مصرف و دور انداختن، بر استفاده مجدد، تعمیر، بازیابی و بازیافت تمرکز می کند. این سیستم بر کاهش وابستگی به منابع، کاهش تولید زباله و حفاظت از محیط زیست تأکید دارد. کتاب حال حاضر که یکی از بهترین کتاب‌های مدیریت و رهبری است، توسط فاطمه شهدکار به فارسی ترجمه شده است. این ترجمه، که توسط انتشارات زرین اندیشمند منتشر شده است، یکی از دقیق‌ترین و روان‌ترین ترجمه‌های موجود از این کتاب است.

درباره نویسنده

روبرتا دی آنجلیس یک اقتصاددان و مشاور کسب و کار است که بر اقتصاد دایره ای و مدل های کسب و کار پایدار تمرکز دارد. او نویسنده کتاب مدل های کسب و کار در اقتصاد دایره ای است که یک راهنمای جامع برای کسب و کارهایی است که می خواهند به اقتصاد دایره ای روی آورند. وی در سال 1972 در ایتالیا متولد شد. دی آنجلیس بیش از 20 سال تجربه در زمینه اقتصاد و کسب و کار دارد. او در شرکت های مشاوره ای متعددی کار کرده است و به شرکت های Fortune 500 در زمینه توسعه استراتژی های پایدار کمک کرده است. دی آنجلیس یک سخنران و نویسنده پرکار است. در اینجا برخی از آثار برجسته روبرتا دی آنجلیس آورده شده است:

●     اقتصاد دایره ای: یک راه جدید برای رشد پایدار (2015)

●     طراحی برای پایداری: راهنمایی برای ایجاد محصولات و خدمات پایدار (2013)

چرا باید کتاب مدل های کسب و کار در اقتصاد دایره‌ای را بخوانیم؟

کتاب مدل های کسب و کار در اقتصاد دایره ای به کسب و کارها کمک می کند تا مدل های کسب و کار خود را به گونه ای طراحی کنند که پایدارتر و سازگارتر با محیط زیست باشند. کتاب حال حاضر به خوبی نوشته شده و به راحتی قابل درک است. این کتاب پوشش جامعی از مفاهیم، مثال ها و نظریه های مربوط به مدل های کسب و کار دایره ای ارائه می دهد، در واقع نویسنده در این کتاب به بررسی مفاهیم علمی و نظریات مختلف پیرامون کسب وکار و اقتصاد پرداخته است. این کتاب برای مدیران کسب و کار، کارشناسان کسب و کار، کارآفرینان و دانشجویانی که علاقه مند به اقتصاد دایره ای و مدل های کسب و کار پایدار هستند، مفید است.

در بخشی از کتاب مدل های کسب و کار در اقتصاد دایره‌ای می‌خوانیم

مفهوم اقتصاد دایره‌ای در این کتاب تحت ‌عنوان استعارۀ برتر قرار گرفته است. EMF و مکینزی (۲۰۱۲) آن را به‌خوبی توصیف می‌کنند "یک سیستم صنعتی که هدف آن احیاگری یا ترمیم‌کنندگی است، ترمیم را جایگزین مفهوم پایان زندگی می‌کند و درواقع تغییر جهتی به سمت استفاده از انرژی تجدیدپذیر، حذف استفاده از مواد شیمیایی سمی و کمک به از بین بردن زباله‌ها ازطریق طراحی برتر مواد، محصولات، سیستم‌ها و مدل‌های کسب‌وکار است". اجرای اقتصاد دایره‌ای می‌تواند تأثیر مثبتی بر سیستم‌های تولید و مصرف داشته باشد. به‌ویژه اینکه اقتصادی است که سازوکارهای ایجاد ارزش چندگانه را که از مصرف منابع محدود متمایز می‌شوند، فراهم کرده است. در حال ‌حاضر نوآوران پیش‌گام از سراسر جهان انگیزۀ آن را دارند تا به‌طوراساسی در روش‌های کسب‌وکار خود تجدیدنظر کنند. نوآوری مدل کسب‌وکار یک مولفۀ مهم برای دستیابی به اقتصاد دایره‌ای است؛ بنابراین نقش رهبران مشاغل در هدایت این تحول دارای اهمیت است.

پیشنهادهایی برای علاقه مندان به کتاب مدل های کسب و کار در اقتصاد دایره‌ای

اگر شما نیز از علاقمندان به کتاب مدل های کسب و کار در اقتصاد دایره‌ای هستید، مطالعه کتاب‌های زیر را به شما توصیه می‌کنیم.


●     استراتژی اقیانوس آبی، دبلیو چان کیم

●     مدیریت خود، ویلیام اونکن

●     بهترین قصه‌گو برنده است، آنت سیمونز









شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۷۴ مگابایت
تعداد صفحات
168 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۵:۳۶:۰۰
نویسنده رابرتا دی آنجلیس
مترجمتقی ترابی
مترجم دومفاطمه شهدکار
ناشرزرین اندیشمند
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Business models in the circular economy concepts, examples and theory
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۱/۰۵
قیمت ارزی
3.۵ دلار
قیمت چاپی
155,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۷۴ مگابایت
۱۶۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
42,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مدل های کسب و کار در اقتصاد دایره ای
مدل های کسب و کار در اقتصاد دایره ای
مفاهیم، مثال ها و نظریه ها
زرین اندیشمند
0
(بدون نظر)
42,000
تومان