0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
انگلستان عصر الیزابت

معرفی، خرید و دانلود کتاب انگلستان عصر الیزابت

درباره انگلستان عصر الیزابت

کتاب انگلستان عصر الیزابت نوشته ویلیام دبلیو لیس داستان جذابی از دوره تاریخی انگلستان را روایت می‌کند که با سلطنت الیزابت تودور، دختر کوچک‌تر هنری هشتم، آغاز می‌شود. ملکه مری اول، پیش از او، کشور را به دلیل شرایطی بسیار پیچیده و مشکلاتی فراوان ترک کرده بود. در دوران ملکه مری، انگلستان با مشکلات جنگ‌های خارجی و درگیری‌های مذهبی در داخل روبه‌رو بود. اما با مرگ ملکه مری و صعود الیزابت به قدرت، کشور و مردم انگلستان با یک دوران جدید امیدوارانه مواجه شدند.

"عصر الیزابت" به انگلستان ثبات و رونق آورد. الیزابت تودور با حکومت خود به مردم انگلستان امید به دورانی از آرامش، آزادی و رفاه داد. او به انگلستان قدرت و جاه‌طلبی در اروپا آورد و قلمرو کشور را گسترش داد. هنر و فرهنگ در این دوران شکوفا شدند و مردم به ثروت و رفاه دست یافتند. الیزابت تودور به عنوان یک پیشوای منطقه‌ای شناخته می‌شود و مدلی برای سایر کشورها و جوامع جهانی شد. این کتاب به تاریخ انگلستان در دوران الیزابتی پرداخته و دورانی را به تصویر می‌کشد که تأثیرات آن همچنان در تاریخ و فرهنگ جهان ادامه دارد.

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های داستان و رمان علاقمند هستید به دسته‌بندی داستان و رمان در فیدیبو سر بزنید.

درباره ویلیام دبلیو لیس

ویلیام دبلیو لیس (William W. Lace) ، نویسنده برجسته اهل تگزاس با گذشته‌ای متنوع در زمینه نوشتن کتب غیرداستانی برای جوانان و نوجوانان است. با تحصیلات عالی در دانشگاه‌های مختلف تگزاس، او اطلاعات و تخصص گسترده‌ای در زمینه تحقیق و نوشتن کسب کرده است. وی در دوران پیش از مشغولیت به پژوهش‌های اخباری در دانشگاه تگزاس در آرلینگتون مشغول به فعالیت بود و به عنوان نویسنده و ستون‌نویس برای تلگرام فورت ورث فعالیت داشته است.

لیس علاقه زیادی به نوشتن در موضوعات متنوع دارد و تاکنون بیش از ۵۰ کتاب غیرداستانی، از موضوعاتی چون بمب اتمی تا کابوی دالاس، را برای جوانان نوشته است. او با این کتب توانسته است مخاطبان جوان را به دنیای متنوع علم، تاریخ و واقعیت‌های جذاب جلب کند. با توجه به تلاش‌های مستمر و موفقیت‌های او در عرصه نوشتن کتب برای جوانان، خواندن کتب وی می‌تواند برای افرادی که به دنبال افزایش دانش و توسعه فهم خود هستند، تجربه‌ای پرمعنا و مفرح باشد.

چرا باید کتاب انگلستان عصر الیزابت را بخوانیم

کتاب انگلستان عصر الیزابت یک سفر فراموش‌نشدنی به دورانی از تاریخ انگلستان است که باعث تحولات فرهنگی، اقتصادی و سیاسی بسیار مهمی در این کشور شد. این کتاب به ما فرصت می‌دهد تا به عمق دوران الیزابتی نگاهی بیندازیم و با شخصیت منحصربه ملکه الیزابت تودور آشنا شویم. در این دوران، انگلستان از یک کشور در وضعیت نامساعد به یک قدرت جهانی تبدیل شد و این کتاب به ما این انتقال تاریخی را به تصویر می‌کشد.

در طول خواندن این کتاب، ما با شخصیت‌ها، رویدادها و چالش‌های دوران الیزابت آشنا می‌شویم و به درک عمیق‌تری از تأثیر این دوران بر تاریخ و فرهنگ جهانی دست پیدا می‌کنیم. این کتاب برای دوستداران تاریخ و فرهنگ علاقه‌مند به فهم بهتر دنیای اطرافشان توصیه می‌شود، زیرا عصر الیزابتی به عنوان یکی از دوران‌های مهم تاریخ انگلستان و جهان شناخته می‌شود و شناختن آن به ما کمک می‌کند تا فرهنگ و تاریخ کنونی را بهتر درک کنیم.

در بخشی از کتاب انگلستان عصر الیزابت می‌خوانیم

عصر الیزابت نه‌فقط الهام‌بخش انگلیسی‌ها بلکه مردم سراسر جهان بود – آمریکایی‌ها، هندی‌ها، آفریقایی‌ها، کانادایی‌ها، جامائیکایی‌ها و مصری‌ها – مردم هر جایی که زمانی بخشی از امپراتوری بریتانیا بودند. بسیاری از مستعمرات بریتانیا، از جمله ایالات متحده آمریکا، راه خودشان را جدا کردند و به استقلال دست یافتند. با این حال هنوز هم آن‌ها بخش اعظم فرهنگشان را مدیون انگلستان عصر الیزابت‌اند. همان‌طور که میوریئل سنت کلئر برن می‌نویسد، آن دوره یکی از دوره‌های نادری بود که گذشته و آینده‌اش رنگ تخیل دارد، و هر دو زمان حال را شکوه می‌بخشند.

پیشنهادهایی برای دوست‌داران کتاب انگلستان عصر الیزابت

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های داستان و رمان علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما کتاب‌های زیر را که در فیدیبو به راحتی در دسترس شما هستند، مطالعه کنید.


دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
6.۴۸ مگابایت
تعداد صفحات
134 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۴:۲۸:۰۰
نویسنده ویلیام دبلیو لیس
مترجمپریسا صیادی
ناشرگروه انتشاراتی ققنوس
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Elizabethan England.
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۱۱/۱۷
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۶.۴۸ مگابایت
۱۳۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 2 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
5
(3)
59,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
انگلستان عصر الیزابت
انگلستان عصر الیزابت
ویلیام دبلیو لیس
گروه انتشاراتی ققنوس
5
(3)
59,000
تومان