0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
نسل پنجم بازاریابی

معرفی، خرید و دانلود کتاب نسل پنجم بازاریابی

فناوری در خدمت بشریت
درباره نسل پنجم بازاریابی

مارکتینگ یا همان بازاریابی، سهم عمده‌ای از بودجه کسب و کارها را به خود اختصاص می‌دهد؛ چرا که به افزایش فروش و رشد سودآوری آن‌ها کمک می‌کند. اما جدیدترین متد انجام این کار چگونه است؟ پنجمین نسل از مارکتینگ چه متدی را پیاده‌ سازی می‌کند؟ کتاب نسل پنجم بازاریابی سعی دارد که به چنین سوالاتی پاسخ بدهد. در این نسل از مارکتینگ، تمرکز متخصصین بر بهره بردن از فناوری‌های نوین است. این در حالی اسست که در نسل چهارم بازاریابی هم بر استفاده از فناوری‌ها تاکید می‌شد اما در پنجمین نسل از مارکتینگ، فناوری‌هایی که مقلد انسان هستند به‌عنوان ابزار کار مطرح می‌شوند. در کتاب نسل پنجم بازاریابی درباره چنین مسائلی صحبت شده است و شما با مطالعه این کتاب، دانش خودتان را در این حوزه به‌روز می‌کنید. این کتاب توسط انتشارات آریانا قلم منتشر شده و در دسته کتاب‌های مارکتینگ جای می‌گیرد.


درباره نویسنده

کتاب نسل پنجم بازاریابی توسط فیلیپ کاتلر، هرماوان کارتاجایا و ایوان ستیاوان نوشته شده است. فیلیپ کاتلر یکی از اساتید برجسته بازاریابی در جهان است. او در سال 1931 در ایالت شیکاگو به دنیا آمد و پس از سال‌ها فعالیت، به‌عنوان پدر بازاریابی مدرن مطرح شده است. نظریه‌ای از او با عنوان کاتلریسم باقی مانده که می‌گوید مدیران کسب و کارها باید نیازهای مشتریان را دقیق شناسایی کنند و مطابق این شناخت، ارزش افزوده خلق کنند. نویسنده دوم این کتاب، هرماوان کارتاجایا است که به عنوان یک سخنران و نویسنده حوزه مارکتینگ اعتبار بالایی دارد. این مدرس اندونزیایی، رئیس کنسول کسب و کارهای کوچک اندونزی و همچنین، از موسسان فدراسیون مارکتینگ آ/سیا است. علاوه‌یر دو نفری که معرفی شدند، ایوان ستیاوان نیز در نوشتن کتاب نسل پنجم بازاریابی نقش داشته که او هم در زمینه سخنرانی و تدریس مارکتینگ سابقه پررنگی دارد.



چرا باید کتاب نسل پنجم بازاریابی را بخوانیم؟

کسب انواع مهارت‌ها در حوزه بازاریابی می‌تواند یک هدف ایده‌آل برای کسانی باشد که در اکوسیستم استارتاپی فعالیت می‌کنند و نیاز دارند تا بیشترین مشتری را برای کسب و کارشان جذب کنند. همچنین، افرادی که به‌عنوان یک کارمند در بخش مارکتینگ شرکت‌ها مشغول به کار هستند و موظف‌اند تا خود را در زمینه کاری‌شان آپدیت نگاه دارند. برای چنین کسانی مطالعه کتاب نسل پنجم بازاریابی موکدا توصیه می‌شود. این کتاب اطلاعات نابی در زمینه نسل پنجم مارکتینگ در اختیار خواننده‌اش قرار می‌دهد تا او متوجه شود در دنیای تجارت، متخصصان چگونه با استفاده از فناوری‌های جدید بازاریابی انجام می‌دهند. این کتاب به گونه‌ای نوشه شده که حتی برای کسانی‌که درک خاصی از دنیای فناوری‌ ندارند هم می‌تواند مفید واقع شود. بنابراین، مطالعه کتاب نسل پنجم بازاریابی برای طیف وسیعی از فعالان تجارت و علاقه‌مندان به بازاریابی ضروری است.




بخشی از کتاب نسل پنجم بازاریابی

نسل پنجم بازاریابی برای مقابله با پش پرده سه چالش بزرگ به وجود می‌آید: شکاف نسل‌ها، قطبی شدن رفاه و شکاف دیجیتال. اولین بار در تاریخ است که پنج نسل جمعیتی با رویکردها، اولویت‌ها و رفتارهای متضاد، کنار هم زندگی می‌کنند. بیبی بومرها و نسل ایکس هنوز هم اکثریت کرسی‌های رهبری در دنیای تجارت را در اختیار دارند و دارای قدرت خرید نسبتا بالایی هستند. اما در حال حاضر، نسل‌های عشق دیجیتال هزاره و زد بزرگ‌ترین نیروی کار و همچنین، بزرگ‌ترین بازارهای مصرفی را تشکیل می‌دهند. عدم ارتباط بین مدیران ارشد و مسن شرکت که بیشترین تصمیمات را می‌گیرند و مدیران جوان‌تر و مشتریان‌شان، بزرگ‌ترین مانع بر سر راه خواهد بود.



پیشنهادهایی برای علاقه‌مندان

اگر از خواندن کتاب نسل پنجم بازاریابی لذت برده‌اید، خواندن این آثار را نیز به شما پیشنهاد می‌کنیم:


کتاب یادداشت‌های معلم بازاریابی

این کتاب سعی می‌کند نکات اصولی و اساسی بازاریابی را به خواننده‌اش یاد بدهد تا او بتواند به کمک این نکات پایه‌ای، در بازاریابی به موفقیت برسد.

کتاب شیوه گرگ

کتبا شیوه گرگ حاصل تجارب یکی از موفق‌ترین فروشندگان تاریخ تجارت آمریکا یعنی جوردن بلفورت است. بلفورت در این کتاب توضیح می‌دهد که چگونه هنگام مذاکره با مشتری او را روی یک خط مستقیم به جلو ببرید تا نهایتا قانعش کنید تا از شما محصول یا خدمت را خریداری کند.

کتاب اعترافات یک تبلیغاتچی

دیوید اگیلوی را پدر بازاریابی می‌دانند و او در کتاب اعترافات یک تبلیغاتچی هرآنچه را که در حوزه مارکتینگ می‌داند در اختیار خواننده قرار می‌دهد.













































































ن


دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
4.۲۵ مگابایت
تعداد صفحات
280 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۹:۲۰:۰۰
نویسندهفیلیپ کاتلر
نویسنده دومهرماوان کارتاجایا
نویسنده سومایوان ستیاوان
مترجمحمیدرضا ایرانی
مترجم دومملیکا نصیر
مترجم سوم علی عموئی اوجاکی
ناشرانتشارات آریانا قلم
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Marketing ۵.۰: Technology for Humanity
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۹/۲۸
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۴.۲۵ مگابایت
۲۸۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 4 مخاطب
5
ستاره
75 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
25 ٪
1
ستاره
0 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

بسیار کتاب روان و عالی بود

5

مناسب

4.3
(4)
74,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
نسل پنجم بازاریابی
نسل پنجم بازاریابی
فناوری در خدمت بشریت
انتشارات آریانا قلم
4.3
(4)
74,000
تومان