0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مردان هوشیار
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب مردان هوشیار

درباره مردان هوشیار

مردان هوشیار چه کسانی هستند و ویژگی‌های آنان چیست؟ آیا شما به عنوان یک مرد، احساسات و ویژگی های خود را می‌شناسید؟ به نظر شما مردان موفق چگونه در زندگی خود عمل می‌کنند؟ به نظر شما خانم‌ها مردان هوشیار دارای چه ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری هستند؟

کتاب مردان هوشیار با عنوان اصلی Conscious Men به تمام این سوالات پاسخ می‌دهد. این کتاب در واقع راهنمای خوبی برای مردان است تا بدانند چگونه به یک مرد موفق و هوشیار تبدیل شوند و چالش‌های روزانه‌ی خود را پشتت سر بگذارند اما این کتاب فقط برای آقایان نوشته نشده است بلکه به کمک خانم‌ها نیز می‌آید تا ویژگی‌های یک مرد هوشیار را در همسران خود تقویت کنند. نویسنده در این کتاب در یازده فصل نکات بسیار کاربردی و خوبی را برای آقایان متذکر می‌شود به طور مثال چگونه خشم خود را مدیریت کنند یا شوخ طبع باشند. این کتاب با ترجمه علی علی‌پناهی توسط انتشارات نسل نواندیش به فارسی ترجمه و منتشر شده است. اگر به خواندن این نوع کتاب‌های موفقیت علاقه دارید، به دسته‌بندی روانشناسی، مراجعه کنید.

با جان گری بیشتر آشنا شویم

جان گری John Gray با کتاب مردان مریخی، زنان ونوسی شناخته شد اما این سخنران و نویسنده آمریکایی تجربه‌ی زیادی در این زمینه دارد. جان گرین در سال 1951 در تگزاس به دنیا آمد و زمانی که هجده سال  داشت در جلسات مراقبه شرکت کرد که پس از آن زندگی‌اش دجار تغییر شد. جان گری در سال 2002 با چاپ کتاب مردان مریخی زنان ونوسی تا مدت‌ها در فهرست پرفروش‌های جهان قرار گرفت. از این نویسنده بزرگ کتاب‌های دیگری نیز به فارسی ترجمه و چاپ شده است که می‌توانید آن‌ها را در ادامه ببینید:

پنج دلیل برای اینکه چرا باید کتاب مردان هوشیار را بخوانیم

گاهی در زندگی در انتظار معجزه هستیم در صورتیکه معجزه در ذهن و تفکرات ما ایجاد می‌شود. ما به عنوان افرادی توانا می‌توانیم ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری خود را تغییر دهیم که همین امر ما را با دیگران متفاوت خواهد کرد. فرقی نمی‌کند شما یک آقا باشید یا خانم. این کتاب راهنمای خوبی است تا تبدیل به یک انسان هوشیار شوید. کتاب مردان هوشیار به ما کمک می‌کند تا:

  • با ویژگی‌های مردان موفق آشنا شویم.
  • همسر و پدر نمونه‌ای باشیم.
  • سبک زندگی خود را بهبود ببخشیم.
  • هدفمند زندگی کنیم.
  • به عنوان یک خانم، شناخت بیشتری از مردان به دست آوریم.

در بخشی از کتاب مردان هوشیار می‌خوانیم

مردان در صورت هوشیاری نه به دنبال تکرار کردن راه پدران خود هستند نه دچار احساسات زودگذر می‌شوند. هوشیاری در مقابل معظلات یعنی آنقدر دقت دارند که در خود غور کنند تا بدانند کار درست و راه درست کدام است.

در تاریخ شاهد مردانی هستیم که تلاش می‌کردند با اعمال خشونت و ارعاب، حاکم و سلطان جامعه خود باشند. شکل دیگر خشم در تاریخ، استفاده از خشونت برای انتقام‌جویی بوده که گاه چندین نسل ادامه می‌یافته است. ما به این نتیجه رسیده‌ایم مردانی که دست به خشونت می‌زنند فاقد احساس و عاطفه هستند.

زنان می‌گویند می‌خواهند در کنار مردی باشند که بتوانند به او اعتماد کنند. زنان به شرطی می‌توانند احساس آرامش کنند و به شوهر خود مهر بورزند که شوهرشان به آنچه می‌گویند عمل کند و همیشه حقیقت را بگوید.

برای انکه بتوانید با همسر خود ارتباط برقرا کنید باید گوش دادن عمیق را یاد بگیرید. گوش‌دادن عمیق دو وجه دارد: یکی اینکه متوجه می‌شوید همسرتان با طرح داستان ناراحتی خود را بیان می‌کند. اگر قصه‌ای که می‌گوید مبالغه آمیز باشد، نشان می‌دهد چاره دیگری برای بیان ناراحتی خود ندارد.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب مردان هوشیار

پیدا کردن راه حل برای تغییر عادات و رفتارهای شخصی می‌تواند ما را به یک انسان نمونه تبدیل کند و ارزش‌های بیشتری را در جامعه و روابط اجتماعیمان به ارمغان بیاورد. برتری داشتن از خصلت‌های انسانی است و هر کس می‌خواهد که بهترین نمونه از نوع خود باشد. کتاب مردان هوشیار تلاش دارد تا ویژگی‌های مورد نیاز برای پیشرفت را به ما بیاموزد. اگر شما به توصعه فردی و رشد شخصیتی علاقه دارید، به عناوین زیر نیز سر بزنید:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۵۹ مگابایت
تعداد صفحات
200 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۶:۴۰:۰۰
نویسندهجان گری
نویسنده دومآرجونا آرداق
مترجم علی علی پناهی
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Conscious Men
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۷/۱۹
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۵۹ مگابایت
۲۰۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
0 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
100 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
3
(1)
69,900
٪50
34,950
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪50
مردان هوشیار
مردان هوشیار
جان گری

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مردان هوشیار
٪50
مردان هوشیار
جان گری
انتشارات نسل نواندیش
3
(1)
69,900
٪50
34,950
تومان