0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
درمان گیاهی با روش ابوعلی سینا

معرفی، خرید و دانلود کتاب درمان گیاهی با روش ابوعلی سینا

درباره درمان گیاهی با روش ابوعلی سینا

از قرن‌ها پیش آثار معجزه­آسای داروهای گیاهی موردتوجه بوده است و خواص درمانی آن به دانشمندان و مردم عادی ثابت شده است. کتاب درمان گیاهی با روش ابوعلی سینا نوشته محمدحسن نعیمی با استفاده از منابع جدید علمی و ارتباط با مراکز تغذیه و گیاه‌خواری برخی کشورها نوشته شده است. نویسنده این کتاب در مقدمه به این موضوع اشاره کرده است که قصدش از نگارش کتاب، اثبات صحت درمان‌های گیاهی و درمان بر مبنای اختلاط چهارگانه‌ی طب قدیم، به پزشکان امروزی و ترغیب آن­ها به استفاده از نسخ گیاهی و پیروی از راه بوعلی سینا بوده است. جالینوس، بقراط، رازی و بوعلی ‌سینا از پیروان مکتب طب اخلاطی (Humorism) به شمار می‌آیند. از نکات قابل‌توجهی که این کتاب بیان می‌کند این است که مردم چین نزدیک به 94% از بیماری‌ها را با روش‌های گیاهی و طب سوزنی معالجه می‌کنند و داروهای خود را به دو سوم کشورهای جهان صادر می‌کنند. در جهان امروز هر روز گرایش شرکت‌های داروسازی معروف جهان به ساخت داروهای گیاهی بیشتر می‌شود. در آمریکا نیز بیمارستانی با نام Sinai  که برگرفته از نام بوعلی سینا است، ساخته شده که این موضوع را اثبات می‌کند.

البته نویسنده از مخاطبین می‌خواهد در کنار استفاده از روش‌های گفته شده در این کتاب مصرف داروهای شیمیایی خود را بدون مشورت با پزشک و صلاحدید متخصص قطع نکنند.

چرا باید کتاب درمان گیاهی با روش ابوعلی سینا را بخوانیم

اگر علاقه‌مند به خواندن کتاب‌هایی با موضوعات سلامت و رژیم‌درمانی هستید کتاب درمان گیاهی با روش ابوعلی سینا انتخاب مناسبی برای شماست. این کتاب به شما کمک می‌کند با اختلاط چهارگانه و رعایت طبع آشنا شوید. همچنین خوانندگان این کتاب با خواندن بخش «روش استفاده از کتاب» می‌آموزند چطور می‌توانند از مطالب و راه‌های درمان گفته شده در کتاب استفاده کنند.

محمدحسن نعیمی کتاب درمان گیاهی با روش ابوعلی سینا را نوشته است که توسط انتشارات نسل نواندیش به چاپ رسیده است. همچنین نسخه الکترونیکی این کتاب در سایت فیدیبو در دسته‌بندی سبک زندگی برای علاقه مندان در دسترس است و امکان دانلود دارد.

بخشی از کتاب درمان گیاهی با روش ابوعلی سینا

اعضای بدن آدمی هر یک به طعمی خاص علاقه دارند که برای آن عضو مفید است. برای مثال مغز و معده دوستدار خوراکی‌های تلخ‌اند و کلیه دوستدار خوراکی‌های بیمزه است. حتی رنگ در درمان بیماری‌های مختلف مؤثر است؛ برای مثال قلب دوستدار رنگ سفید است و رنگ سیاه برای قلب مضر است منظور پوشیدن لباس‌هایی به آن رنگ است.

برای درمان سینوزیت رنگ سیاه برای امراض مغزی رنگ آبی برای کلیه‌ها رنگ نارنجی، برای چشم‌ها رنگ سبز، چمنی برای آسم رنگ سبز یا آبی و برای درد گوش رنگ سیاه یا قهوه‌ای تیره مفید است. حتی اگر شما در رطوبت یا نم پوست طفل دقت کنید خواهید دید که اگر پیشانی نوزاد نمناک باشد احتمالاً مدفوع کرده و اگر دستش نمناک باشد ادرار کرده است.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب درمان گیاهی با روش ابوعلی سینا

درمان گیاهی با روش ابوعلی سینا کتابی است که به‌صورت مفید و مختصر به روش‌های درمان گیاهی بر مبنای اختلاط چهارگانه‌ی طب سنتی پرداخته است. اگر از خواندن این کتاب لذت بردید کتاب‌های مشابهی را به شما پیشنهاد می‌کنیم:

 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
3.۳۶ مگابایت
تعداد صفحات
449 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۴:۵۸:۰۰
نویسندهمحمدحسن نعیمی
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۷/۰۲
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۳.۳۶ مگابایت
۴۴۹ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.7
از 5
براساس رأی 3 مخاطب
آموزنده 🦉 (1)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
5
ستاره
66 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
33 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

بهترین طبیب تاریخ

5
حال‌خوب‌کن ✨
انگیزه‌بخش 🚀
آرامش‌بخش 🌱
خوش‌خوان 🪶
سرگرم‌کننده 🧩
پربار 🌳
آموزنده 🦉

عالی

3.7
(3)
آموزنده 🦉 (1)
89,900
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
درمان گیاهی با روش ابوعلی سینا
درمان گیاهی با روش ابوعلی سینا
محمدحسن نعیمی
انتشارات نسل نواندیش
3.7
(3)
آموزنده 🦉 (1)
89,900
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر