0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
بازاریابی شبکه ای

معرفی، خرید و دانلود کتاب بازاریابی شبکه ای

(برای افراد مبتدی تا حرفه ای)
درباره بازاریابی شبکه ای

کتاب بازاریابی شبکه­ای نوشته دکتر جان هایز، زیگ زیگلار مجموعه آموزشی کاملی در مورد این نوع از بازاریابی است. مخاطب این کتاب کسانی هستند که قصد آشنایی با این حرفه زا دارند یا می‌خواهند دانش و آگاهی خود را در این مورد افزایش دهند. جالب است بدانید در این کتاب برخی از درس‌های مدیریت بازرگانی و مدیریت فروش مرور می‌شوند. نویسنده در مقدمه این کتاب به این موضوع اشاره کرده است که افراد زیادی به این فکر می‌کنند که حرفه خودشان را شروع کنند و صاحب درآمدی باشند؛ اما بهانه‌هایی مثل کم‌بودن پول و سرمایه یا نداشتن تجربه کافی مانع آن می‌شود. این کتاب قرار است به شما بگوید چطور بر این مشکلات غلبه کنید و شرایط مالی خود را تغییر دهید. در کتاب بازاریابی شبکه‌ای نظرات کارشناسان متعددی را می‌خوانیم که به شما می‌گویند چگونه کسب‌وکاری موفق را برای خودتان راه‌اندازی کنید.

این کتاب را علی علی پناهی به فارسی برگردانده است و انتشارات نسل نواندیش آن را منتشر کرده است. خرید نسخه الکترونیک این کتاب در همین صفحه در دسته‌بندی مدیریت، بازاریابی و فروش فیدیبو در دسترس است.

معرفی زیگ زیگلار

 هیلاری هینتون زیگلار (۶ نوامبر ۱۹۲۶ –۲۸ نوامبر ۲۰۱۲) نویسنده، فروشنده و سخنران انگیزشی آمریکایی بود. در سال 1931، زمانی که زیگلار پنج ساله بود، پدرش سمت مدیریتی در مزرعه می سی سی پی گرفت و خانواده اش به شهر یازو، می سی سی پی نقل مکان کردند، جایی که او بیشتر دوران کودکی خود را در آنجا گذراند. او در سال 1947 کالج را رها کرد و به لنکستر، کارولینای جنوبی نقل مکان کرد و در آنجا به عنوان فروشنده در شرکت WearEver Cookware مشغول به کار شد. زیگلار در عرض سه سال به سمت مدیر میدانی و در نهایت سرپرست بخش ارتقاء یافت. در حین کار در این شرکت، زیگلار به خودیاری و سخنرانی انگیزشی علاقه مند شد و سخنرانی را شروع کرد. زیگلار علاوه بر سخنرانی، بیش از 30 کتاب نوشته است. در سال 2007، سقوط از پله ها او را با مشکلات حافظه کوتاه مدت مواجه کرد. با این وجود، زیگلار به شرکت در سمینارهای انگیزشی ادامه داد تا اینکه در سال 2010 بازنشسته شد.

پنج دلیل برای خواندن کتاب بازاریابی شبکه‌­ای

اگر از علاقه‌مندان به علم بازاریابی هستید کتاب بازاریابی شبکه‌ای برایتان بسیار جذاب است. در ادامه به دلایلی اشاره می‌کنیم که به شما می‌گوید چرا باید این کتاب را بخوانید:

  • در این کتاب با واقعیت بازاریابی شبکه‌ای به‌عنوان یک نوع مهم از بازاریابی و سابقه تاریخی آن آشنا می‌شوید.
  • با خواندن این کتاب می‌آموزید فارغ از تجربیات، سن و یا تحصیلات بتوانید کسب‌وکار موفقی داشته باشید.
  • این کتاب به شما کمک می‌کند به‌راحتی وارد حیطه بازاریابی شوید.
  • این کتاب به شما می‌گوید چطور فرصت‌های طلایی برای سرمایه‌گذاری را پیدا کنید.
  • در این کتاب مهارت‌های فروش و بازاریابی برای رونق کسب‌وکارتان به شما آموزش داده می‌شود.

 

در بخشی از کتاب بازاریابی شبکه­‌ای می‌خوانیم

مفهوم بازاریابی شبکه­ای بسیار ساده و از دو اصل اساسی تشکیل شده است. نخست شرکت یا مؤسسه­ای که بازاریابی شبکه تشکیل داده است به نمایندگی­ها یا توزیع کنندگانی متکی است که هر یک مستقل هستند و شرکت مزبور با کمک این نمایندگی­ها کالا و خدمات خود را مستقیم به دست مشتریان و مصرف کنندگان می­رساند به همین دلیل به آن فروش مستقیم میگویند و هزینه ای بابت دلال و واسطه در صورت حساب­های شرکت مزبور ثبت نمی­شود. در فروش مستقیم هزینه تبلیغات نیز در نظر گرفته نمی­شود و خود نمایندگی­ها که مستقل هستند، کالاها و خدمات را به دست خریدار می­رسانند.

نکته دوم یا اصل دوم این است که نمایندگی­ها این فرصت را دارند تا خودشان برای فروش سازمانی مستقل و شبکه­ای از بازاریابان تشکیل دهند. نمایندگی­ها درصدی از درآمد نقدی را دریافت می­کنند، بعضی از سطوح شبکه دریافتی بیشتری دارند.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب بازاریابی شبکه­‌ای

بازاریابی از علوم کاربردی و جذاب در هر کسب‌وکاری است. به‌منظور آشنایی بیشتر با سایر مفاهیم این علم کتاب‌های زیر را نیز به شما پیشنهاد می‌کنیم:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
pdf
حجم
5.۸۳ مگابایت
تعداد صفحات
408 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۳:۳۶:۰۰
نویسندهزیگ زیگلار
نویسنده دومجان هایز
مترجم علی علی پناهی
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
network marketing for dummies, c۲۰۰۱
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۶/۲۳
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
pdf
۵.۸۳ مگابایت
۴۰۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
79,900
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
بازاریابی شبکه ای
بازاریابی شبکه ای
(برای افراد مبتدی تا حرفه ای)
انتشارات نسل نواندیش
0
(بدون نظر)
79,900
تومان