0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
طرح بازاریابی کسب وکارهای کوچک

معرفی، خرید و دانلود کتاب طرح بازاریابی کسب وکارهای کوچک

نویسنده:
آلن دیب
درباره طرح بازاریابی کسب وکارهای کوچک


معرفی کتاب طرح بازاریابی کسب وکارهای کوچک


کتاب طرح بازاریابی کسب وکارهای کوچک، نوشته آلن دیپ و با ترجمه فواد معصومی توسط انتشارات آریانا قلم، راهنمای گام به گام برای تدوین یک برنامه جامع بازاریابی است. با این کتاب در حوزه مارکتینگ، در مسیر تدوین یک برنامه بازاریابی کامل برای کسب و کارتان قدم بردارید. این کتاب به شما کمک می‌کند تا با مطالعه هر فصل، بخش‌های مختلف برنامه بازاریابی خود را تکمیل کنید و در نهایت، صاحب یک برنامه جامع و کاربردی برای ارتقای کسب و کارتان شوید. با شناسایی مخاطبان هدف، درک عمیق از مشتریان ایده‌آل شما و نیازها و خواسته‌هایشان و شناخت جایگاه کسب و کارتان در مقایسه با رقبا و تمایزات کلیدی شما همراه با تدوین استراتژی بازاریابی و انتخاب کانال‌های بازاریابی مناسب و تعیین گام‌های عملی برای رسیدن به اهدافتان گام بلندی برداشته‌اید. همچنین با تولید محتوایی که مخاطبان را جذب کند و آنها را به مشتری تبدیل کند و رصد و ارزیابی عملکرد فعالیت‌های بازاریابی و ایجاد تغییرات لازم برای بهبود کسب و کارتان کتاب طرح بازاریابی کسب وکارهای کوچک انتخابی مناسب است. اگر شما هم به خواندن کتاب‌های مدیریت و بازاریابی حوزه کتاب‌های مارکتینگ علاقه دارید حتما به دسته‌بندی کتاب‌های مارکتینگ فیدیبو سر بزنید.



خلاصه کتاب طرح بازاریابی کسب وکارهای کوچک اثر آلن دیب

کتاب طرح بازاریابی کسب وکارهای کوچک اثر آلن دیب، راهنمای عملی و ساده‌ای برای صاحبان کسب‌وکارهای کوچک است که به آنها کمک می‌کند تا برنامه‌ای اثربخش برای بازاریابی و رشد کسب‌وکار خود ایجاد کنند. دیب بر اهمیت تمرکز بر روی یک بازار هدف خاص و ارائه یک پیشنهاد منحصر به فرد به آن بازار تأکید می‌کند. دیب روشی ساده برای ایجاد یک برنامه بازاریابی جامع ارائه می‌دهد که شامل 9 بخش کلیدی است: بازار هدف، پیشنهاد منحصر به فرد، کانال‌های بازاریابی، پیام بازاریابی، تبدیل، مشتریان ایده‌آل، ضمانت و بودجه. دیب طیف وسیعی از ابزارهای بازاریابی را معرفی می‌کند که صاحبان کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند از آنها استفاده کنند، از جمله ایمیل، بازاریابی محتوا، رسانه‌های اجتماعی و تبلیغات آنلاین. دیب بر اهمیت اندازه‌گیری نتایج فعالیت‌های بازاریابی و ایجاد تغییرات لازم در صورت نیاز تأکید می‌کند.


آلن دیب، کارآفرین، بازاریاب، متخصص فناوری و نویسنده‌ای موفق

آلن دیب، چهره‌ای شناخته شده در دنیای تجارت، با سابقه‌ای درخشان در زمینه‌ی کارآفرینی، بازاریابی، فناوری و نویسندگی است. او در طول دوران حرفه‌ای خود، کسب و کارهای متعددی را بنیان‌گذاری کرده که همگی در مسیر موفقیت گام برداشته‌اند. یکی از آخرین ابتکارات او، راه‌اندازی یک استارت‌آپ در حوزه‌ی ارتباطات راه دور بود. این کسب و کار نوپا در طول چهار سال فعالیت خود، رشدی چشمگیر را تجربه کرد و به عنوان یکی از سریع‌ترین شرکت‌های در حال توسعه شناخته شد. آلن دیب نمونه‌ای بارز از یک کارآفرین موفق است که با اتکا به تخصص، تلاش و نوآوری خود، در دنیای تجارت به جایگاه‌های رفیعی دست یافته است.

جهت مشاهده سایر آثار آلن دیب کلیک کنید.



 چرا کتاب طرح بازاریابی کسب وکارهای کوچک را بخوانیم


کتاب طرح بازاریابی کسب وکارهای کوچک  با تقسیم فرآیند بازاریابی به 9 بخش مجزا، به طور گام به گام یک برنامه بازاریابی جامع و کاربردی برای کسب و کارتان ارائه داده است. فرقی نمی‌کند که صاحب یک کسب و کار کوچک باشید، کارآفرین نوپا باشید یا یک متخصص بازاریابی باتجربه، این کتاب برای شما مفید خواهد بود. مطالب کتاب به زبانی ساده و قابل فهم ارائه شده و برای افراد با هر سطحی از دانش و تجربه در زمینه بازاریابی مناسب است. دیب در این کتاب به جای ارائه تئوری‌های پیچیده، بر اقدامات عملی و راهکارهای کاربردی برای افزایش فروش و ارتقای کسب و کار شما تمرکز می‌کند. آلن دیب به عنوان یک کارآفرین و متخصص بازاریابی موفق، تجربیات و دانش ارزشمند خود را در این کتاب به اشتراک می‌گذارد. او سابقه‌ی درخشانی در راه‌اندازی و توسعه‌ی کسب و کارهای مختلف دارد و به خوبی می‌داند که چه چیزی در دنیای واقعی بازاریابی عمل می‌کند.



در بخشی از کتاب طرح بازاریابی کسب وکارهای کوچک می‌خوانیم


تمام شدن اکسیژن واقعاً افتضاح است!

زیگ زیگلار معروف می‌گوید: «پول همه چیز نیست... ولی در حد اکسیژن مهم است.» بله، هیچ چیز - هیچ چیز - کسب وکار را سریع تر از نبود «اکسیژن» (یا همان پول) از بین نمی‌برد.

چرا بدون خجالت روی دریافت پول تمرکز کرده‌ام؟ دلایل خوبی دارد.

اولاً، تقریباً هیچ مشکلی در کسب وکار وجود ندارد که با پول بیشتر حل نشود. پول به دردمان می‌خورد چون تقریباً همۀ کسب وکارهایی که می‌شناسم پر از مشکلات ریز و درشت اند. پول کمک می‌کند تا اکثر مشکلات پشت پردۀ کسب وکارتان را حل کنید.

ثانیاً، وقتی از خودتان مراقبت کردید، شانس کمک به دیگران را خواهید داشت. اگر برای پول درآوردن وارد کسب وکارتان نشده‌اید، یا دروغ می‌گویید و یا برایتان حکم تفریح را دارد و نه کسب وکار. بله، من همه‌چیز را دربارۀ ارائۀ ارزش، تغییر دنیا و غیره می‌دانم، ولی اگر ورشکست شوید چقدر از این کارها را می‌توانید انجام دهید؟ به چند نفر می‌توانید کمک کنید؟

وقتی سوار هواپیما می‌شوید و مهمانداران مشغول کنترل‌های لازم براساس دستورالعمل‌های ایمنی هستند، به‌ناچار به مرحله‌ای می‌رسند که باید چیزی شبیه به این را بگویند:

«اگر در کابین کاهش فشار ناگهانی اتفاق بیفتد، ماسک های اکسیژن از بالای صندلی شما آویزان خواهند شد. ماسک را روی دهان و بینی خود بگذارید و بند را بکشید تا محکم شود. اگر با کودکان یا شخصی که احتیاج به کمک دارد مسافرت می‌کنید، یادتان نرود که قبل از کمک به دیگران ماسک خودتان را زده باشید.» چرا قبل از کمک به بقیه ماسک خودتان را بزنید؟ چون اگر روی صندلی‌تان بر اثر کمبود اکسیژن از حال بروید:


۱. به فرد دیگری نمی‌توانید کمک کنید و بدتر از آن؛

۲. حالا ما مجبوریم منابع محدودمان را وارد میدان کنیم تا بیایند و به شما کمک کنند وگرنه خیلی زود می‌میرید.


پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب طرح بازاریابی کسب وکارهای کوچک

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های کتاب‌های مارکتینگ علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما کتاب‌های زیر را که در فیدیبو در دسترس هستند، مطالعه کنید.


یادداشتهای معلم بازاریابی نویسنده پرویز درگی انتشارات بازاریابی

42 قانون طلایی بازاریابی نویسنده لورا لوول مترجم رضا نیاکان، آیدا برادری جمشیدی انتشارات بازاریابی

یخ شکنان نویسنده تام بیگ ال شرایتر مترجم امیر انصاری نشر آموزنده

رسیدن به فروش بیش ازحد نویسنده دنیل پریستلی مترجم محمدرضا عمرانی نشر نگاه نوین


دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
3.۰۶ مگابایت
تعداد صفحات
312 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۰:۲۴:۰۰
نویسندهآلن دیب
مترجمفواد معصومی
مترجم دومفؤاد معصومی
ناشرانتشارات آریانا قلم
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The ۱-page marketing plan get new customers, make more money, and stand out from the crowd,
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۳/۱۱
قیمت ارزی
6 دلار
قیمت چاپی
124,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۳.۰۶ مگابایت
۳۱۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.1
از 5
براساس رأی 135 مخاطب
آموزنده 🦉 (3)
پربار 🌳 (3)
5
ستاره
64 ٪
4
ستاره
10 ٪
3
ستاره
8 ٪
2
ستاره
5 ٪
1
ستاره
11 ٪
42 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

کتابی کاربردی و به درد بخور اگر با مشتری سروکار دارید این کتاب خیلی بهتون کمک می‌کنه نویسنده با زبان ساده نکاتی را آموزش میده که اگه در کسب وکارمون رعایت کنیم روی فروش اثراتش را خواهیم دید این کتاب به کار طیف وسیعی از افراد میاد ، چه فرد یک پیج اینستاگرام برای فروش محصولش داره چه یک استارتاپ یا شرکت البته من نسخه کاغذیش رو خوندم ، پیشنهاد می‌کنم نمونه کتاب را بخوانید

5

بیست و سه هزار تومان برای دریافت اجازه خواندن این کتاب، آن هم فقط در فیدیبو!؟

5
خوش‌خوان 🪶
پربار 🌳
گیرا 🧲
آموزنده 🦉

خیلی خیلی کتاب متفاوت و خوبیه .برخلاف خیلی از کتاب ها که فقط مفاهیم تئوری بازاریابی رو دوره کردند، این کتاب بسیار کاربردی با زبان بسیار شیوا نکاتی رو می گه که برای همه قابل لمسه و البته به روزه. ترجمه کتاب بسیار عاالیه دست مترجمش واقعا درد نکنه مطالب رو کاملا قابل درک ترجمه کرده نه صرفا لفظ یه لفظ

5

حتی اگه تحصیلات عالیه هم توی رشته بازاریابی داشته باشید، خوندن این کتاب رو به دلیل تمرکز بر حوزه کسب و کارهای کوچک و واقع نگری های مفید عنوان شده توصیه می کنم.

3

نویسنده این کتاب یک بازاریاب موفق هست که از تجربه هایی که باعث موفقیتش شده صحبت میکنه، هم درمورد برنامه ریزی و هم در مورد اجرا صحبت های خواندنی داره. اما متاسفانه ترجمه کتاب خوب نیست. قسمت های قابل توجهی هم از دید ویراستار جا مونده.

5

کتاب بسیار کاربردی و خوبی هست. به شما کمک میکنه که طرح بازاریابی کسب و کار خودتون رو به ۹ قسمت تقسیم کرده وبا جلو رفتن در هرفصل کتاب اون رو کامل کنید. برای همه ی بیزینس ها در هر اندازه ای مناسب هستش.

4

کتاب آموزش خوبیه نکات کاربردی زیادی داره، ولی معجزه نمیکنه ! برای اینکه برنامه بازاریابی خوبی داشته باشید که منجر به افزایش فروشتون بشه لازمه همیشه در چرخه گرفتن بازخورد، اصلاح، اقدام قرار بگیرید.

5

میتونم بگم فوق‌العاده هست، بسیار راهگشا در امر بازاریابی و حتی ایجاد ی کسب و کار موفق. دید آدمو تغییر میده، ب نکته های توجه داره که باعث موفقیت حتمی میشه.

5

واقعا کتاب فوق‌العاده‌ایه. کاربردی و جذاب. اگه کسب و کار خودتون رو دارین حتما بخونین. صوتیش رو هم می‌تونین بگیرین

5

ای کاش زودتر از اینها، این کتاب را می خواندم، فوقالعاده است، فوق العاده بی نهایت.به شدت توصیش میکنم، بخوانید و عمل و عمل و عمل کنید

نمایش 32 نقد دیگر
4.1
(141)
پربار 🌳 (3)
78,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪40
طرح بازاریابی کسب وکارهای کوچک
طرح بازاریابی کسب وکارهای کوچک
آلن دیب

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
طرح بازاریابی کسب وکارهای کوچک
طرح بازاریابی کسب وکارهای کوچک
آلن دیب
انتشارات آریانا قلم
4.1
(141)
پربار 🌳 (3)
78,000
تومان