0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مهارت های فروش

معرفی، خرید و دانلود کتاب مهارت های فروش

رازهای فروش هر چیز به هر کس
درباره مهارت های فروش

کتاب مهارت‌های فروش (The sells) اثری است که به ما رازهای فروش همه چیز به هر کس را یاد می‌دهد. در دنیای امروز همه چیز رقابتی شده است و شرکت‌ها و فروشندگان، کالاها و خدمات مختلفی را تولید می‌کنند و قصد دارند تا آن‌ها را به مشتریانشان بدهند. در این‌جاست که تبلیغات و بازاریابی اهمیتی اساسی پیدا می‌کند. ممکن است کالاهای تولید شده خوب و باکیفیت باشند اما استراتژی‌های بازاریابی آن‌ها نادرست و نامناسب باشد و نهایتا فروشنده با مشکل روبرو شود. برای همین بازاریابی به عنوان مجموعه مهارت‌هایی که می‌تواند به بهبود فروش و کسب سود فروشنده کمک کنند؛ وارد عمل می‌شود. بخش قابل توجهی از نیروهای انسانی و هزینه‌های یک شرکت به بخش مارکتینگ تعلق دارند، زیرا آن‌ها هستند که بقا آن واحد اقتصادی را ممکن می‌کنند. به همین دلیل دنیای بازاریابی بسیار پرطرفدار است و کتاب‌های زیادی درباره آن نوشته می‌شود. کتاب پیشٍ رو در سه بخش و چهارده فصل تشکیل شده است که در هر فصل آن، مهارت‌ها و تکنیک‌هایی به خوانندگانش یاد داده می‌شود. انتشارات این کتاب به زبان انگلیسی در سال 2015 صورت گرفت. در سال 1395 نیز آقای مهدی قراچه‌داغی آن را به زبان فارسی ترجمه کرد و انتشارات نسل نواندیش کتاب فوق را به چاپ رساند. خواندن این اثر و اجرا کردن توصیه‌های آن می‌تواند زندگی ما را متحول کند. شما می‌توانید این اثر را از دسته‌بندی کتاب‌های روانشناسی فیدیبو تهیه کنید.

درباره فردریک اکلوند

فردریک اکلوند ( Fredrik Eklund) کارآفرین و بنگاه‌دار برجسته سوئدی- آمریکایی است. او در 26 آوریل سال 1977 در شهر اسکتهلم دیده به جهان گشود. اولین تجربه کاری او به هفت‌سالگی‎‌اش مربوط می‌شد و تو تعدادی تقویم کریسمس و کتاب می‌فروخت. 

اکلوند به خانواده‌ای فرهیخته و فرهنگی تعلق داشت. پدرش اقتصاددان برجسته یکی از بانک‌های بزرگ سوئد بود. برادرش نویسندگی می‌کرد و پدربزرگ و مادربزرگ‌ پدری‌اش بازیگر بودند. فردریک برای تحصیل در دبیرستان به ایالات متحده آمریکا آمد و پس از آن به مدرسه اقتصاد استکهلم رفت تا در آن‌جا ادامه تحصیل دهد اما درسش در آن مدرسه به پایان نرسید. فردریک برای اولین بار در سن 23 سالگی یک شرکت اینترنتی را تاسیس کرد و به تدریج سراغ سرمایه‌گذاری در بورس‌های بزرگ دنیا مشغول شد.

او در سال 2005 به ایالات متحده آمریکا مهاجرت کرد و تمرکزش را بر روی بنگاه‌داری و فروش مسکن در شهر نیویورک گذاشت. او تاکنون بیش از 5 میلیارد دلار قرارداد املاک مسکونی بسته است. اکلوند کارگزاری‌های موفقی در ایالات متحده آمریکا دارد.

آقای اکلوند با شریک زندگی‌اش تا سال 2016 در نیویورک زندگی می‌کرد. آن‌ها در حال حاضر به راکسبری کانکتیکات نقل مکان کرده‌اند و با فرزندخوانده‌هایشان در آن‌‌جا زندگی می‌کنند. فردریک در حال حاضر 45 ساله است و یکی از میلیونرهای آمریکایی به شمار می‌آید.

3 دلیل برای مطالعه کتاب مهارت‌های فروش

بازاریابی دانشی به روز است و به صورت مکرر یافته‌های موجود در آن دستخوش تغییر می‌شود. برای تسلط بر مبانی بازاریابی  و پیشرفت در حیطه کسب‌وکار لازم است تا مطالعه زیادی در این حوزه داشته باشیم تا از رقیبان خودمان عقب نمانیم و بتوانیم جایگاه شغلی خودمان را تثبیت کنیم. کتاب مهارت‌های فروش به سه دلیل زیر اثری ارزشمند است و باید آن را مطالعه کرد.

  • در این اثر تکنیک‌ها و روش‌هایی به ما آموزش داده می‌شود که جدید و روزآمد است.
  • کتاب فوق یک کتاب بازاریابی معمولی نیست بلکه در آن به مبانی و جنبه‌های روانشناختی فروش و بازار نیز اشاره شده است.
  • نکات و آموزش‌های موجود در این اثر، فقط به کار بازاریابان و مسئولان بخش مارکتینگ شرکت‌ها نمی‌آید. این توصیه‌ها را می‌توانیم در زندگی روزمره خودمان نیز به کار بگیریم.

در بخشی از کتاب مهارت‎‌های فروش می‌خوانیم

 از آنجا که در رسانه‌های اجتماعی خیلی‌ها از من می‌پرسند چگونه می‌توانند دیگران را مجذوب خود کنند و چگونه می‌توانند کاری کنند که دیگران آن‌ها را دوست بدارند. بهتر است به مدرسه جذب فردی سری بزنیم.

دوستان من جذابیت هنر داشتن یک شخصیت خوشایند است. کسانی که شخصیت خوشایند ندارند ناخشنودند و اگر هم موفق شوند. موفقیتشان موقتی است. ما از کسانی که خوشمان می‌آید استقبال می‌کنیم.

و با آن‌ها فعالیت‌های حرفه‌ای دایر می‌کنیم. خلاصه بگویم کسانی که از جذابیت برخوردارند کار خود را پیش می‌برند. شما از قبل هم این مطلب را می‌دانستید. پس چرا با کمبود افراد شاد و خندان روبه‌رو هستیم؟

در تمام زندگی به ما گفته‌اند صدای خود را پایین بیاوریم و آرام باشیم. اما من به شما می‌گویم فتیله‌هایتان را بالا بکشید.

اجازه دهید توضیح بدهم که در صحبت تلفنی چگونه اشخاص را مجذوب خود می‌کنم.

هميشه وقتی به افراد یا مراکز زنگ می‌زنم با لحن شوخ صحبت می‌کنم. مثلاً اگر به موسسه‌ای زنگ می‌زنم و می‌خواهم در هتلی اتاقی رزرو کنم» می‌گویم: «کجا هستید؟ از مرکز تلفن حرف می‌زنید یا از خانه؟» بعد به آن‌ها می‌گویم: «می‌توانید با من به هتل بیایید. شاید در چمدان من جا بگیرید»

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب مهارت‌های فروش

خواندن کتاب مهارت‌های فروش، نقطه شروع مناسبی برای ورود به دنیای بازاریابی است. در این مسیر کتاب‌های دیگری نیز وجود دارند که با خواندنشان می‌توانیم موفقیت بیشتری در حیطه شغلی خودمان به دست بیاوریم.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۵۷ مگابایت
تعداد صفحات
240 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۸:۰۰:۰۰
نویسنده فردریک اِ کلوند
نویسنده دومفردریک اکلوند
مترجم مهدی قراچه داغی
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
‭The sell
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۶/۱۹
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۵۷ مگابایت
۲۴۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
69,900
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
مهارت های فروش
مهارت های فروش
فردریک اِ کلوند

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مهارت های فروش
مهارت های فروش
رازهای فروش هر چیز به هر کس
انتشارات نسل نواندیش
0
(بدون نظر)
69,900
تومان