0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
راز
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب راز

نویسنده:
راندا برن
درباره راز

کتاب راز پدیده‌ای پرفروش در سراسر جهان که به میلیون‌ها نفر کمک کرده است تا از قدرت قانونی حاکم بر همه زندگی ما استفاده کنند تا عمدا و بدون زحمت  یک زندگی شاد ایجاد کنند.

تکه‌هایی از یک راز بزرگ در طول قرن‌ها در روایات شفاهی، در ادبیات، در ادیان و فلسفه‌ها یافت شده است. برای اولین‌بار، تمام قطعات راز در یک مکاشفه باورنکردنی گرد هم می‌آیند که برای همه کسانی که آن را تجربه می‌کنند، زندگی را متحول می‌کند.

در این کتاب، شما یاد خواهید گرفت که چگونه از این مفهوم در جنبه‌های مختلف زندگی خود استفاده کنید. چرا که در هر تعامل و ارتباطی که در جهان دارید به کار شما خواهد آمد. شما به قدرت واقعی درون که تاکنون از آن بی اطلاع بوده‌اید، پی خواهید برد. آنجاست که دنیای شما شروع به تغییر می‌کند و این مکاشفه می‌تواند برای هر جنبه‌ای از زندگی شما شادی ایجاد کند.

کتاب راندا برن در ایران هم مانند سایر نقاط دنیا با استقبال زیادی مواجه شده و چندین ترجمه از آن در بازار کتاب ایران موجود است. یکی از ترجمه‌های خوب این کتاب نسخهٔ منتشر شده از سوی انتشارات نسل نواندیش است که نازنین ابراهیمی کار برگرداندن آن به فارسی را انجام داده است. نسخه الکترونیک این کتاب در دسته‌بندی کتاب روانشناسی فیدیبو قرار دارد.

درباره نویسنده

روندا برن خالق کتاب The Secret و تهیه‌کننده استرالیایی است که در سال 2006 جهان را با کتاب و مستندی به نام راز شگفت‌زده کرد و زندگی میلیون‌ها نفر را تغییر داد و جنبشی جهانی را برانگیخت. اواخر همان سال، کتاب راز روندا منتشر شد. به بیش از پنجاه زبان ترجمه شده است. روندا سه کتاب دیگر نوشته است: قدرت در سال 2010، جادو در سال 2012 و قهرمان در سال 2013.

چرا باید کتاب راز را بخوانیم؟

راز یکی از برجسته‌ترین کتاب‌هایی است که تا به امروز منتشر شده است. نویسنده در این کتاب  توانسته این اطلاعات تغییردهنده زندگی را استادانه گرد هم آورد. او ابتدا این کار را برای فیلمی به همین نام که خودش تهیه کرده بود انجام داد که در نوع خود یک پدیده بوده است. او سپس، تنها در عرض یک ماه، محتوای اضافی باورنکردنی را به متن فیلم اضافه کرد که وضوح بیشتری را برای خواننده به ارمغان می‌آورد.

راز کتابی است که افراد از هر طبقه‌ای می‌توانند آن را بخوانند و سپس مفهوم راز را دریافت کنند. به آنها این امکان را می‌دهد که آن را بگیرند و سپس در زندگی خود اعمال کنند. کودکان، نوجوانان و بزرگسالان در تمام سنین داستان‌های معجزه‌آسایی از تغییرات مثبت را در نتیجه گزارش می‌کنند. Rhonda Byrne به حفظ یکپارچگی The Secret و اطمینان از اینکه اکنون، در نهایت، تمام جهان در مورد Secret می‌دانند، اختصاص‌داده‌شده است. این کتاب به آنچه که بسیاری منتظر آن بوده‌اند امید می‌دهد، تغییری در طرز تفکر جهان.

در بخشی از کتاب می‌خوانیم

پرتویى از «راز بزرگ» بر دلم تابیده بود و درکى اجمالى از آن به دست آورده بودم. راز زندگى، این پرتو از کتابى بر دلم تابیده بود که قدمتى یک‌صد‌ساله داشت. این کتاب توسط دخترم هِیلى به دستم رسیده بود. سرنخ راز را به دست گرفتم و در گذرگاه تاریخ راه افتادم و به دنبال آن به گذشته‌های دور رفتم. باورم نمی‌شد این‌همه آدم از راز باخبر بوده باشند؛ با شگفتى از خود می‌پرسیدم: «چرا این راز را همۀ مردم نمی‌دانند؟» اشتیاقى سوزان براى سهیم‌شدن این راز با همگان شعله‌ ورم‌کرده بود. جستجویى را آغاز کردم براى یافتن کسانى که زنده بودند و از این راز خبر داشتند.

آن‌ها یکی‌یکی کشف می‌شدند. من آهن‌ربا شدم. به‌محض آنکه جستجو را آغاز کردم، استادان بزرگ وزنده‌ دنیا یکى پس از دیگرى به‌سوی من کشیده می‌شدند. فکر این‌که راز را در فیلمى به جهانیان عرضه کنم از خاطرم گذشت و دو ماه بعد گروه تولید تلویزیونى راز آماده‌ کار بودند. لازم بود هرکدام از اعضاى گروه از ماهیت راز به طور کامل آگاه باشد، زیرا بدون این آگاهى، کوشش ما براى انتقال راز بی‌نتیجه می‌ماند.

حتى یک استاد را هم نداشتیم که از حضورش در فیلم مطمئن باشیم. باوجود این، به راز اطمینان کامل داشتیم. ما هر چیز و یا هرکسی را که نیاز داشتیم به‌سوی خود جذب می‌کردیم. هشت ماه بعد فیلم راز پخش شد. فیلم به‌تدریج در سراسر دنیا پخش می‌شد و حکایت معجزه‌های گوناگون سیل‌ وار جارى می‌شد: هزاران گزارش به ما رسید حاکى از آنکه عده‌ای بسیار راز را به کار بسته بودند و به ثروت هنگفت و سلامت و شادمانى رسیده بودند. چک‌های برگشتى بسیارى به طور غیرمنتظره وصول‌شده بود.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب راز

این کتاب را می‌توان به افرادی که می‌خواهند تفکر و کنترل بر روی نیروی ذهن خود داشته باشند، پیشنهاد داد. کتاب راز نویسنده تلاش می‌کند، تا درباره موضوع سرنوشت انسان کامل صحبت کند و زندگی فردی را موردنقد قرار دهد. مطالب بیان شده در کتاب مایه‌ شادمانى و سعادت میلیاردها نفر در سراسر جهان شده و ملیت‌های گوناگون و داراى کیش‌ها و آیین‌های گوناگون‌ رضایت خود را از کتاب عنوان کرده‌اند. زیرا با خواندن راز، دیگر هیچ کارى غیرممکن نیست. مهم نیست کجا هستى و در چه وضعیتى هستى، راز می‌تواند تو را به همه‌ خواسته‌هایت برساند.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1,008.۱۶ کیلوبایت
تعداد صفحات
207 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۶:۵۴:۰۰
نویسندهراندا برن
مترجمنازنین ابراهیمی
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The secret
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۶/۱۶
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱۰۰۸.۱۶ کیلوبایت
۲۰۷ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
2.3
از 5
براساس رأی 3 مخاطب
5
ستاره
33 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
66 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

این کتاب عالی است ممنونم از عوامل فیدیبو

2.3
(3)
69,900
٪30
48,930
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪30
راز
راز
راندا برن

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
راز
٪30
راز
راندا برن
انتشارات نسل نواندیش
2.3
(3)
69,900
٪30
48,930
تومان