0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
عادت های کله خری
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب عادت های کله خری

افزایش آگاهی، تعیین حد و مرزها و اصلاحات رفتاری روزانه ای که نیاز دارید تا عادت ها را درون خود نهادینه کنید
نویسنده:
جین سینسرو
درباره عادت های کله خری

عادت‌ها نشانه‌ی این هستند که ما چه کسی هستیم. عادت‌های کله خری یا عادت‌های خوب همگی نمایی از ما را به دیگران نشان می‌دهند که گاهی ممکن است خوشایند نباشد. پس باید چه کار کنیم؟ بهتر نیست که عادت‌های خوبی را در خودمان ایجاد و تقویت کنیم؟

کتاب عادت‌های کله خری با عنوان اصلی Badass Habit به خوانندگان خود کمک می‌کند تا عادت‌های خوب را در خود نهادینه کنند تا به موفقیت برسند. از قدیم گفته‌اند که موفقیت به انگیزه احتیاج دارد اما تنها انگیزه نیست که ما را به جلو هدایت می‌کند بلکه این عادت‌ها هستند که بخش زیادی از رفتارهای ما را تشکیل می‌دهند و بر همین اسا با تغییر عادت‌ها می‌توانیم سبک زندگی خود را نیز تغییر دهیم. عادت‌های کله خری با ترجمه نفیسه تنکابنی و با چاپ انتشارات نسل نواندیش در بازار کتاب در دسترس است. اگر قصد دارید تا عادت‌های بد را در خود از بین ببرید، با مراجعه به دسته‌بندی روانشناسی، می‌توانید به دیگر کتاب‌های حوزه موفقیت در فیدیبو دسترسی داشته باشید.

با جین سینسرو بیشتر آشنا شویم

جین سینسرو Jen Sincero نویسنده و سخنران انگیزشی آمریکایی است که در سال 1965 به دنیا آمده است. جین یکی از پرفروش‌ترین و شناخته‌شده‌ترین نویسنده‌های انگیزشی است که تا کنون میلیون‌ها نسخه از کتاب‌هایش در سرتاسر جهان خوانده شده و در برنامه اپرا و فوربز و بلومبرگ حضور داشته است. او با بیش از یک دهه فعالیت در حوزه موفقیت و خودشناسی توانسته زندگی بسیاری را متحول کند. جین سینسرو چندین عنوان کتاب چاپ کرده است که می‌توانید بعضی از آن‌ها را در زیر مشاهده کنید:

5 دلیل برای اینکه چرا باید کتاب عادت‌های کله خری را بخوانیم

انسان موجود کاملی نیست و طبیعی است که گاهی از رفتارهای خود احساس رضایت نکنیم و به این فکر بیفتیم که باید سبک زندگی خود را تغییر دهیم. این تغییر و مثبت اندیشی به آگاهی نیاز دارد. نوعی آگاهی که با اهداف و گسترش عادت‌های مثبت همسو باشد. خواندن عادت‌های کله خری باعث می‌شود که:

  • حد و مرزهای خود را در زندگی بشناسیم.
  • در طی 21 روز عادت‌های مثبت را در خود ایجاد کنیم.
  • بهانه‌های خود را در راه رسیدن به موفقیت بشناسیم.
  • تمرکز خود را حفظ کنیم.
  • با انجام تکنیک‌های خاص، عادت‌های مثبت را در خود ایجاد و حفظ کنیم.

در بخشی از کتاب عادت‌های کله خری می‌خوانیم

عادتی را که می‌خواهی روی آن کار کنی با خطی درشت در دفترت یادداشت کن. عادتی که مد نظر توست قرار است به مربی، دل‌مشغولی و ژرف‌اندیشی تو برای رسیدن به خود واقعی‌ات تبدیل شود. روی این عادت تمرکز کرده و همه تلاشت را می‌کنی تا آن را در ذهنت تجسم کنی.

کلام تو در واقعیت تجلی می‌یابد، بنابراین اگر مدام ئرد زبانت این باشد که فرد تنبلی هستی یا حافظه افتضاحی در به خاطر آوردن جشن تولد عزیزانت داری یا شدیدا عاشق این هستی که هم‌زمان با نوشیدن قهوه سیگار بکشی یا نیروی اراده‌ات صفر است، پس منتظر باش چون همه این‌ها در واقعیت به حقیقت می‌پیوندند.

مفهوم شکرگزاری این نیست که احساسات ناخوشایندت را انکار کنی بلکه مفهومش این است که اسیر و زندانی این احساسات نشوی. در کنار هم جای‌گرفتن سپاسگزاری و گله‌مندی مثال بارز وقتی است که در آینه نگاه می‌کنی، با بی میلی نگاهی به چین و چروک‌های صورتت می‌اندازی و به خودت یادآوری می‌کنی که دیگر هرگز به ایام جوانی باز نمی‌گردی.

اصیل بودن یعنی دوست داشتن کسانی که دوستشان داری، دنبال کردن چیزهایی که به آن‌ها علاقه‌مندی، خندیدن به چیزهایی که به نظرت خنده‌دارند. همچنین اصیل بودن یعنی به خودت اجازه دهی تا تفکرت را عوض کنی.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب عادت‌های کله خری

عادت‌ها سطح کیفی زندگی ما را تعیین می‌کنند به عبارت دیگر عادت‌های خوب باعث می‌شوند تا ما احساس رضایت بیشتری از زندگی کنیم. به طور مثال ورزش‌کردن روزانه یک عادت خوب است که سلامت بدنی و نشاط روانی را برای ما به ارمغان می‌آورد. اگر شما نیز در تلاش هستید تا عادت‌های خوب را در خود تقویت کنید، به عناوین زیر سر بزنید: 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۳۸ مگابایت
تعداد صفحات
208 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۶:۵۶:۰۰
نویسندهجین سینسرو
مترجمنفیسه تنکابنی
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Badass habits
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۶/۱۶
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۳۸ مگابایت
۲۰۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
69,900
٪30
48,930
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪30
عادت های کله خری
عادت های کله خری
جین سینسرو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
عادت های کله خری
٪30
عادت های کله خری
افزایش آگاهی، تعیین حد و مرزها و اصلاحات رفتاری روزانه ای که نیاز دارید تا عادت ها را درون خود نهادینه کنید
انتشارات نسل نواندیش
0
(بدون نظر)
69,900
٪30
48,930
تومان