0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
فن بیان سخنران
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب فن بیان سخنران

کاربردی ترین کتاب آموزش سخنرانی و فن بیان در ایران
نویسنده:
امیر شفیعی
درباره فن بیان سخنران

کتاب فن بیان سخنران، 44 ترفند حرفه‌ای برای یک سخنران حرفه‌ای روی صحنه را از صفر تا صد آموزش داده است. امیر شفیعی نویسنده کتاب به‌صورت مختصر و فشرده سخنرانی مدرن را در این کتاب آموزش داده است. آمادگی فیزیکی قبل از سخنرانی، آماده‌سازی محیط و وسایل موردنیاز سخنران همچنین آماده‌بودن از نظر روحی و روانی از مواردی است که در این اصول توضیح داده شده است. موارد بسیار مهم دیگری نیز در سرفصل‌های کتاب عنوان شده که شامل آموزش‌های نحوه بیان، مدیریت زمان، زبان بدن، قوانین سخن‌گفتن، نحوه تعامل با مخاطبان است.

کتاب فن بیان سخنران نوشته‌ی امیر شفیعی، توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده و دربردارندۀ مجموعه‌ای از آموزش‌های تکمیلی همراه با دستورها و تمرین‌های عملی است که عمل به هر یک از آن‌ها در مدت زمانی کوتاه، پیشرفت‌های بسیار بزرگی را در زمینه‌ سخنرانی حرفه‌ای یا سخنرانی برای جمع نصیب شما خواهد کرد. کتاب فن بیان سخنران در دسته‌بندی کتاب‌های سخنرانی قرار گرفته و در مدت زمانی کوتاه شما را تبدیل به یک سخنران واقعی خواهد کرد.

معرفی نویسنده

امیر شفیعی متولد ۲۷ مرداد سال ۱۳۵۲ نویسنده و مدرس فن بیان، مهارت های زندگی، مهارت های کسب و کار در ایران است. وی بنیانگذار شیوه های نوین در تدریس فنون بیان بوده و مدرسین زیادی امروز، شیوه های تدریس او را پسندیده و اجرا می کنند زیرا میزان تاثیر روش تدریس و سخنرانی های او بسیار مورد قبول است. امیر شفیعی نویسنده کتاب های پر فروش، « اصول مذاکره و فن بیان» و « کتاب توسعه محله‌ای» عضو هیئت مدیره مجمع سخنرانان کشور است. وی نامزد دریافت جایزه بهترین مدرس و مربی از نگاه داوران و منتقدین جشنواره سخنرانان کشور شده و شیوه های تدریس او از نگاه منتقدین ، جامعه شناسان ، اساتید و همچمین مردم ، بسیار شیرین ، انگیزشی و کاربردی است. او معتقد است فقط ۲۰ درصد مردم دنیا ، میدانند که چطور باید سهم خود را از زندگی دریافت کنند و همان بیست درصد هوشمندانه قدم بر میدارند و متفاوت میشوند و برای همیشه شاد و ثروتمند میشوند.

5 دلیل برای خواندن کتاب فن بیان سخنران

  • آموزش دقیق و کاربردی سخنرانی و فن بیان به‌صورت آکادمیک.
  • ایجاد آینده بهتری در فن بیان و سخنرانی به‌عنوان یک حرفه.
  • تقویت فن بیان در هر دوره سنی.
  • یادگیری سخنرانی باقدرت و اعتمادبه‌نفس بالا.
  • آموزش در کم‌ترین زمان بدون آزمون‌وخطا و تلف کردن وقت.

در بخشی از کتاب فن بیان سخنران

بارها دید‌ه‌ام که سخنرانان حتی باسابقه به‌اصطلاح به دام قلاب سخنان خود افتاده‌اند؛ یعنی از هر دری سخنی گفته و در نهایت خودشان هم متوجه نشدند که از کجا شروع کردند و به چه نتیجه‌ای رسیدند! چنین سخنرانانی در پایان برنامه‌ای که ارائه می‌کنند درمی‌یابند با کلی تلاش و صحبت و بر زبان آوردن چندین هزار کلمه، انرژی خودشان را ازدست‌داده‌اند و به نتیجه‌ دل‌چسبی هم نرسیده‌اند. خود من هم در این قلاب‌ها بسیار گرفتار شده‌ام. در این حالت سخنران به قلاب صحبت‌های خودش می‌افتد؛ به‌عنوان‌مثال، به مخاطبانش می‌گوید: «ما باید اخلاق خوبی داشته باشیم، اخلاق به چهار مرحله تقسیم می‌شود و مرحله‌ اول خود به سیزده مرحله‌ دیگر تقسیم می‌شود.» سپس از کلمه‌ تقسیم، دوران کودکی و یادگرفتن جدول‌ ضرب برای سخنران تداعی می‌شود و ناگهان شروع می‌کند به نقل خاطرات کودکی خود: «پدرم من را خیلی دوست داشت و هرچه می‌خواستم برایم می‌خرید، من یک دوست و هم‌بازی داشتم ...»

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب

این کتاب حاصل تکنیک‌ها و رازهای بسیار ارزشمندی است که نویسنده خود به‌عنوان سخنران آنها را تجربه کرده و با تحقیق و پژوهش در اخلاق و رفتار سخنرانان بزرگ جهان آنها را به دست آورده است. کتاب‌های زیادی در فیدیبو مانند کتاب فن بیان سخنران برای مطالعه وجود دارد که علاقه‌مندان می‌توانند از بین آن‌ها دست به انتخاب بزنند:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۱۶ مگابایت
تعداد صفحات
160 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۵:۲۰:۰۰
نویسندهامیر شفیعی
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۶/۱۵
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۱۶ مگابایت
۱۶۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.7
از 5
براساس رأی 3 مخاطب
5
ستاره
66 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
33 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

من این کتاب رو چند سال قبل خوندم اون زمان واقعا خیلی خیلی کمکم کرد. من بعد از خوندن این کتاب تقریبا توب هر جمعی بدون استرس میتونستم حرف بزنم دیگه

3.7
(3)
69,900
٪30
48,930
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
فن بیان سخنران
٪30
فن بیان سخنران
کاربردی ترین کتاب آموزش سخنرانی و فن بیان در ایران
انتشارات نسل نواندیش
3.7
(3)
69,900
٪30
48,930
تومان