0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
چگونه بدرخشید

معرفی، خرید و دانلود کتاب چگونه بدرخشید

درس هایی برای پیروزی در زندگی و کسب و کار

درباره چگونه بدرخشید

آیا ذهنتان درگیر شده که باید چه کاری انجام دهید تا به اهداف خود برسید و در کارهایتان به موفقیت برسید؟ کتاب چگونه بدرخشید درس‌هایی برای پیروزی در زندگی و کسب و کار را به شما می‌گوید تا به رضایت خاطر از خود و زندگی برسید.

نویسنده در بیست و پنج فصل راهکارهایی را برای موفقیت در زندگی بیان کرده است. چگونه بدرخشید راهنمای خوبی برای این است که در سفر زندگی لحظات شیرین و لذت بخشی را تجربه کنید. ما به عنوان انسان عصر مدرن گاهی راه و رسم خوب زندگی کردن را فراموش می‌کنیم و از خاطر می‌بریم که به عنوان موجودی منحصر به فرد باید در طول مدت زندگی خود، یگانگی خود را حفظ کنیم. خوشی زمانی در زندگی معنا پیدا می‌کند که سختی را نیز درک کنیم. این کتاب در حال حاضر به قلم محمدرضا بیات سرمدی توسط انشارات نسل نواندیش به چاپ رسیده است. شما با مراجعه به دسته بندی روانشناسی، می‌توانید به دیگر کتاب‌های حوزه موفقیت در فیدیبو دسترسی داشته باشید.

با محمدرضا بیات سرمدی بیشتر آشنا شویم

محمدرضا بیات سرمدی نویسنده ایرانی است که در حوزه موفقیت‌های فردی فعالیت می‌کند. او در سال 1348 متولد شده است.  او با زبانی سلیس و طنزگونه تاکنون چندین عنوان کتاب در حوزه انگیزشی و موفقیت چاپ کرده است که می‌توانید بعضی از آن‌ها را در زیر مشاهده کنید:

پنج دلیل برای اینکه چرا باید کتاب چگونه بدرخشید را بخوانیم

ناامیدی یکی از انواع احساسات انسانی است که گاهی به سراغ ما می‌آید اما مهم این است که چگونه این ناامیدی را از بین برده و در آن غرق نشویم. زندگی کوتاه‌تر و زیباتر از این است که تمام زمان خود را با احساسات ناخوشایند بگذرانیم. کتاب چگونه بدرخشید راهنمای خوبی است برای اینکه :

  • قدم به قدم به موفقیت نزدیک شویم.
  • اعتماد به نفس خود را افزایش دهیم.
  • عشق ورزی به زندگی و کار را بیاموزیم.
  • با قدرت اراده‌ی خود به موفقیت برسیم.
  • از تمام حواس خود در راه موفقیت استفاده کنیم.

در بخشی از کتاب چگونه بدرخشید می‌خوانیم

هرگز با سستی و تعلل خود، کاری نکنید که نطفه‌ی ایده‌ی جدیدتان آنقدر در رحم فرصت به دست آمده بماند تا تلف شود. اجازه دهید ایده‌ی شما از دل فرصت جدید بیرون بیاید و آ«گاه هر آنچه در توان دارید برای رشد و شکوفایی او به کار برید.

مشتری برای خرید هر نوع کالا یا خدمات 6 نوع انگیزه دارد: تمایل به سود و منفعت، ترس از ضرر و زیان، رسیدن به اطمینان خاطر و آرامش، افتخار به مالکیت، احساس منیت و حفاظت و سرانجام ارضای احساسات و تمایلات درونی.

فراموش نکنید برای پیروزی بر غول‌ها، نخست باید برج‌های دوقلو‌ی شک و دودلی، همچنین سستی و کاهلی را در مرکز ذهنتان منهدم کنید.

انسان‌های هوشمند به جای آن که از دیوار خانه‌ی مردم بالا بروند از دیوار قلبشان بالا می‌روند. آن‌ها به خوبی می‌دانند که اگر از دیوار قلب مردم بالا بروند و وارد آن شوند، آنگاه به آسانی می‌توانند به گنجینه‌ها دست یابند و بی‌شک مطمئن ترین راه برای ورود به قلب دیگران این است که از صمیم قلب دوستشان داشت.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب چگونه بدرخشید

موفقیت فردی تا چه اندازه با موفقیت کاری در ارتباط است؟ آیا این دو بخش از زندگی انسان یعنی زندگی شخصی و زندگی شغلی با هم رابطه مستقیم دارند یا خیر؟ قطعا هنگامی که ما در زندگی شغلی خود راضی و موفق عمل کنیم، در زندگی شخصی و روابط خانوادگی و دوستانه خود نیز موفق‌تر و شادتر خواهیم بود زیرا ذهنمان درگیری‌های کمتری را متحمل می‌شود و وقت آزاد بیشتری خواهیم داشت. اگر شما قصد دارید تا میان زندگی شغلی و عاطفی خود تعادل برقرار کنید و موفقیت بیشتری را در زندگی تجربه کنید، به عناوین زیر سر بزنید:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
877.۸۵ کیلوبایت
تعداد صفحات
144 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۴:۴۸:۰۰
نویسنده محمدرضا بیات سرمدی
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۶/۰۹
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۸۷۷.۸۵ کیلوبایت
۱۴۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
59,900
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
چگونه بدرخشید
چگونه بدرخشید
درس هایی برای پیروزی در زندگی و کسب و کار
انتشارات نسل نواندیش
0
(بدون نظر)
59,900
تومان