0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
پذیرفتن واقعیت
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب پذیرفتن واقعیت

درس هایی برای زندگی، ازدواج و خانواده
نویسنده:
فیلیپ مک گرا
درباره پذیرفتن واقعیت

باید واقعیت را پذیرفت و برای حل مشکلات اقدامی کرد. بهانه آوردن هیچ مشکلی را حل نمی‌کند. کتاب پذیرفتن واقعیت راهنمای خوبی است برای اینکه به ما یادآور بشود باید فکری برای بهبود روابط خود بکنیم و زندگی را به سمت موفقیت بیشتر پیش ببریم.

کتاب پذیرفتن واقعیت با عنوان اصلی Getting real: Lessons in life, marriage and family بر بهبود روابط عاطفی تمرکز می‌کند و راه حل‌های کارآمدی را به خوانندگان خود پیشنهاد می‌دهد. مک‌گرا در این کتاب با روش یک کارگاه آموزشی تمارین مختلفی را بیان کرده تا با اجرای آن به مشکلات خود پایان بدهیم. پذیرفتن واقعیت در 18 بخش و با شوخ‌طبعی نوشته شده است. این کتاب در حال حاضر با ترجمه افشین ابراهیمی و با چاپ انتشارات نسل نواندیش در بازار کتاب در دسترس است. اگر شما هم دچار سردرگمی عاطفی شده‌اید، این کتاب مناسب شماست. با مراجعه به دسته بندی روانشناسی، می‌توانید به دیگر کتاب‌های حوزه موفقیت در فیدیبو دسترسی داشته باشید.

با فیلیپ مک‌گرا بیشتر آشنا شویم

فیلیپ مک‌گرا Phillip C McGraw یا دکتر فیل یکی از بزرگترین و تاثیرگذارترین شخصیت‌های حوزه موفقیت و رشد فردی است که در برنامه‌های تلویزیونی بسیار زیادی حضور داشته است. او با برنامه تلویزیونی مخصوص به خود با عنوان دکتر فیل به شهرت رسید. فیلیپ مک‌گرا دارای مدرک دکترای روانشناسی است که از سال 1979 فعالیت ود را در این رشته آغاز کرد. فیلیپ مک‌گرا در سال 2009 در لیست مشاهیر سال مجله فوربز قرار گرفت. او تاکنون بیش از ده عنوان کتاب چاپ کرده است که می‌توانید بعضی از آن‌ها را در زیر مشاهده کنید:

پنج دلیل برای اینکه چرا باید کتاب پذیرفتن واقعیت را بخوانیم

مشکلات و مسائل در زندگی هیچ وقت تمام نمی‌شوند اما نمی‌توان تا پایان عمر آن‌ها را نادیده گرفت. باید برای حل کردنشان راه حلی پیدا کرد و تلاش کرد تا تغییراتی را در زندگی به‌وجود بیاوریم. پذیرفتن واقعیت همیشه اولین قدم برای به سمت جلو حرکت کردن است زیرا در لحظه‌ی پذیرش، متوجه واقعیت می‌شویم و برای آن تلاش خواهیم  کرد. خواندن کتاب پذیرش واقعیت این امکان را به ما می‌دهد که:

  • شناخت بیشتری نسبت به خود پیدا کنیم.
  • با انجام دادن تمرین‌های عملی، به موفقیت نزدیک‌تر شویم.
  • روابط خود را با شریک عاطفی خود بهتر کنیم.
  • زندگی خود را بهتر مدیریت کنیم.
  • با تمرکز بر نقات قوتمان، توانمندتر شویم.

در بخشی از کتاب پذیرفتن واقعیت می‌خوانیم

وقتی صحبت از روابط می‌کنم، منظورم هم روابط عمودی است و هم روابط افقی. روابط افقی را با دوستان و همسرتان دارید و روابط عمودی می‌تواند با فرزندانتان، با رئیستان، با خداوند یا... باشد.

ببینید چه می‌کنید که باعث اضطرابتان می‌شود، از وقوع چه می‌ترسید که مضطرب می‌شوید، از مواجه با چه طفره می‌روید. یادتان باشد نیمی از حل مشکل، تشخیص درست آن مشکل است.

اگر چیزی را نپدیرید، هیچ راهی وجود ندارد که بتوانید تغییرش بدهید. دست از دروغ گفتن به خودتان بردارید. اگر می‌خواهید روابط بهتری داشته باشید، باید یکی از کسانی باشید که متوجه موضوع می‌شوند و باید درک کنید که طرف مقابلتان چه می‌خواهد.

شاید بهترین راه این نباشد که وقتی طرف در حق شما خشونت به خرج میدهد در برابر بایستید، چون شاید باعث شود با شما بدتر و شدیدتر برخورد کند. اما گزینه‌های دیگری دارید. راهش این است که نگذارید شما را تنها گیر بیاورد، نگذارید مرعوبتان کند و نگذارید شما را گروگان نگه دارد.

نباید خیال کنیم هر نظری که داریم درست است و یکی از دلایل مهم مشاجره‌ها این است که خیال می‌کنیم درست می‌گوییم و می‌خواهیم اثبات کنیم حرفی که ما می‌زنیم درست است. مطمئن باشید که وقتی دارید با همسرتان بحث می‌کنید، بیشتر مواقع این بحث درباره‌ی موضوعات است نه درباره‌ی مسائل بینتان.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب پذیرفتن واقعیت

ما به عنوان انسان‌های اجتماعی نیاز داریم تا روابط خود را با دیگران حفظ کنیم و در مواقعی تلاش کنیم تا آن‌ها را بهبود ببخشیم. نمی‌توان به مشکلات و عزیزنمان بی‌توجه باشیم زیرا حضور ما در اجتماع به شیوه روابطمان بستگی دارد. اگر شما نیز در تلاش هستید تا زندگی فردی و اجتماعی خود را بهتر کنید، به عناوین زیر سر بزنید:

 

 

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
891.۷۴ کیلوبایت
زمان تقریبی مطالعه
۰۰:۰۰
نویسنده فیلیپ مک گرا
مترجمافشین ابراهیمی
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
.Getting real: Lessons in life, marriage and family‭‬
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۶/۰۶
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۸۹۱.۷۴ کیلوبایت

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
59,900
٪30
41,930
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
پذیرفتن واقعیت
٪30
پذیرفتن واقعیت
درس هایی برای زندگی، ازدواج و خانواده
انتشارات نسل نواندیش
0
(بدون نظر)
59,900
٪30
41,930
تومان