0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
ایدئولوژی های سیاسی

معرفی، خرید و دانلود کتاب ایدئولوژی های سیاسی

ناشر:
نشر نو
درباره ایدئولوژی های سیاسی

کتاب ایدئولوژی‌های سیاسی (Political Ideologies: An Introduction) نسخه‌ای کاملا اصلاح شده و به روز شده از کتاب مقدماتی بسیار پرکاربرد، مختصر و خواندنی است. کتاب مقدماتی در سال 1984منتشر شده است و این نسخه شامل تمام ایدئولوژی های اصلی می شود.در این کتاب که نوشته رابرت اکلشال و دیگر مدرسان دانشگاه کووینز است، مولفان با مفهوم ایدئولوژی تنها به‌عنوان مقوله‌ای نظریه‌پردازانه برخورد نمی‌کنند، بلکه به ایدئولوژی‌های موجود و مطرح در جهان را ریشه یابی می کنند. هر فصل حاوی خط‌مش کلی و وجوه اصلی ایدئولوژی‌های عمده‌ای است در شکل­گیری محیط اجتماعی و سیاسی ما نقش دارند. همچنین می توان گفت هدف اصلی این کتاب ترسیم چشم‌انداز این ایدئولوژی‌هاست. البته برای مخاطبان فارسی زبان توجه به این نکته هم لازم است که کتاب عمدتا برای دانشگاه­های بریتانیا نوشته شده و مؤلفان تأکید را بر تاریخ و زمینه سیاسی آن کشور گذاشته‌اند.

چرا باید کتاب ایدئولوژی‌های سیاسی را بخوانیم

ایدئولوژی‌های سیاسی بین مخاطبین کتاب های سیاسی طرفدار دارد و معتقدند کتاب از نظر محتوی عالی است. دست‌کم برای کسانی که دانشجوی علوم سیاسی نیستند ولی به علوم سیاسی و فلسفه سیاسی علاقه مند هستند کتاب ساده و روان است و فهم آن دشوار نیست.

دلیل روایی متن کتاب هم این است که نویسندگان برای تولید متنی منسجم، از نزدیک با هم همکاری کرده‌اند.

کتاب ایدئولوژی‌های سیاسی نوشته رابرت اکلشال وجمعی از مدرسان علوم سیاسی است. این کتاب توسط محمد قائد به فارسی ترجمه شده و نشر نو آن را به چاپ رسانده است. نسخه اکترونیک این کتاب نیز در فیدیبو در دسته‌بندی علوم اجتماعی قابل دانلود است.

در بخشی از کتاب ایدئولوژی‌های سیاسی می‌خوانیم

روایت‌های مارکسیستی و غیرمارکسیستی از ایدئولوژی نشان از شکافی عمیق در تفکر پیرامون طبیعت ایدئولوژی‌ها دارد۔ دوگانگی و تقابل ظاهراً آشتی‌ناپذیر چه‌بسا سبب گیجی دانشجوی ایدئولوژی‌ها و ناتوانی از قضاوت پیرامون ادعاهای ایدئولوژی‌های مختلف شود۔ بااین‌همه. شماری پرسش کلیدی می‌توان برای کمک به تمرکز بر پرسش دشوار «ایدئولوژی‌ها چیستند؟» ترتیب داد۔ این پرسش‌ها کمک می‌کند در بحث پیرامون طبیعت ایدئولوژی‌ها به «موضوع‌های بزرگ» دست یابیم و می‌توان از آنها برای استفاده از برخی موضوع‌های پیش‌تر مطرح شده کمک گرفت و لایه‌های نظری مبنای چشم‌انداز ایدئولوژیک را روشن‌تر کرد. ایدئولوژی‌ها چه ارتباطی با حقیقت دارند؟ بین تمام مسائل مربوط به طبیعت ایدئولوژی، این احتمالاً دشوارترین پرسش است؛ زیرا به گفته ‎بودون آنچه برای یکی دانش است نزد دیگری ایدئولوژی است، و بالعکس.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب ایدئولوژی‌های سیاسی

اگر از علاقه‌مندان به کتاب‌های سیاسی و مفاهیم علم سیاست هستید کتاب ایدئولوژی‌های سیاسی یکی از کتاب‌هایی است که حتما باید بخوانید. به علاوه کتاب های مشابه دیگری را نیز به شما پیشنهاد می کنیم:

 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۴۵ مگابایت
تعداد صفحات
394 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۳:۰۸:۰۰
نویسندهرابرت اکلشان
مترجممحمد قائد
ناشرنشر نو
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
political ideologies
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۵/۰۸
قیمت ارزی
10.۵ دلار
قیمت چاپی
210,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۴۵ مگابایت
۳۹۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
2.1
از 5
براساس رأی 14 مخاطب
5
ستاره
14 ٪
4
ستاره
7 ٪
3
ستاره
7 ٪
2
ستاره
14 ٪
1
ستاره
57 ٪
5 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

یکی از دلایل عدم پیشنهاد فیدیبو به دیگران ، قیمت های مافیایی.کتاب الکترونیکی اختراع شد، تا تبر به تنه درختان نرسد یا تیشه به ریشه کتابخوانی زده شود

1

یه بیست تومن دیگه هم ببرین بالا دیگه پول کاغذ و صفحه آرایی و ویراستاری و چاپخونه‌شم کامل می‌دیم..

1

این قیمت برای کتابی که حتی صوتی هم نیست عجیبه یه باره بگویید نمی‌خواهیم ملت از اینجور کتابا بخوانند

1

همین کتاب چاپیش قیمتش دقیقا همینقدره

1

کاش حداقل برای یک کتاب در خور چنین قیمتی میگذاشتید نه برای همچین کتابی

2.1
(14)
149,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
ایدئولوژی های سیاسی
ایدئولوژی های سیاسی
رابرت اکلشان
نشر نو
2.1
(14)
149,000
تومان