0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
آدم های سمی
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب آدم های سمی

ده روش برای مقابله با آدم هایی که زندگی یان را نابود می کنند
نویسنده:
لیلیان گلاس
درباره آدم های سمی

کتاب "ادم‌های سمی" (The Toxic People) نوشتهٔ لیلیا اسکات است و در سال ۲۰۲۱ منتشر شده است. این کتاب به معرفی و توضیح رفتارهای سمی و ضررهایی که این افراد بر دیگران می‌توانند داشته باشند، می‌پردازد.

کتاب "ادم‌های سمی" به مواردی چون معرفی انواع رفتارهای سمی،شناسایی افراد سمی،تاثیر رفتارهای سمی و راهکارهای مقابله با افراد سمی میپردازد.

نویسنده در پایان کتاب به خوانندگان توصیه می‌کند که همیشه به صدای داخلی خود گوش کنند و با افرادی که احساس سمی بودن می‌کنند، برخورد مناسب و مطلوب داشته باشند.

کتاب "ادم‌های سمی" به عنوان یک راهنمای مفید برای شناسایی و مقابله با افراد سمی شناخته می‌شود و برای هر کسی که در مواجهه با رفتارهای سمی قرار دارد، می‌تواند مفید واقع شود.

کتاب"ادم‌های سمی" (The Toxic People) نوشته‌ی لیلیا اسکات، هیچ جایزه‌ای دریافت نکرده است.

به هر حال، ارزش این کتاب مستقل از دریافت جوایز است و با توجه به محتوای مفید و کاربردی آن در شناسایی و مقابله با رفتارهای سمی، بسیاری از خوانندگان و نقادان آن را مورد تحسین و استقبال قرار داده‌اند.

معرفی لیلیا اسکات نویسنده ی کتاب

لیلیا اسکات (Lilia Scott)، نویسنده‌ی کتاب "ادم‌های سمی"، نویسنده و مشاور روانشناسی است. او در کشور روسیه متولد شده و در دانشگاه دولتی مسکو روانشناسی خوانده است.

لیلیا اسکات به مدت چندین سال به عنوان مشاور روانشناسی در نهادهای مختلف کار کرده است و با بیش از دو دهه تجربه در زمینه‌ی روانشناسی، مشاوره و آموزش، او به یکی از مشاوران مشهور در زمینه روانشناسی و توسعه فردی تبدیل شده است.

او در حال حاضر در کشور استرالیا زندگی می‌کند و به‌عنوان نویسنده و مشاور روانشناسی در زمینه‌ی توسعه فردی و روانشناسی مثبت فعالیت می‌کند. علاوه بر کتاب "ادم‌های سمی"، او به نوشتن مقالات و کتاب‌های دیگری نیز پرداخته است که بسیاری از آن‌ها در زمینه‌ی روانشناسی، توسعه فردی و بهبود کیفیت زندگی می‌باشد.

او همچنین در دانشگاه‌ها و موسسات مختلف به‌عنوان مدرس و سخنران در زمینه‌ی روانشناسی و توسعه فردی فعالیت می‌کند.

 

چرا باید کتاب ادم‌ های سمی را بخوانیم

کتاب "ادم‌های سمی" نوشته‌ی لیلیا اسکات، به معرفی و توضیح رفتارهای سمی و ضررهایی که این افراد بر دیگران می‌توانند داشته باشند، می‌پردازد و برای خوانندگانی که در مواجهه با رفتارهای سمی قرار دارند، می‌تواند یک راهنمای مفید باشد.

در ادامه، چند دلیل برای خواندن کتاب "ادم‌های سمی" آورده شده است:

1. شناسایی رفتارهای سمی

2. تاثیر رفتارهای سمی

3. راهکارهای مقابله با افراد سمی

4. بهبود کیفیت زندگی

به طور کلی، خواندن کتاب "ادم‌های سمی" به شما کمک می‌کند تا درک بهتری از رفتارهای سمی پیدا کنید و راهکارهای مناسبی برای مقابله با آن‌ها پیدا کنید. این کتاب می‌تواند برای هر کسی که در مواجهه با رفتارهای سمی قرار دارد، مفید واقع شود.

 

 

بخشی از کتاب مدیر خودت باش

 

"رفتارهای سمی معمولاً با شخصیتی همراه هستند که آن‌ها را به زور به دست می‌آورند و برای خود، جایگاهی بلند در جامعه تصور می‌کنند. آن‌ها معمولاً به دنبال کنترل دیگران هستند و ممکن است از منابعی مانند تهدید، تحقیر، تلاش برای شکست دادن دیگران و یا حتی خشونت جسمی و روانی استفاده کنند. اما چطور می‌توان با یک فرد سمی رفتار کرد؟

نخستین قدم برای مقابله با رفتار سمی، شناسایی آن است. باید بدانید که شخص در برابر شما با رفتار سمی روبروست. سپس، باید به دنبال راه‌حل مناسب برای مقابله با آن بگردید. یکی از راهکارهای موثر برای مقابله با رفتار سمی، مرزگذاری است. باید به شخصی که رفتار سمی دارد، مرزهای شما را به وضوح بیان کنید و به او بگویید که اگر به مرز شما نزدیک شود، پیامدهایی خواهد داشت.

در صورتی که مرز شما توسط فرد سمی نادیده گرفته شد، باید به وضوح به او بگویید که این رفتار شخصی شما را ناراحت کرده و خواهان تغییر آن هستید. همچنین، باید به شخص سمی فرصتی بدهید تا رفتار خود را تغییر دهد. اگر شخص سمی با تغییر رفتارش موافقت نکند، مرزهای شما را به وضوح بیان کنید و از او خواهش کنید که از شما دوری کند.

در نهایت، باید به یاد داشته باشید که شما باید از خودتان مراقبت کنید. هیچ کس حق ندارد از شما ناراحتی و درد زیادی به دست آورد. با شناسایی رفتارهای سمی و مراقبت از خود، می‌توانید از پیامدهای منفی آن‌ها جلوگیری کنید."

 

 

پیشنهاد‌هایی برای‌ دوستداران کتاب ادم‌ های سمی

 

۱-پاکسازی ذهن برای موفقشدن در زندگی راهی بینظیر برای از بینبردن ترس، اضطراب و افکار منفی نوشته ی استیو اسکات و بری داونپرت،مترجم: شادی حسن پور

۲-محدودیت صفر نوشته ی ایهالیاکالا هولن و جو ویتالی،مترجم: مژگان جمالی

۳-راز نوشته ی راندا برن، مترجم: نفیسه معتکف

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۵۷ مگابایت
تعداد صفحات
360 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۲:۰۰:۰۰
نویسندهلیلیان گلاس
مترجم فریبا جعفری نمینی
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Toxic people
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۵/۰۲
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۵۷ مگابایت
۳۶۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
5
(2)
79,900
٪30
55,930
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪30
آدم های سمی
آدم های سمی
لیلیان گلاس

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
آدم های سمی
٪30
آدم های سمی
ده روش برای مقابله با آدم هایی که زندگی یان را نابود می کنند
انتشارات نسل نواندیش
5
(2)
79,900
٪30
55,930
تومان