0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
تغییر سبک زندگی با ان ال پی
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب تغییر سبک زندگی با ان ال پی

روشی قدرتمند که می توانید با بهره مندی از آن کل زندگیتان را بهبود بخشید
نویسنده:
لیندسی اگنس
درباره تغییر سبک زندگی با ان ال پی

یکی از جالب‌ترین کتاب‌های خودیاری که در سال‌های اخیر چاپ شده است کتاب تغییر سبک زندگی با ان ال پی نام دارد. این کتاب با عنوان اصلی «Change Your Life with NLP: The Powerful Way to Make Your Whole Life Better with Neuro-Linguistic Programming» اولین‌بار در سال ۲۰۰۸ منتشر شد و توجه‌های زیادی را به خود جلب کرد. این کتاب تنها در ۷ روز اول بیش از چهل و نه هزار نسخه فروخته شد و در فهرست محبوب‌ترین کتاب‌های روان‌شناسی قرار گرفت.

موضوع این کتاب که لیندسی اگنس آن را نوشته است یک موضوع جدید است. این رویکرد تازه می‌تواند زندگی شما را تغییر دهد و باعث شود بهتر زندگی کنید. برنامه‌ریزی عصبی - زبانی پر از تکنیک‌های متنوع است و خواندن آن را می‌توان به یک سفر تعبیر کرد. سفری ماجراجویانه که در هر قدم آن چیزهای تازه‌ای یاد می‌گیرید و به سمت شادکامی و موفقیت گام خواهید برداشت. او کتابش را با صحبت در این باره که آیا اصلاً می‌شود زندگی شما بهتر باشد یا نه شروع می‌کند و در ادامه از این می‌گوید که چگونه می‌توانید با بهره‌گیری از روش جدید او آرام‌آرام همه چیز را بهینه کنید. افراد زیادی در سراسر دنیا گفته‌اند که به کمک کتاب او توانسته‌اند در مدت کمی تغییراتی را که سال‌ها به دنبالشان بودند به دست آورند.

این کتاب با عنوان کامل «تغییر سبک زندگی با ان ال پی، روشی قدرتمند که می‌توانید با بهره‌مندی از آن کل زندگی‌تان را بهبود ببخشید» توسط نفیسه تنکابنی به فارسی برگردانده است و انتشارات نسل نواندیش آن را چاپ کرده است. اگر اهل خواندن کتاب‌های الکترونیک هستید این کتاب در دسته‌بندی روانشناسی موجود است و می‌توانید آن را در همین صفحه از فیدیبو دانلود کنید.

لیندسی اگنس کیست؟

Lindsey agens یک معلم و مربی انگیزشی است که تکنیک‌های متفاوتی نسبت به گذشتگان خود دارد. او

سمینارهای او بسیار پرطرفدارند و او توانسته است با بسیاری از صاحبان کسب‌وکار هم کار کند. او سال‌ها در مجموعه‌های مختلف کار می‌کرد و در حال حاضر مدیر و مؤسس شرکت the change corporation است و در سراسر انگلستان برای توسعه‌ی تکنیک‌های NLP شناخته می‌شود. او به هیپنوتیزم درمانی هم علاقه‌مند است و در این حوزه هم مطالعاتی انجام داده است.

دو دلیل برای خواندن کتاب تغییر سبک زندگی با ان ال پی

  • رویکرد خود به زندگی را تغییر دهید: شاید عجیب به نظر برسد که فکر کنیم فردی در چهل یا پنجاه سالگی می‌تواند ذهنیت خود را به زندگی تغییر دهد؛ اما به کمک تکنیک‌های گفته شده در این کتاب می‌توانید این کار را انجام دهید.
  • یک کتاب کاربردی بخوانید: کتاب تغییر سبک زندگی با ان ال پی تنها یک کتاب تئوری نیست. این کتاب را می‌توان به معنای واقعی کلمه راه‌حل دانست. لیندسی اگنس در این کتاب تلاش کرده است راه‌حل‌های عملی را در اختیار خوانندگانش بگذارد تا به‌سرعت تغییراتی که می‌خواهند را پیش ببرند و به نسخه‌ی بهتری از خودشان تبدیل شوند

در بخشی از کتاب تغییر سبک زندگی با ان ال پی می‌خوانیم

ابتدا تصور کنید که پنجشنبه شب است و شما بلیت بخت‌آزمایی خود را برای آخر هفته خریده و طبق روال گذشته همان شماره‌های قبلی را انتخاب کرده‌اید. سپس مسیر خانه را در پیش می‌گیرید و از رستوران همیشگی غذای موردعلاقه‌تان را به اندازه‌ی دو نفر سفارش می‌دهید، چون از دوست خود که در همسایگی شما زندگی می‌کند دعوت کرده‌ای که امشب شام را با شما صرف کند. بعد از رسیدن به خانه روی کاناپه مقابل تلویزیون می‌نشینید و در آرامش مشغول نوشیدن آبمیوه می‌شوید و منتظرید تا دوستتان زنگ خانه را به صدا درآورد.

اکنون از شما می‌خواهم تا خودتان را در آن موقعیت قرار دهید. تصور کنید در حالتی آرام و رها مقابل تلویزیون روی کاناپه لم داده‌اید. چه احساسی دارید؟ چه لباسی برتن دارید؟ چه چیزی زیر لب زمزمه می‌کنید؟ ناگهان برنامه بخت‌آزمایی شروع می‌شود و شما محو تماشای تلویزیون می‌شوید. هرچه به زمان قرعه‌کشی نزدیک‌تر می‌شوید، پیش‌بینی اینکه چه اتفاقی قرار است بیفتد بدنتان را مورمور می‌کند. وقتی اولین توپ از دستگاه پایین می‌افتد، دقیق‌تر می‌شوید، بله آن شماره شماست. صاف می‌ایستید و با علاقه بیشتری برنامه را نگاه می‌کنید و. توپ دوم هم پایین می‌افتد و باز هم شماره شما را نشان می‌دهد.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب تغییر سبک زندگی با ان ال پی

تغییر سبک زندگی با ان ال پی یک کتاب روشمند است که به افرادی که می‌خواهند یک تغییر جدی را تجربه کنند کمک می‌کند. اگر شما هم از این کتاب لذت برده‌اید کتاب‌های دیگری هم هستند که می‌توانید به سراغشان بروید. در ادامه تعدادی از کتاب‌های مناسبی که برای مطالعه در فیدیبو موجودند را معرفی می‌کنیم:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۳۰ مگابایت
تعداد صفحات
320 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۰:۴۰:۰۰
نویسندهلیندسی اگنس
مترجمنفیسه تنکابنی
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۴/۲۶
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۳۰ مگابایت
۳۲۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.7
از 5
براساس رأی 3 مخاطب
5
ستاره
66 ٪
4
ستاره
33 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

این کتاب عالی ومفاهیم خیلی قشنگ وکاربردی بیان میکنه

4

بسیار آموزنده و کاربردی

4.7
(3)
75,900
٪30
53,130
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
تغییر سبک زندگی با ان ال پی
٪30
تغییر سبک زندگی با ان ال پی
روشی قدرتمند که می توانید با بهره مندی از آن کل زندگیتان را بهبود بخشید
انتشارات نسل نواندیش
4.7
(3)
75,900
٪30
53,130
تومان