0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
با خودت خوب باش، انسان زیبا
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب با خودت خوب باش، انسان زیبا

نویسنده:
بیهان بوداک
درباره با خودت خوب باش، انسان زیبا

  کتاب با خودت خوب باش، انسان زیبا اثری در حوزه خودیاری و توسعه فردی است که کمک‌مان می‌کند تا زندگی بهتر و مهربانانه‌تری داشته باشیم و در آن بتوانیم بر افسردگی و اضطراب غلبه کنیم‌. امکان رشد و پیشرفت‌مان بیشتر شود و با نزدیکان‌مان ارتباط بهتری داشته باشیم‌.

این اثر به ما آموزش می‌دهد تا نزد خودمان انسانی باارزش باشیم و خودمان را به دیده تحقیر نگاه نکنیم. بسیاری از مشکلات ما از فقدان عزت نفس نشات می‌گیرند و این‌که ما با خودمان مهربان نیستیم و مدام وجودمان را با دیگران مقایسه می‌کنیم و سرکوفت می‌زنیم که چرا از آن‌ها بهتر نیستیم. این نگرش بسیار آسیب‌رسان است و در بلندمدت مانع از شکوفایی استعدادها و توانایی‌هایمان می‌شود.

این کتاب به ما می‌گوید که در وجود هر انسان یک من سالم و یک من ناسالم زندگی می‌کند‌.
اگر من ناسالم کنترل ما را به دست بگیرد زندگی پر از آسیب و درد و رنجی را خواهیم داشت. این کتاب قرار است کمک کند تا با تغییر بینش خود و انجام کارهایی به من سالم خودمان دست پیدا کنیم.
کتاب فوق توسط فائزه پورعلی و کیارش ملکی قرابقلو‌ در سال ۱۳۹۹ و توسط انتشارات نسل نواندیش به فارسی ترجمه شده است‌.

درباره نویسنده

این کتاب توسط بیهان بوداک نویسنده و روانشناس برجسته کشور ترکیه نوشته شده است‌.
این نویسنده در شهر آنکارا به دنیا آمد و پس از اتمام دوره دبیرستان خود برای تحصیل در رشته روانشناسی به دانشگاه قاضی آنکارا رفت‌. او دوره ارشدش را نیز در همین دانشگاه و در گرایش مشاوره و روانشناسی گذراند و توانست با پایان‌نامه ای که موضوعش روابط عاطفی بود دفاع کند‌.
پس از  آن بود که به روانشناسی بالینی علاقه پیدا کرد و این‌سری به استانبول آمد تا در این زمینه تحصیل کند و فوق‌لیسانس دومش را بگیرد.

این نویسنده چندین سال در بیمارستان‌های وابسته به وزارت بهداشت ترکیه به عنوان روان درمانگر مشغول به کار بود و سپس از آن‌جا استعفا داد تا در مطب خصوصی‌اش به درمان مراجعان خود بپردازد.
بیهان در سال ۲۰۱۸ بود که فعالیت‌های خود را گسترش داد و سخنرانی‌هایی در حوزه روان‌شناسی ارائه داد. او تاکنون در سیصد همایش مختلف شرکت کرده است‌. سخنرانی‌های او مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است و کانال یوتیوب این روانشناس بیش از دو میلیون بازدید‌کننده دارد‌.

2 دلیل برای مطالعه کتاب با خودت خوب باش، انسان زیبا 

خواندن این کتاب برای کلیه کسانی‌که به دنبال تجربه زندگی بهتری هستند و به روانشناسی علاقه دارند توصیه می‌شود.

  • اگر از فقدان عزت نفس در زندگی خودتان رنج می‌برید و اضطراب و افسردگی را در طول روز تجربه می‌کنید این کتاب یاری‌تان می‌کند تا حس و حال بهتری را داشته باشید‌. متدهای موجود در کتاب فوق به راحتی قابل پیاده‌سازی هستند و آن‌ها را می‌توانید در زندگی خود به کار ببندید‌.
  • در این اثر داستان‌ها و تجربه های گوناگونی وجود دارد که به شما کمک می‌کند مسئله را راحت‌تر متوجه شوید و راهکارها برایتان قابل درک باشد. این کتاب زبان و لحن ساده و قابل فهمی دارد و از چهار بخش اصلی تشکیل شده است.

در بخشی از کتاب با خودت خوب باش، انسان زیبا می‌خوانیم

در زمان دبیرستان یکی از بهترین تفریحانم پیدا کردن یک صندلی خالی در میدان کیزیل‌آی آنکارا و نشستن و تماشای افراد در حال گذر بود. انسان‌های مختلفی رد می‌شدند. زوج‌هایی که به‌قدری نزدیک باهم راه می‌رفتند که از میان آن‌ها هوا هم عبور نمی‌کرد. انسان‌هایی که هیچ علامتی از خوشبختی در چهره‌هایشان دیده نمی‌شد و با عجله در حال رسیدن به جایی بودند. انسان‌هایی که گیج و سرگردان در حال گذشتن بودند و انسان‌هایی که صورتشان خندان و چشم‌هایشان درخشان بود. برای خودم یک سرگرمی ایجاد کرده بودم؛ شخصی را انتخاب می‌کردم و با یک نگاه به حالت چهره و رفتارش تلاش می‌کردم حدس بزنم که چه افکاری در سر دارد و می‌خواهد به کجا برود. برای من بررسی انسان‌ها به این شکل خیلی لذت‌بخش بود. بعدهاء با اشتیاق زیاد و درحالی‌که خانواده‌ام مخالف بودند. روان شناس شدم. کاری که برای سرگرمی می‌کردم. دیگر شغل من شده بود.

حالا به‌عنوان یک روان‌شناس به بررسی انسان‌ها می‌پردازم. سیزده سال است که به‌طور فعال این مسیر را ادامه می‌دهم. تا امروز تجربه بیش از سه هزار جلسه روان‌درمانی را در کارنامه‌ام دارم. در بدترین اتفاق‌هایی که ممکن است برای یک شخص رخ دهد. در کنارش بوده و همراهی‌اش کرده‌ام. موقع شنیدن حرف‌هایشان با سرگذشت‌های حیرت‌انگیزی مواجه شده‌ام. بعد از جلسات روان‌درمانی به خودم می‌گویم چه خوب که این شغل را انتخاب کرده‌ام.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب با خودت خوب باش، انسان زیبا

اگر خواندن این کتاب را دوست داشتید و قصد دارید مطالعه‌تان در این حوزه را عمیق‌تر کنید به شما خواندن کتاب‌های زیر را پیشنهاد می‌کنیم 

 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۸۵ مگابایت
تعداد صفحات
232 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۷:۴۴:۰۰
نویسندهبیهان بوداک
مترجمفائزه پورعلی
مترجم دوم کیارش ملکی قرابلو
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Kendine ıyi davran güzel ıns
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۴/۲۵
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۸۵ مگابایت
۲۳۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3
از 5
براساس رأی 2 مخاطب
5
ستاره
0 ٪
4
ستاره
50 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
50 ٪
1
ستاره
0 ٪
3
(2)
69,900
٪30
48,930
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
با خودت خوب باش، انسان زیبا
٪30
با خودت خوب باش، انسان زیبا
بیهان بوداک
انتشارات نسل نواندیش
3
(2)
69,900
٪30
48,930
تومان