0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
شفای درون
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب شفای درون

به طرز عجیبی از بیماری جان سالم به در بردن ۹ روش کلیدی معجزه گر در درمان
نویسنده:
کلی آ ترنر
درباره شفای درون

اگر در جستجوی کتابی هستید که راه درمان ریشه‌ای بیماری‌های سخت را به شما نشان دهد، کتاب شفای درون مناسب شماست. این کتاب، توسط دکتر کلی ترنر نوشته شده است. ایده نوشتن کتاب شفای درون، زمانی به ذهن دکتر ترنر رسید که متوجه شد برخی از بیماران سرطانی توانسته‌اند بیماری خود را درمان کنند، اما پزشکان برای جلوگیری از ناامید شدن سایر بیماران، اجازه بازگو کردن این مسئله را به آنها نداده‌اند.

کلی ترنر بعد از آشنایی با این افراد، تصمیم گرفت بیشتر روی موضوع درمان ریشه‌ای تحقیق کند. او در این کتاب، به بیان و شرح ۹ مسئله اساسی در درمان بیماری‌ها که بین افراد مختلف مشترک بوده، می‌پردازد. رژیم غذایی، هیجانات سرکوب شده، مکمل‌های ارگانیک و یافتن معنایی برای زندگی، بخشی از موضوعاتی هستند که دکتر ترنر در کتاب شفای درون به آنها پرداخته است.

این کتاب به افرادی که دچار بیماری‌های سختی شده‌اند و خانواده‌های آنها، امید می‌دهد که با پیروی از اصول ساده درمان ریشه‌ای، می‌توانند به زندگی عادی خود بازگردند.

ترجمه کتاب شفای درون به زبان فارسی، توسط گیتی شهیدی انجام شده و انتشارات نسل نواندیش هم آن را چاپ کرده است. اگر ترجیح می‌دهید نسخه الکترونیک این کتاب را روی گوشی هوشمند یا صفحه دسکتاپ بخوانید، می‌توانید شفای درون را از همین صفحه از دسته‌بندی روانشناسی فیدیبو دانلود کنید.

دکتر کلی ترنر کیست؟

دکتر کلی آ ترنر پژوهشگر و نویسنده آمریکایی است که مدرک لیسانس خود را از دانشگاه‌ هاروارد و دکترایش را از دانشگاه برکلی دریافت کرده است. کلی ترنر، تا کنون بیشتر از ۱۵۰۰ مورد بیمار بهبودیافته را مورد بررسی قرار داده و کتاب‌های او به بیش از ۲۲ زبان زنده دنیا ترجمه شده است.

همچنین دکتر ترنر تهیه‌کنندگی و کارگردانی مستندی ۱۰ قسمتی درباره درمان ریشه‌ای را برعهده داشت که در سال ۲۰۲۲ پخش شد. علاوه بر این، دکتر ترنر به عنوان یکی از پرفروش‌ترین نویسندگان نیویورک تایمز شناخته می‌شود.

چرا باید کتاب شفای درون را خواند؟

دکتر کلی ترنر تاکنون بیش از ۱۵۰۰ بیمار مبتلا به سرطان که بهبود پیدا کرده‌اند را مورد بررسی قرار داده ایت و کتاب شفای درون، راز درمان ریشه‌ای این افراد را فاش می‌کند. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که از درمان بیماری خود توسط طب رایج ناامید شده‌اید، این کتاب می‌تواند راهی جدید برای بازیافتن سلامتی‌تان را به شما نشان دهد.

در کتاب شفای درون، درمان‌های جسمی، روحی و ذهنی که سلامت کلی بدن را تامین می‌کنند مورد بررسی قرار می‌گیرد. بنابراین خواندن این کتاب برای افراد علاقه‌مند به درمان‌های یکپارچه و روانشناسی هم جذاب خواهد بود.

در بخش از کتاب شفای درون می‌خوانیم

سبزیجات و میوه‌ها برای شما بسیار سالم هستند. سبزیجات و میوه‌ها تمام مواد مورد نیاز بدن را تأمین می‌کنند؛ ویتامین‌ها، مواد معدنی، کربوهیدرات‌ها، فیبر، گلوکز، پروتئین و حتی چربی‌های سالم را. دربارۀ سرطان، صدها مطالعه نشان داده است که مصرف سبزیجات و میوه‌ها به پیشگیری از ابتلا به سرطان کمک می‌کند و مطالعات دیگر نشان می‌دهد بیماران سرطانی که سبزیجات و میوه مصرف می‌کنند عمر طولانی‌تری دارند. برای مثال، با مطالعه در پژوهشی که صدوپنجاه فرد مبتلا به سرطان سینه بهبود یافته بودند، دریافتم زنانی که روزی پنج وعده سبزیجات و میوه مصرف می‌کردند و حداقل روزی سی دقیقه، هفته‌ای شش روز، ورزش می‌کردند، کاهش پنجاه درصد در مرگ‌و‌میر در مقایسه با کسانی داشتند که زیاد سبزیجات مصرف و ورزش نمی‌کردند. به عبارت دیگر، کسانی از سرطان نجات یافتند که زیاد سبزیجات مصرف می‌کردند و ورزش می‌کردند؛ درنتیجه، دو برابر بیشتر عمر کردند.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب شفای درون

کتاب شفای درون در نه فصل، توصیه‌های روانشناسی و جسمی که منجر به درمان بیماری‌های سخت می‌شود را بیان کرده است. در ادامه درباره کتاب‌های دیگری با همین رویکرد که می‌توانید آنها را مطالعه کنید صحبت می‌کنیم:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۷۷ مگابایت
تعداد صفحات
384 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۲:۴۸:۰۰
نویسنده کلی آ ترنر
مترجمگیتی شهیدی
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۴/۱۵
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۷۷ مگابایت
۳۸۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
1
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
0 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
100 ٪
1
(1)
79,900
٪30
55,930
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
شفای درون
٪30
شفای درون
به طرز عجیبی از بیماری جان سالم به در بردن ۹ روش کلیدی معجزه گر در درمان
انتشارات نسل نواندیش
1
(1)
79,900
٪30
55,930
تومان