0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
بازاریابی به زبان ساده

معرفی، خرید و دانلود کتاب بازاریابی به زبان ساده

راهنمای گام به گام ساخت داستان برند برای تمام کسب وکارها
درباره بازاریابی به زبان ساده

کتاب «بازاریابی به زبان ساده، راهنمای گام‌به‌گام ساخت داستان برند برای تمام کسب‌وکارها» (Marketing Made Simple) کتابی است جمع و جور و خواندنی که بازاریابی و پیشرفت در این عرصه را به خوبی شرح و بسط می‌دهد. نویسندگان کتاب پترسون و میلر، در سال ۲۰۲۰ این کتاب را دانش اندوخته و تجارب موفق نگاشته‌اند. بنابراین با کتابی به روز طرفیم. این کتاب به معنای واقعی، راهنمایی گام به گام است که اندک‌اندک خواننده را برای موفقیت در کسب و کارش آماده می‌کند.

کتاب حاضر به سعی و تلاش سجاد شریفی و مهسا اکبری به زبان فارسی برگرداننده شده و تقریبا بلافاصله پس از انتشار نسخه‌ی اصلی به فارسی زبانان عرضه شده است. انتشارات نسل نواندیش در سال ۹۹ در ۲۲۸ صفحه کتاب را به چاپ رسانده است و نسخه‌ی الکترونیکی آن نیز در وبسایت فیدیبو در بخش کتاب‌های مدیریت، بازاریابی و فروش قرار دارد.

درباره‌ی نویسندگان

  • جی‌جی پترسون

دکتر جانان پترسون یا جی‌جی (Jonathan Peterson) استاد دانشکده مدیریت اون در دانشگاه وندربیلت ایالات متحده امریکاست. او در مقطع کارشناسی ارتباطات خوانده و در کارشناسی ارشد به دین‌شناسی و هنر پرداخته و در نهایت از دانشگاه ریگینت دکتری خود را در رشته‌ی ارتباطات اخذ کرده است. پژوهش‌های وی بر نظریه (روایی) روایی و بازاریابی روایی متمرکز است. او به عنوان مشاور، سخنران و نویسنده نیز مشغول به کار است و در آمریکا چهره‌ی شناخته شده‌ای به حساب می‌آید.

  • دانالد میلر

دانالد (دان) میلر (Donald "Don" Miller) نویسنده، سخنران و بیزنسمن موفق آمریکایی است. او مدیرعامل و بنیانگذار شرکت بازاریابی StoryBrand است. او بر بازاریابی و همچنین مبانی اعتقادی در سخنرانی و نوشته‌هایش توجه دارد. وی از ۲۱ سالگی وارد این عرصه شده است و ده‌ها کتاب و مقاله از وی منتشر شده است. در پروژه‌های مختلفی در سطح محلی و ملی وی به عنوان مشاور یا هیئت مدیره فعالیت می‌کند. او متولد تگزاس است، ولی پس از سال‌ها زندگی و کار شهرهای بزرگی چون پورتلند و نیویورک، ساکن تنسی در نشویل شده است.

دو دلیل برای خواندن مطالعه‌ی کتاب بازاریابی به زبان ساده

  • کتاب حاضر را کسانی ننوشته‌اند که از موفقیت تجاری فقط معرفی خود و سخنرانی‌های بی‌معنا را در کارنامه دارند، بلکه یک استاد دانشگاه و مدیر یک کمپانی موفق نوشته‌اند. آن‌ها می‌دانند که چه می‌گویند، آنچه می‌گویند هم از تجربه و هم از دانش‌شان برآمده است. چنین کتابی برای بازاریابان و تاجران یک راهنمایی واقعی است.
  • کتابی مختصر و مفید است که می‌تواند هر آنچه در این زمینه لازم دارید، به شما بیاموزد.

در بخشی از کتاب بازاریابی به زبان ساده می‌خوانیم

اما نکته جالب توجه این است که اکثرشان به همراه خرت و پرتها دور ریخته می‌شوند. ذهن مشتریان ما درست به همین صورت عمل می‌کند زیرا آنها نیز در طول روز با سه هزار پیام بازاریابی مشابه رودررو می‌شوند آنها با مرتب کردن کاتالوگهای تبلیغاتی شرکتهای مختلف، اولین گام در فرایند خرید را برمی‌دارند.

شاید دور ریختن یا کنار گذاشتن هر چیزی به معنای از بین بردن مطلوبیت آن به نظر بیاد اما انسان‌ها این کار را غیر طبیعی نمی‌دانند زیرا هر یک از ما خواستار داستان زندگی پرمحتوا و معنادار هستیم و بسیاری از چیزهای محیط پیرامون ما ممکن است منفعتی برای خلق این داستان نداشته باشند و درنتیجه باید کنار گذاشته شوند.

انسان با جمع آوری منابع، جسمی عاطفی و اجتماعی مفید در جهان برای زنده ماندن تلاش می‌کند. درست مثل سنجابها که برای زنده ماندن فندق‌های خوشمزه را جمع آوری می‌کنند، ما نیز هر چیزی را که ممکن است برای زنده ماندن در این سیاره احتیاج داشته باشیم، جمع آوری می‌کنیم. ریشه همه انسان‌ها در نهایت به نخستین انسان‌ها یا میمون‌ها بازمی‌گردد و میمون‌ها در امر بقا بسیار موفق عمل می‌کنند. نکته حائز اهمیت این حقیقت است؛ هر فردی که فیلتر کنجکاوی ندارد بقایش در جهان ممکن نیست. در حقیقت افراد بدون فیلتر کنجکاوی حتی نمی‌توانند صبح از خانه خارج شوند.

پیشنهاد چهار کتاب برای خوانندگان بازاریابی به زبان ساده

همه‌ی کسانی که توانسته‌اند با کتاب حاضر ارتباط بگیرند و از راهکارهای ارائه شده بهره لازم برده‌اند، پیشنهادهای ما می‌تواند برایشان جذاب و دنباله‌ای خوب برای مطالعات‌شان باشد.

 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۸۴ مگابایت
تعداد صفحات
228 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۷:۳۶:۰۰
نویسندهدونالد میلر
نویسنده دوم جی جی پترسون
مترجممهسا اکبری
مترجم دومسجاد شریفی
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Marketing made simple
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۴/۲۵
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۸۴ مگابایت
۲۲۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
0 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
100 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
3
(1)
69,900
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
بازاریابی به زبان ساده
بازاریابی به زبان ساده
راهنمای گام به گام ساخت داستان برند برای تمام کسب وکارها
انتشارات نسل نواندیش
3
(1)
69,900
تومان