0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
هفت رمز ازدواج های موفق

معرفی، خرید و دانلود کتاب هفت رمز ازدواج های موفق

راهنمای عملی از جانب سرشناس ترین کارشناس روابط زناشویی، هفت فرمان همسران خوشبخت
درباره هفت رمز ازدواج های موفق

تمام کسانی که ازدواج می‎‌کنند خواهان یک رابطه موفق هستند و بسیاری از آن‌ها رازش را در کتاب‌ها جست‌وجو می‌کنند. هفت رمز ازدواج‌های موفق کتابی است که در همین زمینه نوشته شده است و تلاش کرده است پاسخ سؤالات خوانندگان در این زمینه را بدهد. این کتاب با عنوان اصلی «The Seven Principles for Making Marriage Work» در سال ۱۹۹۹ منتشر شد و با اینکه بیست سال از انتشارش می‌گذرد افراد زیادی هنوز به آن مراجعه می‌کنند.

جان گاتمن و نان سیلور در این کتاب جزئیات زیادی را درباره‌ی زندگی زناشویی  اشاره کرده‌اند. این دو نفر با استفاده از روش‌های علمی دقیق در طول سال‌ها رفتارها و عادت‌های زوج‌ها را بررسی کرده‌اند و به نتایجی دست پیدا کرده‌اند که می‌تواند بر هر زوجی کارامد باشد. هدف این کتاب رساندن زوج‌ها به رابطه‌ای طولانی و سلامت است که در آن از هماهنگی کافی برخوردار باشند. در این کتاب درباره‌ی طلاق و علت‌های آن صحبت شده است و با جزئيات درباره‌ی اینکه چگونه در زمینه‌های مختلف از روابط بین دو نفر تا رابطه با خانواده‌ها و اجتماع و ... به توافق برسید کنکاش شده است.

نویسندگان کتاب هفت رمز ازدواج‌های موفق

  • جان گاتمن

 (John M. Gottman) روانپزشک آمریکایی و استاد دانشگاه واشنگتن است. او بیش از ۸۰ سال دارد و در طی دوران حرفه‌‌ای خود بیشتر زمانش را به تجزیه‌وتحلیل روابط زوج‌ها و پیش‌بینی طلاق اختصاص داده است. او همسرش موسسه‌ی گاتمن را هم پایه‌گذاری کرده‌اند که در آن به زوج‌ها کمک می‌کنند رابطه خود را نجات دهند. او در سال ۲۰۰۷ به‌عنوان یکی از ده تراپیست تأثیرگذار آمریکا در طی ۲۵ سال شناخته شد.

  • نان سیلور (Nan silver)

نان سیلور یک روزنامه‌نگار، نویسنده و ویراستار ادبی است که مقالاتش در مجله‌هایی مانند ویلیج وویس، زنان نیویورک، آمریکن هلث و... چاپ می‌شوند. او برای همکاری با جان گاتمن در نوشتن کتاب هفت رمز ازدواج‌های موفق شناخته شده است.

چرا باید هفت رمز ازدواج‌های موفق را خواند؟

  • پتانسیل‌های رابطه‌ی خود را درک کنید. یک ازدواج متوسط می‌تواند یک ازدواج عالی باشد تنها به این شرط که طرفین در روابطشان تلاش بیشتری برای درک جزئیات و همدیگر انجام دهند. این کتاب به شما کمک می‌کند نقاط قوت رابطه‌ی خود را تقویت کنید.
  • نقاط ضعف رابطه‌ی خود را پیدا کنید. این کتاب به کمک تجربیات سایر زوج‌ها نوشته شده است پس شاید بسیاری از مشکلاتی که شما تجربه می‌کنید در آن بررسی شده باشد. با خواندن کتاب و راه‌حل‎های آن می‌توانید روی نقاط ضعف رابطه کارکرده و آن‌ها را برطرف نمایید.
  • نشانه‌های خطرناک را تشخیص دهید، جان گاتمن و همکارانش نشانه‌های جدایی را در قالب یک‌فصل به طور کامل بررسی کرده‌اند و به کمک آن‌ها می‌توانید خطرات جدی را در رابطه خود پیدا کنید و پیش از آنکه کارها سخت شود به عقب برگردید.

کتاب هفت رمز ازدواج‌های موفق، راهنمای عملی از جانب سرشناس‌ترین کارشناس روابط زناشویی، هفت فرمان همسران خوشبخت با ترجمه وحید ایمن از سوی انتشارات نسل نواندیش در بازار کتاب ایران عرضه شده است. شما می‌توانید کتاب الکترونیک این اثر را در دسته‌بندی روانشناسی از فیدیبو دانلود کنید.

در بخشی از کتاب هفت رمز ازدواج‌های موفق می‌خوانیم

اما مشکل این جاست که این کار در عمل جواب نمی‌دهد. تحقیقی در خصوص مسائل ازدواج که در مونیخ توسط دکتر کرت هالوگ صورت گرفت نشان داد که حتی پس از اعمال روش‌های شنود فعالانه زوجین هنوز در پریشانی به سر می‌بردند و آن زوجهای معدودی که از این شیوه نتیجه مثبت گرفتند یک سال طول کشید تا به حالت قبلی و عادی (رجوع) برگردند. تعداد بی‌شماری از مددکاران زناشویی که روی حل اختلاف کار می‌کنند از نرخ (رجوع) بالایی بهره می‌برند. در واقع بهترین شکل این شیوه مددکاری که توسط دکتر نیل جکوبسون از دانشگاه واشنگتن به کار برده شد فقط ۳۵ موفقیت‌آمیز بود به‌عبارت‌دیگر، مطالعات وی نشان می‌دهد که فقط ۳۵% از زوجین پس از مشاوره بهبود معناداری در روابط زناشویی خود احساس می‌کنند. یک سال بعد کمتر از نصف آن گروه و یا فقط ۱۸ همه زوجینی که وارد آزمایش شده بودند، به نتایج مثبت دست یافتند. وقتی که نشریه گزارش مصرف‌کننده، نمونه‌های بزرگی از اعضای خود را در مورد تجربیاتشان با روان‌کاوان مختلف موردمطالعه قرارداد از اکثر روان‌کاوان به استثنا مددکاران زناشویی رضایت داشتند. این مطالعه ممکن است نتایج علمی معتبری به دست ندهد؛ اما نشان می‌دهد که اکثر کارشناسان این حرفه دانش ناچیزی دارند

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب هفت رمز ازدواج‌های موفق

برای پیشبرد یک ازدواج موفق همیشه لازم است اطلاعات خود را به‌روز نگه دارید و تلاش کنید. متخصصان زیادی کتاب‌های مختلفی برای پیشبرد این هدف نوشته‌اند. در ادامه به تعدادی از این اهداف اشاره می‌کنیم:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
3.۲۱ مگابایت
تعداد صفحات
360 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۲:۰۰:۰۰
نویسندهجان گاتمن
نویسنده دومنان سیلور
مترجموحید ایمن
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The Seven Principles for making marriage work
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۴/۲۵
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۳.۲۱ مگابایت
۳۶۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
1
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
0 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
100 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

بابت تعریف مارتین سیلکمن تو کتاب شادمانی درونی من. میخوام. این کتابو بخرم

3
(2)
79,900
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
هفت رمز ازدواج های موفق
هفت رمز ازدواج های موفق
راهنمای عملی از جانب سرشناس ترین کارشناس روابط زناشویی، هفت فرمان همسران خوشبخت
انتشارات نسل نواندیش
3
(2)
79,900
تومان