0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
بیش یادگیری

معرفی، خرید و دانلود کتاب بیش یادگیری

چیرگی در مهارت های تخصصی، پیش دستی در رقابت ها و سرعت بخشیدن به کسب وکار
نویسنده:
اسکات یانگ
ناشر:
میلکان
درباره بیش یادگیری

شاید شما هم در زندگی، حسرت آموختن مهارت‌هایی را دارید که هیچ‌وقت فرصت یادگیری‌شان را پیدا نکرده‌اید. کتاب بیش یادگیری به قلم اسکات یانگ، کتابی فوق‌العاده است که با معرفی چند تکنیک عملی، به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های دل‌خواه خود را در مدت زمانی کوتاه یاد بگیرید. یادگیری یک مسئله پیچیده است که باید آن را درک کرد. با مطالعه این کتاب می‌توانید مهارت‌های پیچیده را به شکلی موثر و در زمانی کوتاه یاد بگیرید و به کسب‌وکار خود سرعت ببخشید.

بیش یادگیری (Ultralearning) که توانست عنوان یکی از پرفروش‌ترین آثار وال استریت ژورنال را از آن خود کند، یک کتاب عالی برای پرورش استعدادها و یادگیری مهارت‌های جدید است. با این کتاب می‌توانید سخت‌ترین مهارت‌ها را به کمک روش‌هایی موثر یاد بگیرید، بیشتر تمرکز کنید و زندگی موفق‌تری داشته باشید. در این کتاب، ۹ اصل اساسی برای درک مهارت‌های پیچیده و یادگیری آن‌ها ارائه شده است. شما می‌توانید این ۹ اصل را برای یادگیری هر مهارتی که دوست دارید استفاده کنید. نویسنده این کتاب را با لحنی صمیمی نوشته تا همه بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند.

خودآموزی یک امر مهم در دنیای امروز است که شما را در مسیر پیشرفت قرار می‌دهد و کمک می‌کند تا در جنبه‌های مختلف زندگی‌تان، عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته باشید. با پرورش استعدادها و یادگیری مهارت‌های جدید، مزایای رقابتی شما افزایش پیدا می‌کند و در حوزه خودتان، به فردی بی‌رقیب تبدیل می‌شوید. بهتر است قبل از اقدام به یادگیری یک مهارت جدید، درباره فرآیند یادگیری بدانید. این کتاب به خوبی این فرآیند را تشریح کرده و در اختیار شما قرار داده است. مطالعه این اثر، بندهای فکری شما را پاره می‌کند و انگیزه یادگیری را افزایش می‌دهد؛ به این شکل می‌توانید از شر ناکامی‌های خود خلاص شوید و سخت‌ترین مهارت‌ها را با روشی موثر یاد بگیرید.

این اثر برای اولین بار در سال ۲۰۱۹ منتشر شد و خیلی زود توانست به یکی از کتاب‌های محبوب ژانر انگیزشی و موفقیت تبدیل شود. این اثر را «مرجان فیروزشاد» به فارسی برگردانده و نشر میلکان منتشر کرده است.

درباره اسکات یانگ، نویسنده کتاب

اسکات یانگ (ٰScott Young)‌ نویسنده جوان کانادایی است که در زمینه خودآموزی فعالیت می‌کند و پروژه‌های مختلفی در زمینه خودآموزی انجام داده است. از جمله آن‌ها می‌توان به تلاش برای یادگیری برنامه آموزشی ۴ ساله علوم کامپیوتر MIT در ۱۲ ماه و یادگیری ۴ زبان در ۱ سال اشاره کرد. یانگ همواره تلاش دارد تا راه‌حل‌هایی عملی و سریع برای یادگیری مهارت‌های مختلف ارائه دهد و کتاب بیش یادگیری، دربردارنده همه تکنیک‌هایی است که او در پروژه‌های خود استفاده می‌کند.

کتاب بیش یادگیری برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به‌دنبال یادگیری یک مهارت جدید هستید و می‌خواهید از روش‌های خودآموز استفاده کنید، مطالعه این کتاب برایتان مفید خواهد بود. هم‌چنین این اثر برای افراد علاقه‌مند به حوزه توسعه فردی مناسب است و درس‌های مهمی می‌دهد.

این کتاب چگونه به شما کمک می‌کند؟

مطالعه این اثر راهی است برای رهایی از ناکامی‌های ذهنی و کنار گذاشتن محدودیت‌هایی که برای خود ساخته‌اید. ممکن است همیشه در حسرت یادگیری پیانو بوده باشید یا همیشه دل‌تان می‌خواسته نقاشی بکشید، اما هیچ‌وقت به سراغ یادگیری نرفته‌اید. این کتاب به شما کمک می‌کند با تکنیک‌های یادگیری موثر آشنا شوید و مهارت‌هایی را یاد بگیرید که آرزوی‌شان را داشته‌اید. با استفاده از راهنمایی‌های این کتاب، شما می‌توانید این مهارت‌ها را با سرعت بالا و به شکلی موثر یاد بگیرید.

در بخشی از کتاب بیش یادگیری می‌خوانیم

مشکل ۱: عدم شروع تمرکز (یا همان تعلل‌کردن)

اولین مشکلی که خیلی‌ها با آن دست به گریبان‌اند، شروع تمرکزاست. واضح‌ترین نمود آن وقتی است که تعلل می‌کنید؛ به جای کاری که قراراست انجام دهید. روی چیزی دیگر کار می‌کنید یا از زیر کار درمی‌روید. برای بعضی‌ها تعلل حالتی همیشگی درزندگی است. از کاری به کار دیگرمی‌روند تا زمانی که موعد مقرر فرابرسد و مجبورشان کند تمرکز کنند و به هر دری بزنند تا کاررا به‌موقع انجام دهند. بعضی دیگربا نوع حادتری از تعلل دست‌وپنجه نرم می‌کنند که خود را در انواع خاصی از وظایف نشان می‌دهد. من بیشتر شبیه نوع دوم بودم و نوع خاصی از فعالیت‌ها بود که تمام روز را برای شروع آن‌ها تعلل می‌کردم. با این که با مقاله‌نویسی برای وبلا گم مشکلی ندارم. وقتی مجبور بودم برای این کتاب تحقیق کنم، این کار را کش می‌دادم. هم‌چنین با این که مشکلی با نشستن و تماشاکردن ویدئوهای کلاس ام‌آی‌تی نداشتم، هميشه با اولین مجموعه‌ی مسائل با آشفتگی زیادی دست‌وپنجه نرم می‌کردم. چرا تعلل می‌کنیم؟ جواب ساده است. یا اشتیاقی وجود دارد که ما را به انجام‌دادن کار دیگری سوق می‌دهد، یا نوعی بیزاری به خود وظیفه‌مان داریم یا هر دو. مثلاً من نوشتن این فصل را عقب می‌انداختم. زیرا ایده‌های ریادی داشتم و مطمئن نبودم از کجا شروع کنم. نگران این بودم اگر چیزی را روی کاغذ بیاورم. احتمال دارد ضعیف باشد. احمقانه است. می‌دانم. اما بیشتر انگیزه‌های تعلل وقتی به زبان آورده می‌شوند احمقانه‌اند.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۱۶ مگابایت
تعداد صفحات
263 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۸:۴۶:۰۰
نویسندهاسکات یانگ
مترجممرجان فیروزشاد
ناشرمیلکان
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Ultralearning
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۴/۲۲
قیمت ارزی
5 دلار
قیمت چاپی
65,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۱۶ مگابایت
۲۶۳ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.9
از 5
براساس رأی 20 مخاطب
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
5
ستاره
45 ٪
4
ستاره
25 ٪
3
ستاره
10 ٪
2
ستاره
15 ٪
1
ستاره
5 ٪
6 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

دوستان سلام ، من از یک نشر دیگه ای نسخه این کتاب رو مطالعه کردم . این کتاب عالی ترین کتاب برای شروع یادگیری یک مهارت هست که لازمه هر شخصی قبل از شروع یک مهارت این کتاب رو بخونه . انشاءالله با خوندنش در مراحل زندگی بسیار موفق باشید

2

موضوع کتاب جالبه ولی ترجمه‌ی خوبی نشده‌. قسمت غرقگی رو چندبار خوندم ولی هیچی ازش نفهمیدم! انگار با گوگل ترنسلیت ترجمه شده بود‌. جملات بعضی وقت ها خیلی طولانی میشن، بعضی جاها نیاز به علائم نگارشی برای فهم بهتر هست.

3

خیلی مطالب بی ربط زیادی گفته حوصله آدم سر میره.مستقبم سر اصل مطلب نمیره.من وسطاش ولش کردم

5

برای عمیق یادگیری یک مهارت عالیه

5

برای رونق کسب و کار مفیده.

نمایش 1 نقد دیگر
3.8
(21)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
49,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
بیش یادگیری
بیش یادگیری
چیرگی در مهارت های تخصصی، پیش دستی در رقابت ها و سرعت بخشیدن به کسب وکار
میلکان
3.8
(21)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
49,000
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر