0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
فکر بهتر زندگی بهتر

معرفی، خرید و دانلود کتاب فکر بهتر زندگی بهتر

زندگی توأم با موفقیت از ذهن شما آغاز می شود
نویسنده:
جوئل اوستین
درباره فکر بهتر زندگی بهتر

ذهن شما قدرت باورنکردنی بر موفقیت یا شکست شما دارد. بهتر فکر کن، بهتر زندگی کن یک استراتژی ساده و درعین‌حال متحول‌کننده برای پاک‌کردن افکاری که شما را ناامید می‌کنند و برنامه‌ریزی مجدد ذهن خود با تفکر مثبت برای رسیدن به سطح جدیدی از پیروزی ارائه می‌دهد. به‌عنوان فرزند خدای متعال، شما برای کنترل هر چیزی که به سر راهتان می‌آید مجهز هستید. برای ادعای سرنوشت خود، شروع کنید به فکرکردن در مورد خودتان همان‌طور که خداوند فکر می‌کند و افکاری را که اعتمادبه‌نفس شما را از بین می‌برند حذف کنید. وقتی خودتان را آموزش دهید که منفی‌ها را تنظیم کنید و با تماس خود هماهنگ شوید، برنامه‌های فوق‌العاده‌ای را که خداوند برای شما ساخته است، شروع خواهید کرد.

با این درس‌های روزمره از کشیش کلیسای لیک‌وود و نویسنده پرفروش نیویورک‌تایمز، جوئل اوستین، زندگی‌تان را تغییر دهید، تفکر منفی را دوباره برنامه‌ریزی کنید، و زندگی پربرکت‌تر و کامل‌تری داشته باشید. این کتاب را شهره عبدالهی (قراچه‌داغی) با عنوان کامل «زندگی توأم با موفقیت از ذهن شما آغاز می‌شود» ترجمه کرده و انتشارات نسل نواندیش در بازار کتاب ایران عرضه کرده است. اگر از طرفداران کتاب‌های الکترونیکی هستید نسخه الکترونیک این اثر در فیدیبو در دسته‌بندی روانشناسی موجود است و می‌توانید آن را از همین صفحه دانلود کنید.

معرفی نویسنده

جوئل اوستین کشیش ارشد کلیسای لیک وود در هیوستون، تگزاس است. بیش از ده میلیون بیننده هر هفته خدمات تلویزیونی او را در ایالات متحده تماشا می کنند و میلیون ها نفر دیگر در 100 کشور در سراسر جهان. او همچنین بیست و چهار ساعت در روز در کانال 128 رادیو SiriusXM Joel Osteen شنیده می شود. او نویسنده یازده کتاب پرفروش ملی است و توسط انتشارات متعدد به عنوان یکی از تأثیرگذارترین رهبران مسیحی در جهان نام برده شده است. برخی از مهم ترین کتاب های او عبارتند از «نسخۀ بهتر خودت باش»، «همه‌چیز به نفع تو پیش می‌رود»، «قدرت فیض»، و «اعلام می‌کنم».

چرا باید کتاب فکر بهتر زندگی بهتر را بخوانیم؟

بسیاری از مردم به دلیل آنچه در ذهن خود می‌گذرانند شکست می‌خورند و جوئل اوستین این پیام را دارد که باید افکار منفی بد را کنار بگذارید و ذهن خود را با پیام‌های مثبت خدا پر کنید.

آیا تابه‌حال احساس کرده‌اید که افکارتان باعث می‌شوند که از نظر جسمی بیمار شوید؟ افکار واقعاً گاهی اوقات چنین تأثیری روی انسان دارند. کتاب فکر بهتر زندگی بهتر به‌اندازه زیادی قلب، ذهن و روح شما را در یک مسیر قرار می‌دهد. مواردی مانند استفاده از «دکمه حذف» در مورد انتقادات منفی در این کتاب به طور مستقیم در آینده شما تأثیر خواهد گذاشت. تا زمانی که کلمات منفی را با کلمات مثبت کتاب مقدس جایگزین کنید، نمی‌توانید اشتباه کنید.

هدف اصلی جوئل این است که شما سرنوشتی دارید که باید انجام دهید و نمی‌توانید اجازه دهید کسی این شانس را از شما بگیرد. او می‌گوید ما یک خدای ماوراء الطبیعه داریم و اگر از او خواسته‌هایمان را بخواهیم، می‌تواند هر کاری که بخواهد انجام دهد.

در بخشی از کتاب فکر بهتر، زندگی بهتر می‌خوانیم

وقتی به زندگی گذشته خود نگاه می‌کنید، به چیزهایی برمی‌خورید که در آن زمان فکر نمی‌کردید بتوانید از آن‌ها عبور کنید. مانع بسیار بزرگ بود، جدایی به‌شدت شما را آزار می‌داد، گزارش پزشکی کاملاً منفی بود. شما هیچ راهی نمی‌دیدید، اما خدا آن را برایتان ازاین‌رو به آن رو کرد. وقتی فکر می‌کردید که دیگر توان ادامه راه را ندارید به شما قدرت داد. وقتی فکر می‌کردید تا آخر عمر تنها خواهید ماند، شخص درست را سر راهتان قرارداد. موجب ارتقای شما شد، آن فرصت خوب را جلوی پایتان گذاشت و همه چیز روبه‌راه شد. حالا شما خیلی بیشتر از آن چیزی که حتی در مخیله‌تان هم نمی‌گنجید، پیشرفت کرده‌اید.

درواقع آن یک شانس نبود. یک اتفاق یا تصادف نبود، بلکه دست خدا بود. شما باید در دردسر می‌افتادید، معتاد می‌شدید، شکست می‌خوردید، افسرده می‌شدید و تنها می‌ماندید، اما آن جا که نمی‌توانستید راهی ببینید، خدا راهی را پیش پایتان قرارداد. شما می‌توانید آن چیزی را بگویید که من می‌گویم: «من به‌تنهایی نمی‌توانستم به اینجایی که هستم برسم. این فقط شانس، تلاش سخت یا استعداد من نبود که مرا به اینجا رساند، بلکه خواست خدا هم بود. او کارها را طوری برایم جور کرد که خودم به‌تنهایی نمی‌توانستم انجام دهم.»

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب

نویسنده در این کتاب سعی دارد به مخاطبانش یادآوری کند که همیشه مواردی وجود دارد که به‌عنوان نشانه‌هایی از سمت خداوند باعث شود احساس خوبی داشته باشیم مواردی هرچند کوچک بنابراین، اگر فکر می‌کنید در برابر خداوند ازیادرفته‌اید، طبق گفته کتاب وقت آن رسیده کارت‌های کوچک خودتان را بیرون بیاورید و برخی از جملات تأکیدی را در این کتاب یادداشت کنید. به‌راحتی می‌توان این کتاب را خواند و سپس تمام آیات و جملات تأکیدی مثبت را در زندگی مشاهده کرد. پس آنها را یادداشت کنید و طبق گفته‌های کتاب خوش‌بین باشید.

 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1,023.۹۱ کیلوبایت
تعداد صفحات
176 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۵:۵۲:۰۰
نویسندهجوئل اوستین
مترجم شهره عبدالهی قراچه داغی
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Think better, live better : a victorious life begins in your mind
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۴/۲۱
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱۰۲۳.۹۱ کیلوبایت
۱۷۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
5
(1)
69,900
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
فکر بهتر زندگی بهتر
فکر بهتر زندگی بهتر
جوئل اوستین

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
فکر بهتر زندگی بهتر
فکر بهتر زندگی بهتر
زندگی توأم با موفقیت از ذهن شما آغاز می شود
انتشارات نسل نواندیش
5
(1)
69,900
تومان