0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
سخنرانی های تِد
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب سخنرانی های تِد

راهنمای رسمی تد در زمینه سخنرانی و صحبت برای جمع
درباره سخنرانی های تِد

«سخنرانی‌های تد»، کتابی است که توسط کریس اندرسون، متصدی  تد؛ یک پلتفرم جهانی برای گسترش ایده‌ها نوشته شده است. این کتاب، هنر سخنرانی در جمع را بررسی می‌کند و نکات ضروری را برای کمک به افراد در ارائه صحبت‌های تاثیرگذار و جذاب، ارائه می‌دهد. این کتاب که در سال 2016 منتشر شد و به سرعت به پرفروش‌ترین کتاب تبدیل شد و به دلیل محتوای روشنگر و توصیه‌های عملی آن، مورد تحسین منتقدان و خوانندگان قرار گرفت. اگرچه این کتاب برنده هیچ جایزه خاصی نشده است، اما به طور گسترده‌ای به عنوان یک منبع ارزشمند برای سخنرانان از همه اقشار، شناخته شده است.

این کتاب توسط ترجمه مهدی قراچه‌داغی در انتشارات نسل نواندیش به چاپ رسیده است که شما می‌توانید از دسته‌بندی روانشناسی فیدیبو دانلود کنید و آن را مطالعه کنید.

 

 

معرفی کریس اندرسون

 

کریس اندرسون در 14 جولای 1957 در پاکستان از پدر و مادری بریتانیایی خود به دنیا آمد. او قبل از رفتن به انگلستان، برای تکمیل تحصیلات خود در هند، افغانستان و پاکستان بزرگ شد. اندرسون یک کارآفرین موفق است که چندین سرمایه گذاری موفق را آغاز کرد، از جمله مجله تحسین شده «بیزینس ۲.۰» و سازمان غیرانتفاعی «بنیاد نهال »که در سال ۲۰۰۱، تد را تصاحب کرد. تحت رهبری اندرسون، تد به یک پدیده جهانی تبدیل شده است و به میلیون‌ها نفر از طریق کنفرانس‌ها، ویدئوها و حضور آنلاین، معرفی و شناخته شده است. کریس اندرسون علاوه بر کتاب سخنرانی‌های تد، «اصول سخنرانی و فن بیان به روش تد برای سخنرانی در جمع» و «قوی سیاه» را نیز نوشته است.

 

چرا باید کتاب سخنرانی‌های تد را بخوانیم؟

 

خواندن کتاب سخنرانی‌های تد نوشته کریس اندرسون، برای هر کسی که به دنبال بهبود مهارت‌های سخنرانی در جمع است، بسیار توصیه می‌شود؛ چه می‌خواهند یک سخنرانی تد ارائه دهند یا صرفاً می‌خواهند در زندگی روزمره، ارتباط مؤثرتری برقرار کنند. این کتاب، انبوهی از نکات و تکنیک‌ها را ارائه می‌کند تا به خوانندگان کمک کند تا ایده‌های خود را توسعه دهند، گفت‌وگوهای خود را ساختاردهی کنند و ارتباطات معناداری با مخاطبان خود ایجاد کنند. راهنمایی‌های تخصصی کریس اندرسون، همراه با مثال های واقعی از سخنرانان موفق تد، نقشه راه جامع و جذابی برای تبدیل شدن به یک سخنران با اعتماد به نفس و تاثیرگذارتر، ارائه می‌دهد.

 

بخشی از کتاب سخنرانی‌های تد

 

به عنوان یک سخنران و ارائه‌دهنده پرتجربه، شانس داشته‌ام که افکار و ایده‌های خود را با مخاطبان سراسر جهان به اشتراک بگذارم و از طریق تجربه‌هایم، به درک قدرت و اهمیت سخنرانی عمومی موفق رسیده‌ام. در کتاب من با عنوان «سخنرانی‌های تد»، یک راهنمای گام به گام برای کمک به افراد در توسعه مهارت‌های سخنرانی عمومی و ارائه‌های قدرتمند و مؤثر ارائه شده است.

یکی از اصول کلیدی که تأکید می‌کنم، اهمیت اصالت است. در دنیای امروز، جایی که از همه سو به اطلاعات و پیام‌هایی مبتنی بر این اطلاعات مواجه هستیم، مخاطبان به اصالت و ارتباط واقعی نیاز دارند. به عنوان یک سخنران، مهم است که به خودتان و ارزش‌هایتان وفادار باشید و ایده‌های خود را به شکلی اصیل و قابل ارتباط، ارائه دهید.

یکی دیگر از جنبه‌های حیاتی سخنرانی عمومی موفق، درک مخاطبان است. هر مخاطب یکتاست و مهم است که پیام و ارائه شما را برای رفع نیازها و انتظارات آن‌ها به شکلی مناسب ترتیب دهید. این شامل درک علایق، نگرانی‌ها و دیدگاه‌های آن‌ها و پیدا کردن راه‌های ارتباطی شخصی با آن‌ها است.

 

پیشنھاد‌ھایی برای دوستداران کتاب سخنرانی‌های تد

 

 

اگر از کتاب سخنرانی‌های تد نوشته کریس اندرسون لذت بردید، ممکن است کتاب‌های زیر را نیز دوست داشته باشید که بر ارتباطات مؤثر و سخنرانی عمومی تمرکز دارند:

۱.«مثل TED صحبت کنید» اثر کارمین گالو: به رازهای پشت موفق‌ترین ارائه‌های تد می‌پردازد.

۲. «آیین سخنرانی» نوشته دیل کارنگی: یک راهنمای کلاسیک برای تقویت توانایی‌های گفتاری.

۳. «نمایش را بدزد» اثر مایکل پورت: توصیه‌های عملی در مورد چگونگی جذب مخاطب و به‌جا گذاشتن یک اثر ماندگار، ارائه می‌دهد.

 این کتاب‌ها، مانند کتاب کریس اندرسون، بینش‌ها و ابزارهای ارزشمندی را ارائه می‌دهند تا به شما کمک کنند سخنران متقاعدکننده‌تر و جذاب‌تری شوید.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۳۹ مگابایت
تعداد صفحات
224 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۷:۲۸:۰۰
نویسندهکریس اندرسون
مترجم مهدی قراچه داغی
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
TED talks : the official TED guide to public speaking
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۴/۲۰
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۳۹ مگابایت
۲۲۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 2 مخاطب
5
ستاره
50 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
50 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
4
(2)
69,900
٪30
48,930
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
سخنرانی های تِد
٪30
سخنرانی های تِد
راهنمای رسمی تد در زمینه سخنرانی و صحبت برای جمع
انتشارات نسل نواندیش
4
(2)
69,900
٪30
48,930
تومان