0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
آیین سخنرانی
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب آیین سخنرانی

نویسنده:
دیل کارنگی
درباره آیین سخنرانی

سخنرانی در جمع کاری سخت و پراسترس است که با تمرین و تکرار می‌توان به آن تسلط یافت. اغلب افراد موفق و سرشناس در دنیا، سخنرانان ماهر و تاثیرگذاری هستند که جمعیت زیادی با اشتیاق به صحبت‌های آنان گوش می‌دهند. توانایی صحبت کردن در جمع نیز مانند هر مهارت دیگر خدادادی نیست و می‌توان آن را با رعایت اصول و تمرین تکنیک‌های گوناگون به دست آورد. دیل کارنگی در کتاب آیین سخنرانی هر آنچه برای یک سخنرانی حرفه‌ای و اثربخش مورد نیاز است را به شما می‌آموزد.

‌درباره‌ی کتاب آیین سخنرانی اثر دیل کارنگی

کتاب آیین سخنوری با عنوان اصلی «The quick and easy way to effective speaking» در سال 1962 منتشر شد. این کتاب یکی از کتاب‌های مجموعه‌ی آیین دیل کارنگی است. او در این مجموعه‌ها به آموزش مهارت‌های اجتماعی گوناگون پرداخته است. کتاب آیین سخنرانی از دریچه‌ی روانشناسی ارتباطات بین افراد را مورد بررسی قرار داده است. او در این اثر با زبانی ساده و گیرا به مخاطبان خود می‌آموزد که چطور می‌توان با مهارت در سخن گفتن به شکل اصولی و دقیق به موفقیت رسید.

سخنرانی در جمع و تاثیرگذاری بر افراد از جمله مهارت‌هایی است که می‌تواند بر عملکر مدیران و کارمندان یک سازمان تاثیر قابل توجهی داشته باشد و منجر به افزایش فروش محصولات یا ارائه خدمات شود. مطالعه این اثر به همه افرادی که مشتاق سخنرانی در جمع‌های خانوادگی، جلسات کاری، سخنرانی‌ها، صحبت با مشتریان و متقاعد کردن آن‌ها برای خرید هستند، توصیه می‌شود.

مروری بر فصل‌های کتاب آیین سخنرانی

فصل اول: اعتماد به نفس و شهامت خود را افزایش دهید

فصل دوم: شیوه‌ی صحیح آمادگی برای انجام سخنرانی

فصل سوم: سخنران‌های معروف چگونه سخنرانی خود را آماده می‌کردند؟

فصل چهارم: تقویت حافظه

فصل پنجم: نکات مهم در اجرای موفقیت‌آمیز یک سخنرانی

فصل ششم: راز سخنرانی موفقیت آمیز

فصل هفتم: منش و شخصیت شما در روی سکوی سخنرانی

فصل هشتم: سخنرانی خود را چگونه شروع کنیم؟

فصل نهم: سخنرانی خود را چگونه به پایان برسانیم

فصل دهم: چگونه می‌توانیم مقصود خود را به روشنی بیان کنیم؟

فصل یازدهم: چگونه می‌توان شنوندگان را به موضوع سخنرانی علاقه‌مند ساخت؟

فصل دوازدهم: چگونه شیوه‌ی بیان خود را بهبود بخشیم؟

فصل سیزدهم: نحوه‌ صحیح معرفی کردن کسی برای انجام سخنرانی یا گرفتن جایزه

‌درباره‌ی دیل کارنگی نویسنده‌ی کتاب آیین سخنرانی

دیل کارنگی نویسنده و سخنران آمریکایی مشهور است. او در 24 نوامبر سال 1888 در ایالت میزوری آمریکا به دنیا آمد.. او برای ادامه تحصیلات خود تصمیم به نقل مکان گرفت و به کالج ایالتی آموزگاران در میزوری رفت و در آنجا مشغول به تحصیل شد

سال 1911 برای او سال مهم و تاثیرگذاری  بود. کارنگی با تدریس و سخنرانی که دو کار مورد علاقه او بودند رفته رفته در این حوزه تجربه و آگاهی پیدا کرد. و سخنرانی‌های ماندگاری را در این دوره انجام داد. شهرت او در ایران هم به خاطر مجموعه کتاب‌های قدرتمند و موثرش است.  موضوع  کتاب‌های کارنگی درباره‌ی راه و روش زندگی، دوست‌یابی و سخنرانی است به همین دلیل بسیاری از افراد در سراسر دنیا با کتاب‌های او در زندگی خود تغییر کرده اند.

ترجمه‌ی کتاب آیین سخنرانی به فارسی

مهناز بهرنگی مترجم آثار دیل کارنگی به زبان فارسی است. او متولد سال 1341 است و ترجمه آثار مختلفی را در کارنامه‌ی خود دارد. شما می‌توانید مجموعه‌ی «آیین همسرداری»، «آیین زندگی» و «آیین دوست‌یابی» را با ترجمه دقیق و روان مهناز بهرنگی مطالعه کنید. انتشارات شبگیر کتاب آیین سخنرانی را با ترجمه‌ی مهناز بهرنگی عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است.

چرا باید کتاب آیین سخنرانی را خواند؟

کتاب آیین سخنرانی در دسته‌ی کتاب‌های آموزش سخنرانی قرار دارد. کتاب آیین سخنرانی مناسب برای گروه سنی بزرگ‌سال است. تعداد صفحات نسخه‌ی چاپی کتاب 240 صفحه است که با مطالعه‌ی روزانه 20 دقیقه می‌توانید این کتاب را در 12 روز بخوانید.

کتاب آیین سخنرانی جزو کتاب‌های حجیم و بلند با موضوع آموزش سخنرانی است. این کتاب برای افرادی که وقت بیشتری برای مطالعه دارند و می‌خواهند در زمینه‌ی  آموزش سخنرانی زمان بیشتری را به مطالعه اختصاص دهند، انتخاب مناسبی است.

‌در بخشی از کتاب آیین سخنرانی می‌خوانیم

وقتی که یادگیری چیز جدیدی را شروع می کنیم. به تدریج در آن پیشرفت نمی‌کنیم. بلکه با یک جهش ناگهانی جلو می‌رویم. بعد مدتی دچار سکون می‌شویم وحتی ممکن است به عقب برگردیم و بعضی چیزها را از دست بدهیم. اغلب روان شناسان این دوره‌های پسرفت را تایید می‌کنند و آن را منطقه‌ی یک‌نواخت منحنی یادگیری می‌نامند. گاهی اوقات دانشجویان کلاس فن سخنرانی هفته‌ها در یکی از این منطقه‌های یک‌نواخت باقی می‌مانند و هر چه قدر تلاش می‌کنند قادر نیستند آن را پشت سر بگذارند. در این میان افرادی که از اراده‌ای ضعیف برخوردارند از فرط نومیدی تسلیم می‌شوند. اما آنهایی که اراده و پشتکار قدرتمندی دارند مقاومت کرده و یک روز ناگهان بدون آنکه بفهمند چه اتفاقی رخ داده متوجه می‌شوند که پیشرفت چشمگیری پیدا کرده‌اند. این‌ها به یک باره از منطقه‌ی یکنواخت اوج گرفته و مثل یک هواپیما بالا می‌روند و با فوت وفن سخنرانی به خوبی آشنا می‌شوند. آنها به راحتی می‌توانند سخنرانی خود را با حالتی طبیعی و قدرتمند ایراد کنند.

همان گونه که قبلا گفتم، ممکن است در نخستین سخنرانی‌های خود که با حضار مواجه می‌شوید موقتا دچار نوعی احساس ترس استرس و غافلگیری مواجه شوید. اما اگر پشتکار داشته باشید به زودی این موانع را پشت سر می‌گذارید و بعد ازیکی دو جمله که ابراز می‌کنید با روحیه‌ای قوی به سخنرانی خود ادامه می‌دهید.

آن‌چه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب آیین سخنرانی اثر دیل کارنگی بود.خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی آموزش سخنرانی می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
گوینده هوشمند (AI)
راوی
حجم
1.۳۲ مگابایت
تعداد صفحات
239 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۷:۵۸:۰۰
نویسندهدیل کارنگی
مترجممهناز بهرنگی
ناشرنشر شبگیر
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The quick and easy way to effective speaking
تاریخ انتشار
۱۳۹۴/۰۴/۰۲
قیمت ارزی
5.۵ دلار
قیمت چاپی
189,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
راوی
۱.۳۲ مگابایت
۲۳۹ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.4
از 5
براساس رأی 57 مخاطب
5
ستاره
68 ٪
4
ستاره
12 ٪
3
ستاره
10 ٪
2
ستاره
3 ٪
1
ستاره
5 ٪
23 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

خیلی کتاب خوبیه مخصوصا واسه کسایی که بدنبال ارایه ی یک کنفرانس جذاب هستند میتواند کمک کند

5

فکر می کنم بشه با راهکارهای ارائه شده در این کتاب به نتایج خوبی در فن سخنرانی دست پیدا کرد کتاب خوبیه

5

محتوای کتاب سودمند و مفید ترجمه سلیس و روان، توصیه میکنم مطالعه کنید و خلاصه برداری نمایید.

4

کتاب خوبیه که با توجه به عنوانش به موضوع سخنرانی و غلبه بر ترس و اضطراب پرداخته

5

عالییییییه

5

من خلاصه این کتاب رو خوندم جالب بود کلش هم قطعا مفید خواهد بود

5

کتاب خوبیه به من خیلی کمک کرد با توجه به قیمت ارزشش رو دره

5

تعریفش رو زیاد شنیدم، الان میخوام خوندنش رو شروع کنم?

4

به نظرم کتاب خوب و مفیدی میتونه باشه

3

خوب بود؛ ولی عالی هم نبود.

نمایش 13 نقد دیگر
4.3
(58)
94,500
٪50
47,250
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
آیین سخنرانی
٪50
آیین سخنرانی
دیل کارنگی
نشر شبگیر
4.3
(58)
94,500
٪50
47,250
تومان