0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
خیلی عذر می خوام اما... دروغ می گه،دوسِت نداره!
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب خیلی عذر می خوام اما... دروغ می گه،دوسِت نداره!

درباره خیلی عذر می خوام اما... دروغ می گه،دوسِت نداره!

چرا او با شما تماس نگرفت؟ چرا او با دوستان شما صحبت نمی‌کند؟ چرا او مرتب قرارهای شما را به تعویق می‌اندازد؟ کتاب خیلی عذر می‌خوام اما ... دروغ می‌گه،دوسِت نداره! «He's Just Not That into You: The No-Excuses Truth to Understanding Guys» پاسخ تمام این سؤالات را دارد. این کتاب پرفروش بین‌المللی چاپ شده تا زندگی نسل جدید را تغییر دهد. توصیه عاشقانه سختی برای زنان باهوش در کتاب است که چگونه بفهمند یک مرد به‌اندازه کافی آنها را دوست ندارد، تا بتوانند از اتلاف وقت خودداری کنند و بهانه‌تراشی کنند. نوشته‌های کتاب توضیحی طنزآمیز، جالب و صادقانه درباره رفتار مردان است که توسط نویسنده و مشاور کتاب گرگ برندت بیان شده است. او می‌گوید وقت خود را برای تعقیب مردانی که دوست ندارید تلف نکنید و مردانی را پیدا کنید که دوستتان ندارند! گرگ برندت بینش لازم را برای حرکت و یافتن آنها ارائه می‌دهد.

ایده کتاب از گفتگوی گرگ برندت و نویسندگان همکارش (زن) نشئت‌گرفته، زمانی که یک روز از او راهنمایی خواستند. این گفتگو بینندگان را به‌شدت تحت‌تأثیر قرارداد. دیری نگذشت که گرگ متوجه شد که این عبارت ساده قدرت تغییر زندگی زنان را دارد.

بیش از 100 هزار نسخه از این کتاب در بسیاری از کشورها فروخته شده است، در جدول پرفروش‌ترین‌های بین‌المللی قرار گرفته است و به یک فیلم بزرگ هالیوود تبدیل شده است و به‌عنوان یک کتاب روان‌شناسی ضروری برای زنان مدرن است. کتاب خیلی عذر می‌خوام اما ... دروغ می‌گه،دوسِت نداره! توسط هادی ابراهیمی ترجمه شده و انتشارات نسل نواندیش آن را منتشر کرده است.

معرفی نویسندگان کتاب

گرگ برندت و لیز توچیلو نویسندگان کتاب سعی دارند به مخاطبان این پیام را برسانند که با وجود نیت خوب شما وقت خود را تلف می‌کنید. مردها پیچیده نیستند، اگرچه دوست دارند شما فکر کنید که پیچیده هستند.

گرگ برندت « Greg Behrendt» کمدین و مشاور برای سه فصل متوالی یکی از سریال‌های معروف هالیوودی  بود. استندآپ کمدی تحسین شده او در HBO، Comedy Central Presents...، The Tonight Show، Late Show با دیوید لترمن، و Late Night با Conan O'Brien دیده شده است. او با همسر و دخترش در لس‌آنجلس زندگی می‌کند.

لیز توچیلو « Liz Tuccillo» ویراستار اجرایی برنده جایزه‌امی HBO بود و همچنین برای Off Broadway نوشته است. او در حال حاضر در شهر نیویورک زندگی می‌کند.

چرا باید کتاب خیلی عذر می‌خوام اما... دروغ می‌گه،دوسِت نداره! را بخوانیم؟

برای سال‌ها، زنان برای تجزیه‌وتحلیل رفتار گیج‌کننده مردان، صرف قهوه، شام، یا چت‌های تلفنی آخر شب گرد هم می‌آیند.

حقیقت ممکن است این باشد که او به شما علاقه‌ای ندارد. متأسفانه، پسرها آن‌قدر وحشت دارند که نمی‌توانند مستقیماً به یک زن بگویند: تو آن کسی نیستی که می‌خواهم. اما اعمال آنها کاملاً نشان می‌دهد که آنها چه احساسی دارند.

این کتاب با بررسی مجدد سناریوهای آشنا و ذهنیت‌های کلاسیک که ما را در روابط ناخوشایند نگه می‌دارد، درک عاقلانه و منطقی نویسندگان  از جنسیت، زنان را از ساعت‌ها انتظار تلفنی، وسواس در مورد جزئیات با دوست‌دختران دلسوز و امیدواری که پیام‌های مردان واقعاً به این معنا باشد، در امان می‌گذارد.

در بخشی از کتاب می‌خوانیم

وقتی مردی می‌گه که قصد ازدواج نداره، معنیش این نیست که هیچ‌وقت نمی‌خواد با هیچ‌کس ازدواج کنه و تا ابد «عزب اغلی» باقی بمونه. معنیش اینه ‌که قصد ازدواج با شما رو نداره. قصد ازدواج داشتن هیچ‌ مشکل و ایرادی هم نداره. هیچ‌وقت احساس نکنین مشکلی دارین که دوست دارین ازدواج کنین. تمایل به ازدواج هرگز به معنای نیازمند بودن، وابسته بودن، متکی بودن و رشد نیافته بودن نیست. فقط مراقب باشین کسی ‌رو برای خودتون انتخاب کنین که اهداف، خواسته‌ها و برنامه‌ریزی‌هاش برای آینده با شما مشترک و مشابه باشه. چنانچه اشتباه کردین و طرف‌تون تعهد‌گریز و «ضد ازدواج» از آب دراومد، زود بی‌خیال بشین و وقت خودتون ‌رو تلف نکنین. به خاطر داشته باشین اهداف و آرزوهای بزرگ مستلزم برنامه‌ریزی‌ها و تلاش‌های بزرگ‌اند.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب

کتاب خیلی عذر می‌خوام اما... دروغ می‌گه،دوسِت نداره! طنزآمیز، شفاف، و مهم‌تر از همه، به طرز جذابی رهایی‌بخش است. مطالعه آن برای هر زنی توصیه می‌شود. نویسنده می‌داند که شما زنی زیبا، باهوش و بامزه هستید که لایق بهترین‌ها هستید. دفعه بعد که احساس کردید نیاز به شروع «پیداکردن او» دارید، این فکر باشکوه را در نظر بگیرید که شاید او آن‌قدرها به شما علاقه نداشته باشد و سپس خودتان را رها کنید تا بروید کسی که هست را پیدا کنید.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۵۳ مگابایت
تعداد صفحات
248 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۸:۱۶:۰۰
نویسندهگرگ برندت
نویسنده دوملیز تاچیلو
مترجمهادی ابراهیمی
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
He's just not that into you
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۴/۱۸
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۵۳ مگابایت
۲۴۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 4 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
3 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

وای جزو بهترین کتابی بود که در این حوزه خوندم.خیلی کامل و عالی بود.خانم ها بخونین،حسابی آگاه شید.وای نگم از ترجمه ی بی نظیرش و خودمونیش چه خوب بود.در قالب طنز هم بود واقعا مطالبش خیلی مفید بود..ممنون از نویسنده و مترجم و انتشاراتش.عاااااااااااااااااالیییییییییییییی

5

خیلی کتاب خوبیه. کاش زودتر پیداش میکردم. زندگی مو متحول کرد. اصلا باید تو تمام مدارس این کتاب تدریس بشه.

5

کتابی که همه ی خانم ها باید بخوننش

5
(4)
69,900
٪30
48,930
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
خیلی عذر می خوام اما... دروغ می گه،دوسِت نداره!
٪30
خیلی عذر می خوام اما... دروغ می گه،دوسِت نداره!
گرگ برندت
انتشارات نسل نواندیش
5
(4)
69,900
٪30
48,930
تومان