0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
قدرت نونچی
٪40

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی قدرت نونچی

نویسنده:
ایونی هانگ
درباره قدرت نونچی

قدرت نونچی شرحی بر هنر درک افکار و احساسات دیگران برای بهبود روابط در زندگی است. کسی که دارای قدرت نونچی است می‌تواند پیوسته مفروضاتش از دیگران را باتوجه‌به هر کلمه جدید در گفتارشان، حالت بدن یا چهره‌شان تغییر داده و با شرایط موجود هماهنگ ‌کند.

نونچی مفهومی در زبان و فرهنگ کره است و شاید بتوان در یک کلمه آن را چنین معنا کرد: اندازه‌گیری چشمی‌. با نونچی می‌توان به اعتماد، پیوستگی و تعادل در روابط رسید. با بهره‌بردن از قدرت نونچی می‌توانیم با دیگران ارتباط مؤثر برقرار کنیم و در انواع روابطمان از کاری گرفته تا عاطفی موفق عمل کنیم. استفاده از این قدرت محدود به مرزهای کره و مردم این ملیت نمی‌شود؛ اگرچه ریشه‌هایش در آن سرزمین قرار دارد. درس‌های نونچی را همه‌ی ما می‌توانیم در زندگی‌مان به کار ببندیم. نونچی یک مهارت اجتماعی است که به کمک آن می‌توانیم با درک دیگران بر آن‌ها در هر بافت و شرایط و مکانی تأثیر بگذاریم.

این کتاب با نام انگلیسی The Power of Nunchi نوشته‌ی ایونی هانگ در سال 2019 میلادی منتشر شد.

درباره ایونی هانگ

ایونی هانگ روزنامه‌نگار و نویسنده‌ی کره‌ای-آمریکایی است که هم اکنون در پاریس زندگی می‌کند. او در ایالت نیوجرسی آمریکا متولد شد و در سن 12 سالگی با خانواده‌اش به سئول، پایتخت کره جنوبی رفتند. ایونی بعد از پایان دوره‌ی دبیرستان به آمریکا بازگشت و وارد دانشگاه ییل شد و به تحصیل در رشته فلسفه پرداخت.

هانگ مقالاتی نوشته که در نشریه‌های معتبری از جمله نیویورک تایمز، فاینشنال تایمز، واشنگتن‌پست و ... به چاپ رسیده است. کتاب قبلی او به نام The Birth of Korean Cool در سال 2014 میلادی به چاپ رسید و نیویورک‌تایمز درباره‌ی آن گفته است: «دقیق و طنزآمیز ... یک مطالعه‌ی موردی عالی». کتاب‌های این نویسنده به 18 زبان از جمله فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی، ایتالیایی و ... ترجمه شده است.

چرا باید کتاب قدرت نونچی را بخوانیم

شما می‌توانید از دریچه‌ی کتاب قدرت نونچی با بخشی از فرهنگ سرزمین و ملت کره آشنا شوید. با مطالعه‌ی این کتاب و به‌کاربستن رهنمودهای آن می‌توانید ارتباط مؤثر و مطلوبی با اطرافیان خود برقرار کنید و به راز شادی و موفقیت کره دست یابید. اگر فرصت مطالعه‌ی نسخه چاپی و یا الکترونیکی این کتاب را ندارید، نسخه‌ی صوتی این اثر بهترین گزینه برای شماست.

کتاب قدرت نونچی را انتشارات بذر خرد با ترجمه‌ی مریم اصغرپور در سال 1399 منتشر کرد. نسخه صوتی این کتاب نیز در انتشارات کتاب‌سرای نیک با صدای نسترن نجاران تهیه شده که در دسته‌ی روانشناسی اپلیکیشن فیدیبو قرار دارد.

در قسمتی از کتاب قدرت نونچی می‌شنویم

نونچی ابرقدرت کره‌ای است. عده‌ای حتی تا آنجا پیش می‌روند که می‌گویند کره‌ای‌ها می‌توانند ذهن‌خوانی کنند - هرچند خواندن ذهن دیگران کاری ماوراءالطبیعی نیست. نونچی هنر درک آنی افکار و احساسات دیگران به‌منظور بهبود روابط در زندگی است. داشتن نونچی عالی به معنای واسنجی و تنظیم مستمر فرضیاتتان بر اساس هر کلمه ژست یا حالت چهره‌ی جدید است تا همیشه حاضر و آگاه باشید. سرعت مهم‌ترین نکته در مورد نونچی است؛ درواقع، اگر کسی مهارت بسیاری در نونچی داشته باشد کره‌ای‌ها نمی‌گویند او نونچی «خوب» دارد، بلکه می‌گویند او نونچی «سریع» دارد. در کوتاه‌مدت، نونچی شما را از موقعیت‌های شرم‌آور اجتماعی نجات می‌دهد برای مثال اگر فضای اتاق را به‌درستی درک کرده باشید در انتخاب رفتارتان اشتباه نمی‌کنید در بلندمدت نونچی به نحوی معجزه‌آسا راه‌های سخت را دیگر، اگر نونچی سریع داشته باشید قوانین در برابر خواست و اراده‌ی شما کمر خم می‌کنند.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب قدرت نونچی

اگر از خواندن کتاب‌هایی با موضوع خودشناسی و خودسازی لذت می‌برید، می‌توانید مطالعه‌ی کتاب‌های زیر را نیز در برنامه‌ی خود قرار دهید:

 

 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
200.۸۱ مگابایت
مدت زمان
۰۷:۱۴:۴۲
نویسندهایونی هانگ
مترجممریم اصغرپور
راوینسترن نجاران
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۴/۱۸
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۰۰.۸۱ مگابایت
۰۷:۱۴:۴۲

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
88,000
٪40
52,800
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪40
قدرت نونچی
قدرت نونچی
راز شادی و موفقیت کره

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
قدرت نونچی
٪40
قدرت نونچی
ایونی هانگ
انتشارات کتاب‌سرای نیک
0
(بدون نظر)
88,000
٪40
52,800
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر