0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
تندرستی و شادمانی با یوگای خنده
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب تندرستی و شادمانی با یوگای خنده

درباره تندرستی و شادمانی با یوگای خنده

یوگا یکی از ورزش‌های شناخته شده و پرطرفدار در تمام دنیا است که به ما کمک می‌کند تا آرامش را به زندگی و وجودمان برگردانیم اما یوگای خنده چیست؟ کتاب تندرستی و شادمانی با یوگای خنده به ما یادآوری می‌کند که خنده می‌تواند زندگی ما را متحول کند.

کتاب تندرستی و شادمانی با یوگای خنده با عنوان اصلی Laughter yoga برای اولین بار در سال 2020 منتشر شد. یوگای خنده یکی از انواع  یوگا است که با تکنیک‌های تنفسی به فرد کمک می‌کند تا بر اضطراب خود فائق آید و سلامت روان و بدن را بهبود بخشد. در واقع همانطور که خنده بر سلامت و شادابی روان ما تاثیر می‌گذارد، یوگای خنده نیز همین اثر را دارد. مادان کاتاریا با ارائه تکنیک‌های این یوگا سبک زندگی خواننده را تغییر می‌دهد. این کتاب با ترجمه مجید پزشکی توسط انتشارات نسل نواندیش به فارسی ترجمه و منتشر شده است. شما می‌توانید با مراجعه به دسته‌بندی روانشناسی، از خواندن عناوین دیگر در فیدیبو، لذت ببرید.

با مادان کاتاریا بیشتر آشنا شویم

مادان کاتاریا Madan Kataria بنیانگذار یوگای خنده و سخنران انگیزشی در سال 1955 به دنیا آمده است. او در سال 1995 برای اولین بار موضوع یوگای خنده را مطرح کرد و پس از آن به مربی‌گری و فعالیت در این حوزه پرداخت. او به عنوان سخنران انگیزشی در انواع موسسات و شرکت‌ها مشغول به فعالیت است. مادان کاتاریا دارای مدرک تخصصی جراحی و پزشکی عمومی است. یک کتاب دیگر از مادان کاتاریا با عنوان "خندیدن دلیل نمی‌خواهد" به چاپ رسیده که به فارسی نیز ترجمه شده است.

پنج دلیل برای اینکه چرا باید کتاب تندرستی و شادابی با یوگای خنده را بخوانیم

همانطور که در این ضرب‌المثل گفته‌اند خنده بر هر درد بی درمان دواست، فلسفه‌ی یوگای خنده نیز بر همین اصل استوار است. شاد بودن ساده‌ترین و کم‌هزینه‌ترین راه برای سلامتی بدن و روان انسان است زیرا کافی است تا کمی لبخند بزنیم تا نشاط به زندگی برگردد. خواندن کتاب تندرستی و شادابی با یوگای خنده این امکان را به ما می‌دهد که:

  • تنش و اضطراب روزانه‌ی خود را از بین ببریم.
  • با استفاده از یوگا و تکنیک‌های آن با بدن خود آشتی کنیم.
  • با تکنیک‌های جدید یوگا آشنا شویم.
  • شادی و نشاط را در زندگی خود افزایش دهیم.
  • با خندیدن سطح اکسیژن خون و اندام‌های داخلی بدن را افزایش دهیم.

در بخشی از کتاب تندرستی و شادابی با یوگای خنده می‌خوانیم:

این روزها بسیاری از مردم خندیدن را از یاد برده‌اند و برای همین زود به زود و پشت سر هم بیمار می‌شوند. امروز تندست ماندن برای خیلی‌ها به یک کارزار نبدیل شده است اما یوگای خنده به میدان آمده است تا با یک خنده‌ی ساده به مردم در رویارویی با استرس‌های زندگی یاری برساند.

خیلی‌ها بر این باورند که برای خندیدن باید شوخ‌طبع بود اما یوگای خنده خلاف آن را ثابت کرده است. هیچ‌کس شوخ‌طبع به دنیا نمی‌آید. شوخ‌طبعی نوعی توانایی ذهنی ادراک و تجربه‌ی یک رویداد برای داوری درباره‌ی خنده‌دار بودن یا نبودن آن است.

امروز بیشتر کارمندان و کارکنان در محل کارشان استرس و فشارهای عصبی توان‌فرسایی را از سر می‌گذرانند. این در حالی است که حتی ماهرترین و پراستعدادترین آدم‌ها نیز در زیر فشار روانی نمی‌توانند درست کار کنند.

خیلی از مردم از دگرگونی‌هایی که یوگای خنده در زندگی‌شان می‌آفریند، انگشت به دهان می‌شوند. یوگای خنده منیت و خودبینی را به بزرگواری، بزرگ‌دلی و بخشندگی و خودخواهی را به بشردوستی دگرگون می‌کند.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب تندرستی و شادابی با یوگای خنده

یکی از روش‌هایی که برای نظم بخشی به ذهن و کاهش استرس پیشنهاد می‌شود یوگا کردن است. این ورزش ساده  بهترین راه آرامش بخشیدن به فکر و بدن به صورت همزمان است. یوگا با تمرکز بر نحوه تنفس به سلامت و نشاط ما کمک می‌کند زیرا سطح اکسیژن بدن را افزایش می‌دهد. اگرشما هم به سلامت بدنتان اهمیت می‌دهید و می‌خواهید با یوگا بیشتر آشنا شوید، به عناوین زیر سر بزنید:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۶۳ مگابایت
تعداد صفحات
248 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۸:۱۶:۰۰
نویسندهمادان کاتاریا
مترجممجید پزشکی
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Laughter Yoga,۲۰۲۰‭
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۴/۱۸
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۶۳ مگابایت
۲۴۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
5
(1)
69,900
٪30
48,930
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
تندرستی و شادمانی با یوگای خنده
٪30
تندرستی و شادمانی با یوگای خنده
مادان کاتاریا
انتشارات نسل نواندیش
5
(1)
69,900
٪30
48,930
تومان