0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
لطفاً گربه باشید
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب لطفاً گربه باشید

راهنمای دستیابی به خونسردی، خردمندی و جذابیت
درباره لطفاً گربه باشید

آیا تا به حال به سبک زندگی گربه‌ها فکر کرده‌اید؟ اگر می‌خواهید بر استرس خود غلبه کنید و اعتماد به نفس داشته باشید، لطفا گربه باشید! این حیوانات کوچک و دوست داشتنی می‌توانند راهنمای خوبی برای ما باشند تا بر بسیاری از دغدغه‌های خود فائق آییم.

کتاب لطفا گربه باشید با عنوان اصلی Agir et penser comme un chat راهنمای خوبی برای دستیابی به خونسرئی، خردمندی و جذابیت به سبک گربه‌ها است. اگر توجه کرده باشید گربه‌ها با اعتماد به نفس کامل همیشه توقع دارند تا در مرکز توجه باشند و از هرگونه نگرانی نیز دوری می‌کنند. مگر نه اینکه زندگی ایده‌آل از نظر ما نیز به همین شکل است؟ پس چرا پیش از این به گربه‌ها دقت نکرده‌ بودیم؟ کتاب لطفا گربه باشید با بیان نکاتی ساده به ما یادآوری می‌کند که چگونه خود را بهتر و با شیوه‌ای جدید بسازیم. لطفا گربه باشید با ترجمه افسانه اکبرزاده مقدم توسط انتشارات نسل نواندیش به چاپ رسیده است. با مراجعه به دسته بندی روانشناسی، می‌توانید به دیگر کتاب‌های حوزه موفقیت در فیدیبو دسترسی داشته باشید.

با استفان گارنیه بیشتر آشنا شویم

استفان گارنیه Stephane Garnier نویسنده جوان فرانسوی در سال 1974 در این کشور به دنیا آمده و در حال حاضر در شهر لیون زندگی می‌کند. او در طول زندگی خود شغل‌های بسیار متفاوتی را تجربه کرده که همین موضوع باعث شده تا تجربه زیادی به دست بیاورد. تجربه خوانندگی، طراحی وبسایت، بازاریابی و... هر کدام دید جدیدی را به این نویسنده جوان داده‌اند. گارنیه با زبانی طنزآمیز و جذاب به نوشتن انواع مقاله، داستان و مطالب گوناگون مشغول است.

پنج دلیل برای اینکه چرا باید کتاب لطفا گربه باشید را بخوانیم

گاهی نیاز داریم به اینکه از هر دغدغه‌ای رها شویم و حتی اگر امکان دارد مغزمان را خاموش کنیم تا کمی نفس بکشیم. اما مسئله این است که آیا واقعا رها کردن را بلد هستیم؟ اگر توجه کرده باشید گربه‌ها قطعا بهتر از ما زندگی می‌کنند اما چرا ما از آن‌ها الگو برداری نمی‌کنیم؟ ما با خواندن کتاب لطفا گربه باشید می‌توانیم:

  • زندگی روزمره خود را تغییر دهیم و شادتر زندگی کنیم.
  • به ذهنمان استراحت بدهیم و فشار روانی را کمتر کنیم.
  • آزادانه و با حسی مثبت روزها را بگذرانیم.
  • زندگی خود را بهتر مدیریت کنیم.
  • استقلال و عشق را به زندگی بازگردانیم.

در بخشی از کتاب لطفا گربه باشید می‌خوانیم

سبک زندگی گربه‌ها به آن‌ها اجازه می‌دهد بدون اضطراب زندگی کنند، زیرا فقط یک اولویت دارند: آسایش خودشان. وقتی خودمان را به شیوه زندگی‌شان نزدیک کنیم، می‌توانیم طرز فکری جدید و چشم انداز جهانی تازه‌ای داشته باشیم.

احساسات اولیه هیچ‌گاه دروغ نمی‌گویند. برای اینکه در آینده کمی هوشیارتر باشید، سعس کنید دوباره با اولین حسی که به شما دست می‌دهد ارتباط برقرار کنید. به ندای درونتان گوش دهید و به خودتان اطمینان داشته باشید.

وقتی شادمانی را بیاموزیم، کلید اصلی شادی را یافته‌ایم. افراد بسیار جدی و کسانیکه در افکار پراوهام خود گیر افتاده‌اند، گاهی نمی‌توانند بازی کنند، خوش بگذرانند و بخندند. آن‌ها واقعا قادر نیستند لبخند بزنند.

اگر بخواهیم مانند گربه‌ها کار کنیم، باید بدانیم چگونه کارهایمان را به دیگران واگذار کنیم. فرقی نمی‌کند که می‌خواهید چهارچوب و وظایف خود را معین کنید یا به فکر اعتبار و استقلال همکارتان هستید، در هر صورت وظایف را تقسیم کنید. همچنین به این معنا است که باید بدانید چگونه حضور داشته باشید و نظارت کنید، بدون اینکه دیده شوید و همه شما را مثال بزنند.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب لطفا گربه باشید

موفقیت و رسیدن به آرامش از ابتدای زندگی مدرن به یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های ما تبدیل شده است. حجم مشغله‌ها و سرعت انجام امور فشار بسیار زیادی بر روان ما می‌گذارد که باعث می‌شود تا آرامش و شادبودن را فراموش کنیم. ما به عنوان انسان‌هایی که بیش از حد درگیر مسائل روزمره شده‌ایم، احساس خستگی زیادی می‌کنیم که در نتیجه احساس رضایت از زندگی را در ما از بین می‌برد. اگر قصد دارید تا آرامش و شادی از دست رفته زندگی را دوباره پیدا کنید، به عناوین زیر سربزنید. این کتاب‌ها راهنمای خوبی برای زندگی شاد هستند:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
792.۵۷ کیلوبایت
تعداد صفحات
152 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۵:۰۴:۰۰
نویسندهاستفان گارنیه
مترجم افسانه اکبرزاده مقدم
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Agir et penser comme un chat, 2,018
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۴/۱۲
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۷۹۲.۵۷ کیلوبایت
۱۵۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
59,900
٪30
41,930
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
لطفاً گربه باشید
٪30
لطفاً گربه باشید
راهنمای دستیابی به خونسردی، خردمندی و جذابیت
انتشارات نسل نواندیش
0
(بدون نظر)
59,900
٪30
41,930
تومان