0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
بمون و بجنگ
٪40

معرفی، خرید و دانلود کتاب بمون و بجنگ

درباره بمون و بجنگ

 کتاب بمون و بجنگ (shit happens so get over it) به ما می‌گوید که برای موفقیت در زندگی  به امید، استقامت و طنز نیاز داریم. در طول زندگی ممکن است دچار مشکلات و مخاطرات بسیاری شویم و ندانیم که با آن‌ها چه مواجهه‌ای داشته باشیم. اثر فوق به ما راه و رسم زندگی را یاد می‌دهد و یک کتاب روانشناسی است. در این اثر جملات قصار و نکات نغز بسیار ارزشمندی وجود دارد که می‌تواند مسیر زندگی ما را تغییر دهد. لازم به ذکر است که این جملات به شخصیت‌های تاثیرگذار جهانی نظیر برندگان جایزه نوبل، سیاستمداران، رهبران دینی و... تعلق دارد که زندگی هر کدام از آن‌ها برای بسیاری از ما الهام‌بخش است. این کتاب قرار است تا به ما کمک کند در صورت وقوع یک مشکل در زندگی‌مان به جای فرار از آن، به مصافش برویم و برای رفع آن تمام توان خود را به کار بگیریم.

درباره نویسندگان کتاب بمون و بجنگ

کتاب فوق نویسندگان زیادی دارد و در آن بیش از 150 جمله و عبارت قصار نقل قول شده است. وینستون چرچیل نخست‌وزیر دوران جنگ جهانی دوم و یکی از قدرتمندترین سیاست‌مداران قرن بیستم یکی از آن‌هاست. این شخصیت توانست با مقاومت و ایستادگی جانانه، مانع از تسلیم بریتانیا در جنگ جهانی دوم شود و ایالات متحده آمریکا را وارد این جنگ کند که نتیجه آن سقوط آلمان نازی و پیروزی متفقین بود.

وودی آلن (Woody Allen) کارگردان فیلم، نویسنده و بازیگر آمریکایی یکی دیگر از افرادی است که نقل قول‌هایش در کتاب وجود دارد. این نویسنده در شش دهه فعالیت هنری خود جوایز هنری گوناگونی را به دست آورده و آثارش الهام‌بخش هنرمندان بسیار زیادی است. این کمدین و فیلم‌نامه‌نویس در حال حاضر 87 سال دارد و در شهر نیویورک ایالات متحده آمریکا سکونت می‌کند. وودی آلن علاوه بر نویسندگی و کارگردانی یک موسیقی‌دان موفق نیز به شمار می‌آید.

چند دلیل برای خواندن کتاب بمون و بجنگ

کتاب بمون و بجنگ در حقیقت خلاصه و عصاره زندگی شخصیت‌های مهم و تاثیرگذار در جهان است و خواندن آن ما را با این شخصیت‌ها و رویکردشان نسبت به دنیای اطراف آشنا می‌کند. برای همین خواندن این جملات برگزیده ما را به این مشاهیر نزدیک‌تر می‌کند.

دومین دلیلی‌ که برای خواندن این کتاب وجود دارد، گزیده و خلاصه بودن محتوای آن به دور از هرگونه پیچیدگی متن است. پیام اصلی به راحتی و سادگی به خواننده منتقل می‌شود.

خواندن بمون و بجنگ اصلا وقت‌گیر نیست و ما می‌توانیم آن را حین حضور در مترو و اتوبوس نیز مطالعه کنیم و لازم نیست که زمان زیادی را به مطالعه آن اختصاص دهیم. در عین‌حال توصیه‌های به کار رفته در کتاب فوق بسیار کاربردی هستند.

در بخش‌هایی از کتاب بمون و بجنگ می‌خوانیم

« اگر فکر می‌کنی خوش‌بینی مرده است باید بگویم طول یک مداد معمولی چهارده سانتی‌متر و طول مداد پاک‌کنش فقط یک سانتی‌متر است.»

« حتی اگر با صورت به زمین بخوری هنوز داری رو به جلو حرکت می‌کنی.»

« جاده موفقیت با چندین جای پارک وسوسه‌انگیز علامت‌گذاری شده است.»

« تاکنون هیچ‌کس با شرط بندی روی تک تک حرکات، بازی شطرنج را نبرده است، گاهی لازم است عقب بنشینی تا بتوانی پیش روی کنی.»

« اشکال درست انجام دادن مکار در بار اول این است که هیچ کس باور نمی‌کند چقدر مشکل بوده است.»

« وقتی دلمان زندگی بی‌مشکل می‌خواهد بهتر است به خود یادآوری کنیم که درختان بلوط در مقابل باد مخالف تنومند می‌شوند و الماس، تحت فشار الماس می‌شود.»

« ضرری ندارد هراز گاهی یادمان بیاید به غیر از سیاستمداران، بازیگران نمایش‌‎ها و جنایتکاران، کسان دیگری نیز در کشور هستند.»

« اشکال مسابقه موش‌ها آن است که حتی اگر برنده شوی باز هم یک موشی.»

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب بمون و بجنگ

اگر از این کتاب خوشتان آمده است به شما پیشنهاد می‌کنیم تا کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید نوشته دکتر جفری ای. یانگ و کتاب اثر مرکب نوشته دارن هاردی را مطالعه کنید. 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
306.۶۴ کیلوبایت
تعداد صفحات
156 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۵:۱۲:۰۰
نویسندهوینستون چرچیل
نویسنده دوم ریبا مک اینتایر
نویسنده سوم رنه ماریا ریلکه
مترجمزهره زاهدی
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Shit happens so get over it
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۴/۰۱
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
40,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۳۰۶.۶۴ کیلوبایت
۱۵۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
2
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
0 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
100 ٪
1
ستاره
0 ٪
2
(1)
36,500
٪40
21,900
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
بمون و بجنگ
٪40
بمون و بجنگ
وینستون چرچیل
انتشارات کتاب‌سرای نیک
2
(1)
36,500
٪40
21,900
تومان