0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
خدا حواسش به من هست

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی خدا حواسش به من هست

نویسنده:
جول اوستین
درباره خدا حواسش به من هست
در این کتاب جول اوستین به ما می‌گوید خداوندی که ما را خلق کرده چطور در تمامی لحظات سختی و غیر سختی مواظب و محاظ ماست و کنترل امور زندگی مارا در دست دارد این‌که هرگز از دید اون وضعیت ما مخفی و بی‌اهمیت نیست.... - در بخشی از این کتاب می شنویم: در زندگی همه ما اتفاقاتی پیش می‌آید که باب میل ما نیستند. آسان است که همیشه در زندگی نگران باشیم و مدام به این فکر کنیم که چگونه قرار است کارهایم به نتیجه برسد. اگر جواب آزمایشات ام خوب نباشد چه می شود؟ اگر اوضاع مالی ام خوب نشود چه می شود؟ اگر فرزندم در آن مدرسه پذیرش نشود چه می شود؟ ما سعی می‌کنیم تا جواب این سوالات را پیدا کنیم و تمام تلاشمان را هم می‌کنیم، اما شاهد هیچ تغییراتی نیستیم. اگر حواسمان نباشد، همیشه بابت نتیجه کارهایمان نگران و ناامید خواهیم بود و انتظار بهتر شدن اوضاع را نخواهیم داشت. اما جمله‌ی ساده‌ای است که شما همیشه باید آن را در ذهن خود به خاطر داشته باشید. - خدا حواسش به شما هست: او صاحب تاج و تخت است، آنچه که اتفاق می‌افتد می بیند و جواب تمام سوالات شما را می‌داند. بنابراین شما مجبور نیستید نگران جواب سوالاتتان باشید، ممکن است جواب منطقی وجود نداشته باشد، در واقع، شما هیچ جوابی را نمی‌بینید اما هیچ اشکالی ندارد، چون ما خدایی ماوراءالطبیعه داریم. او از راه‌هایی مسائل ما را حل می‌کند که ما حتی فکرش را هم نمی‌توانیم بکنیم. پس به جای این‌که با زور و اجبار کاری را به انجام برسانی، بی‌خیال آن شو و به خدا اجازه بده آن کار را برایت انجام دهد.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
29.۳۱ مگابایت
مدت زمان
۳۲:۰۰
نویسندهجول اوستین
مترجم سایت نگرش نیک
راوینازنین آذرسا
ناشرنشر آذرسا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۳/۳۰
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۹.۳۱ مگابایت
۳۲:۰۰

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.8
از 5
براساس رأی 4 مخاطب
5
ستاره
50 ٪
4
ستاره
25 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
25 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

انقدر صدای گوینده مصنوعی و ریتم عجیبی در خوندن داره که بهتره اصلا این کتاب رو قوتی گوش ندین چون متن کتاب رو‌خراب کرده با این گویش

1

بخدا حیفه این کتاباس بااین صدای گوینده.متاسفانه راوی درهمه کتابا خیلی ادا داره.لطفا رسیدگی کنید یه فکری بردارید حیفه این کتاباس.

3.8
(4)
18,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
خدا حواسش به من هست
خدا حواسش به من هست
جول اوستین
نشر آذرسا
3.8
(4)
18,000
تومان