0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
60 سالگی

معرفی، خرید و دانلود کتاب 60 سالگی

حالا که شصت ساله شده اید چه کارهایی می توانید بکنید؟
نویسنده:
می کنت
درباره 60 سالگی

جرمی کنت در کتاب 60 سالگی، با راهکارهایی جالب شما را به بهتر زندگی‌کردن و رؤیاپردازی در این سن دعوت می‌کند و به شما یادآور می‌شود که دوران میان‌سالی و سالمندی می‌تواند شروع مرحله‌ای جدید در زندگی‌ شما باشد. آیا تابه‌حال می‌خواستید زندگی آرام خود را هیجان‌انگیزتر و پربارتر کنید یا کاری کاملاً غیرمعمول انجام دهید؟ آیا تابه‌حال رویای آواز خواندن با یک گروه موسیقی، بازدید از یک محل عجیب، بالارفتن از کوه، شروع یک حرفه جدید یا نقل‌مکان به کشور دیگر را داشته‌اید؟ باید بدانید که شما در 60 سالگی تجربه و دانش لازم را برای فعالیت‌های دلخواهتان دارید، پس فقط انگیزه داشته باشید و دست‌به‌کار شوید. شما می‌توانید زندگی آرام و همیشگی خود را به روزهایی هیجان‌انگیز تبدیل کنید. آیا همیشه رؤیایی را در سر داشتید که به دلیل مشغله‌های ذهنی نتوانستید آن را محقق کنید؟ اکنون وقت آن رسیده که به آرزوهای همیشگی‌تان دست یابید و باتجربه کردن کارهایی جدید، خود واقعی‌تان را پیدا کنید.

انتشارات کتاب‌سرای نیک کتاب شصت سالگی را با ترجمه‌ی مریم تقدیسی عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.  این کتاب ترجمه‌ای است از کتاب (Things to Do Now That You're 60)نسخه‌ی اصلی این کتاب برای اولین‌بار در سال 2015 میلادی چاپ شد، نسخه الکترونیک آن را می‌توانید در دسته‌بندی سبک زندگی   از فیدیبو دانلود کنید.

درباره نویسنده

جرمی کنت نویسنده‌ای پرکار است که کتاب‌هایش به زبان بیش از بیست کشور مختلف منتشر شده است. او زمانی به‌عنوان تهیه‌کننده بی‌بی‌سی و مشاور تلویزیون یورکشایر کارکرد و همچنین مدیر یک مدرسه ابتدایی بود. او به مدت هشت سال یک سرویس پخش آموزشی در جزایر سلیمان در جنوب اقیانوس آرام داشت.

کتاب‌های مشهور جرمی کنت عبارت‌اند از قوی‌ترین مردان روی زمین، امیدهای سفید بزرگ  و حماقت‌های المپیک که توسط The Independent به‌عنوان یکی از کتاب‌های ورزشی سال انتخاب شد. او این کتاب را برای رسانه و صفحه‌نمایش و همچنین برای رادیو و بسیاری از روزنامه‌ها و مجلات ملی نوشته است. کتاب شصت سالگی جزو کتاب‌هایی با موضوع راه‌ورسم زندگی است. این کتاب برای افرادی که وقت بیشتری برای مطالعه دارند و می‌خواهند در زمینه‌ی راه‌ورسم زندگی زمان بیشتری را به مطالعه اختصاص دادند انتخاب مناسبی است.

چرا باید کتاب 60 سالگی را بخوانیم؟

در بسیاری از جوامع این تصور وجود دارد که وقتی فرد به 60 سالگی می‌رسد در واقع  پا به سن گذاشته و دوران پیری‌اش آغاز شده است. این تفکر و برداشتی غلط است که متأسفانه رواج دارد. جرمی کنت (Graeme Kent) در کتاب 60 سالگی  به شما نشان می‌دهد که این سن نه‌تنها آخر خط زندگی نیست؛ بلکه شروع مرحله‌ای تازه است که می‌توانید تجربیات جدیدی کسب کنید و از آن‌ها لذت ببرید. با روش‌های پیشنهاد شده در این کتاب می‌توانید دوران 60 سالگی خود را به روزگاری فراموش‌نشدنی و خاطره‌انگیز تبدیل کنید.

در بخشی از کتاب 60 سالگی می‌خوانیم

بلیت کنسرت هنرمند یا گروهی را بخرید که در زمان جوانی آن را دوست داشتید۔ دقایقی را زنده کنید که شما و دوستانتان برای اولین‌بار عاشق یک ستاره راک شدید و قسم خوردید برای همیشه جزو هواداران آن باقی خواهید ماند۔ با یکی از دوستان یا اقوامتان در یک دادگاه محلی شرکت کنید۔ بعد از آن درباره رأی دادگاه گپ بزنید و لذت ببرید۔ یکی از ترانه‌های موردعلاقه خود را انتخاب کنید، آن را بخوانید و ضبط کنید۔ چند کپی از آن را به دوستان و اقوامتان بدهید و اشتیاق ساختگی آن‌ها لذت ببرید۔ اگر زمانی که جوان‌تر بودید دلتان می‌خواست خال‌کوبی کنید و همیشه از این کار منع می‌شدید، حالا وقت آن رسیده که این کار را بکنید! کفش‌هایی را که همیشه دوستشان داشتید، بخرید۔ وقتی آن‌ها را با افتخار به پا کردید ببینید اولین کسی که اظهارنظر می‌کند، کدام یک از اعضای خانواده است.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب 60 سالگی

در این کتاب یاد خواهید گرفت برای شروع به برنامه‌ریزی تا سال آینده یا سال بعد احتیاج ندارید. زندگی آن‌قدر کوتاه است که بتوانید بنشینید و اجازه دهید عمل از کنار شما بگذرد. با امتحان کردن چیزهای جدید، خود واقعی خود را پیدا کنید. این کتاب از ایده‌های عجیب‌وغریب، نکات سرگرم‌کننده، ضرب‌المثل‌ها و نقل‌قول‌های فکری شما را پر از آرزوها می‌کند، شما را به رؤیاپردازی و بزرگ زیستن تشویق می‌کند. در ادامه تعدادی از کتاب‌های دیگری که می‌توانید بخوانید را به شما معرفی می‌کنیم.

 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۹۵ مگابایت
تعداد صفحات
264 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۸:۴۸:۰۰
نویسندهمی کنت
مترجممریم تقدیسی
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Things to do now that you're ... 60
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۳/۲۸
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۹۵ مگابایت
۲۶۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
51,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
60 سالگی
60 سالگی
می کنت

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
60 سالگی
60 سالگی
حالا که شصت ساله شده اید چه کارهایی می توانید بکنید؟
انتشارات کتاب‌سرای نیک
0
(بدون نظر)
51,000
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر