0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
ایزد بانوان: چگونه زن کاملی باشیم: آینده ای مطمئن

معرفی، خرید و دانلود کتاب ایزد بانوان: چگونه زن کاملی باشیم: آینده ای مطمئن

درباره ایزد بانوان: چگونه زن کاملی باشیم: آینده ای مطمئن

زن قدرتمند و کامل از نظر شما چه ویژگی‌هایی دارد؟ در کتاب ایزدبانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم الیزابت ویلسون، نویسنده‌ی کتاب سعی دارد تصویری از یک زن کامل و قوی را به ما نشان دهد که کمک می‌کند تا شناخت بهتری نسبت به خودمان پیدا کنیم. مجموعه کتاب‌های ایزدبانوان راهنمای بسیار خوبی برای زنان است تا نکات جدیدی را برای ساختن زندگی خود بیاموزند.

کتاب ایزدبانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (آینده‌ای مطمئن) با عنوان اصلی Goddess: be the woman you want to be راهکارهایی برای ریسک‌کردن و پس‌انداز پول به ما می‌آموزد. نویسنده با استفاده از اساطیر یونان و الگو قراردادن آن‌ها، نمونه خوبی از سبک زندگی و تفکر موفق را بیان کرده است. در واقع ایزدبانو استعاره‌های است از زنی موفق و کامل که می‌داند در زندگی به دنبال چیست و نقشه راهی را برای خود تنظیم کرده است. این مجموعه با عنوان‌های مختلفی مانند آزادی بیشتر، زمان بیشتر، خانه‌ای بهتر، زیباتر باشیم و پول بیشتر با ترجمه امیرحسین میرزائیان توسط انتشارات کتاب‌سرای نیک به چاپ رسیده است.

الیزابت ویلسون کیست؟

الیزابت ویلسون (Elisabeth Wilson) نویسنده مجموعه کتاب ایزدبانوان است. این نویسنده در حوزه موفقیت و زنان کتاب‌های زیادی را به رشته تحریر درآورده است؛ اما متأسفانه اطلاعات زیادی از این نویسنده موجود نیست. شما می‌توانید دیگر کتاب‌های این نویسنده را به‌صورت صوتی و یا متنی از طریق فیدیبو بخوانید:

چرا باید کتاب ایزدبانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (آینده‌ای مطمئن) را بخوانیم

کتاب‌هایی که درباره موفقیت‌های فردی چاپ شده‌اند زیاد است؛ اما تفاوت این کتاب با باقی این است که به‌صورت خاص برای بانوان نوشته شده و همچنین استفاده از اساطیر یونانی به آن جذابیت خاصی بخشیده است. در این کتاب با اساطیر یونان آشنا می‌شوید و انگیزه‌های زیادی را دریافت می‌کنید تا زندگی‌تان را شکلی تازه ببخشید. اگر به خواندن کتاب‌های موفقیت علاقه دارید، به دسته‌بندی روانشناسی مراجعه کنید.

در بخشی از کتاب ایزدبانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (آینده‌ای مطمئن) می‌خوانیم

یک طرح جایگزین خوب، احساس ناامنی را از زندگی خود بیرون می‌راند و بهترین دوست شما در روزهای تشویش و اضطراب است. زندگی شما بر اساس چیزی پیش می‌رود که بدان نقشه‌ی نخست می‌گوییم، و طرح جایگزین هنگامی آغاز می‌شود که همه چیز نقشه‌ی نخست به هم بریزد.

وضعیت کلی اقتصادی شما از چه قرار است؟ آیا دخل‌تان بر خرجتان می‌چربد و یا بدهی‌هایتان بیشتر از سرمایه‌تان است؟ در اینجا، به سؤال‌هایی که باید از خودتان بکنید تا به منظر درستی از وضعیت اقتصادی‌تان دست یابید اشاره می‌شود: آیا در حال پرداخت وام خاصی هستید؟ ...

بازنشستگی واقع‌های مهم و گریزناپذیر در زندگی ماست، شروعی جدید که ما با استفاده از حمایت‌های دوران پس از کارمان می‌توانیم تا حدی از دغدغه‌های خاص کهنسالی در امان باشیم. به‌طورکلی، بازنشستگی به معنای توقف فعالیت حرفه‌ای به دلیل کهولت سن است که این امکان را برای کارمند یا کارگر پدید می‌آورد تا از حقوق بازنشستگی استفاده کند.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب ایزدبانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (آینده‌ای مطمئن)

کتاب‌های موفقیت به‌عنوان یک راهنما به ما کمک می‌کند تا با دید بهتری به مسائل خود نگاه کنیم. اگر شما به این موضوعات کتاب علاقه دارید، حتماً به پیشنهادهای ما سر بزنید:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
263.۰۹ کیلوبایت
تعداد صفحات
38 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۱:۱۶:۰۰
نویسندهالیزابت ویلسون
مترجمامیرحسین میرازائیان
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۳/۲۲
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲۶۳.۰۹ کیلوبایت
۳۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
15,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
ایزد بانوان: چگونه زن کاملی باشیم: آینده ای مطمئن
ایزد بانوان: چگونه زن کاملی باشیم: آینده ای مطمئن
الیزابت ویلسون
انتشارات کتاب‌سرای نیک
0
(بدون نظر)
15,000
تومان