0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
اگر تو بودی چه می کردی؟
٪40

معرفی، خرید و دانلود کتاب اگر تو بودی چه می کردی؟

درباره اگر تو بودی چه می کردی؟

اگر بفهمید صمیمی‌ترین دوستتان دلال مواد مخدر است چه می‌کنید؟ اگر تو بودی چه می‌کردی؟ کتابی که قصد خواندن آن را دارید، پرسش‌هایی را مطرح کرده که در نگاه اول شاید بی‌اهمیت و حتی عجیب باشند؛ اما با کمی تأمل درمی‌یابید که جواب هر یک از این سؤال‌ها، دید وسیع‌تر و واقع‌بینانه‌تری از خودتان را به نمایش می‌گذارد.

کتاب اگر تو بودی چه می‌کردی؟ با عنوان اصلی the book of questions برای اولین‌بار در سال 1985 به چاپ رسید و به یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز بدل شد. نویسنده در این کتاب با طرح پرسش‌های گوناگون خواننده را با مشکلات و دغدغه‌های انسانی و اجتماعی خود، روبرو می‌کند. در واقع شما برای پاسخ‌دادن به هر یک از این سؤال‌ها، باید زندگی خود را تفسیر کنید تا به نتیجه برسید. شاید این‌ها از قبل نیز در ذهن ما پرسه می‌زدند؛ اما عجیب بودنشان مانع از مطرح‌کردنشان با دیگران شده است؛ اما حالا وقت آن است که بدون دوری‌کردن، به این سؤال‌ها پاسخ بدهیم. کتاب اگر تو بودی چه می‌کردی با ترجمه زهره زاهدی توسط انتشارات کتاب‌سرای نیک به فارسی به چاپ رسیده است.

با گریگوری استاک بیشتر آشنا شویم

گریگوری استاک (Gregory Stock) بیوفیزیکدان، کارآفرین و مدیر سابق برنامه پزشکی، فناوری و جامعه در دانشگاه پزشکی UCLA کالیفرنیا آمریکا است. این نویسنده با چاپ کتاب‌های مختلف، به‌عنوان یکی از نویسنده‌های پرفروش آمریکا شناخته شده است. استاک به پیامدهای علمی و تکاملی، اجتماعی، اخلاقی و سیاسی که فناوری اطلاعات و تکنولوژی بر زندگی امروزه‌ی ما می‌گذارد، علاقه زیادی دارد و مطالعات خود را در این حوزه انجام می‌دهد. دکتر استاک کتاب‌های متعددی دراین‌رابطه نوشته است. مجموعه کتاب سؤالات او شامل چهار جلد است که در آن مسائلی را مطرح کرده که خواننده را به بحث و تفکر می‌کشاند. این مجموعه با فروش بیش از سه میلیون نسخه در سراسر جهان و با ترجمه به 17 زبان مختلف، گریگوری استاک را به یکی از شناخته‌شده‌ترین نویسنده‌های آمریکا تبدیل کرده است. از این نویسنده دو کتاب دیگر نیز به فارسی ترجمه شده و در فیدیبو قابل‌دسترسی هستند:

چرا باید کتاب اگر تو بودی چه می‌کردی؟ را بخوانیم

دغدغه‌ها و دل‌مشغولی‌های زندگی مدرن، آنقدر ذهن ما را درگیر میکنند که گاهی فرصت فکر کردن به مسائلی که از یاد برده‌ایم را نداریم. به طور مثال پرسش‌هایی که نظام اخلاقی و اجتماعی حال حاضر را به چالش می‌کشند و اگر کسی درباره‌ی آنها از ما سوال بپرسد، تعجب خواهیم کرد؛ درصورتی‌که با فکر کردن به آنها بیشتر از قبل با خودمان آشنا می‌شویم. اگر شما ذهنتان درگیر زندگی و قوانین جهان می‌شود، این کتاب گزینه خوبی است برای اینکه به سوالات ذهنتان پاسخ دهید همچنین به شما کمک می‌کند تا با این پرسش‌ها در جمع دوستانتان، بحث‌های جدیدی را برای صحبت‌کردن باز کنید. اگر به این نوع کتاب‌ها علاقه دارید، به دسته بندی سبک زندگی در فیدیبو سر بزنید.

در بخشی از کتاب اگر تو بودی چه می‌کردی؟ می‌خوانیم

این پرسش‌ها درباره‌ی ارزش‌ها، اعتقادات و همچنین زندگی، عشق، ثروت، عواطف، شرافت، سخاوت، غرور و مرگ است. این روش دلپذیر برای بهتر شناختن خودتان و دیگران است. همچنین روشی است برای مواجهه با معضلات اخلاقی، به شکلی واقعی و بلکه انتزاعی.

شما قدرت دارید در زمان آینده هرقدر بخواهید جلو بروید و بعد از یک سال با دستمایه‌ی هر علمی که کسب کرده باشید، به زمان حال برگردید. اما هیچ شیئی را نمی‌توانید با خودتان بیاورید. اگر چنین سفری پنجاه‌درصد خطر مرگ داشته باشد، آیا باز هم حاضرید به این سفر بروید؟

آیا می‌توانید تصور کنید که کسی را غیرمستقیم بکشید؟ اگر ناچار باشید در چشم‌های شخص نگاه کنید و او را چاقو بزنید تا بمیرد، باز هم می‌توانید انجام این کار را تصور کنید؟ آیا تابه‌حال شده که قلباً دلتان بخواهد کسی را بکشید، یا آرزوی مرگش را داشته باشید؟

پیشنهادهایی برای دوستداران اگر تو بودی چه می‌کردی؟

کتاب اگر تو بودی چه می‌کردی؟ خواننده را به تفکر وامی‌دارد؛ زیرا با طرح سؤالاتی، اخلاق و منش زندگی را به چالش می‌کشد. ما به‌عنوان انسان‌هایی که در دنیای مدرن و پرمشغله زندگی می‌کنیم، شاید گاهی فراموش کنیم که خط‌قرمزهای زندگی‌مان چه‌ها هستند. این کتاب قطعاً کمک می‌کند تا کمی به خود نزدیک‌تر شویم. در زیر نام چند عنوان برای تغییر سبک زندگی آورده شده است. امید است که از خواندن آن‌ها لذت ببرید. پیشنهادهای ما:

 

 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
475.۰۷ کیلوبایت
تعداد صفحات
132 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۴:۲۴:۰۰
نویسندهگریگوری استاک
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۳/۲۲
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۴۷۵.۰۷ کیلوبایت
۱۳۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
37,000
٪40
22,200
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪40
اگر تو بودی چه می کردی
اگر تو بودی چه می کردی
گریگوری استاک

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
اگر تو بودی چه می کردی؟
٪40
اگر تو بودی چه می کردی؟
گریگوری استاک
انتشارات کتاب‌سرای نیک
0
(بدون نظر)
37,000
٪40
22,200
تومان