0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
کلیدهای طلایی مذاکره

معرفی، خرید و دانلود کتاب کلیدهای طلایی مذاکره

درباره کلیدهای طلایی مذاکره

یکی از کارهایی که ما همواره در حال انجام آن هستیم مذاکره کردن است و داشتن کلیدهای طلایی مذاکره برای هرکسی ضروری است. مخصوصاً اگر مذاکره بخشی از شغل و حرفه‌ی شما باشد و در بازارهای مالی فعالیت کنید. کتاب کلیدهای طلایی مذاکره یکی از کتاب‌هایی است که نوشته شده است تا اطلاعات زیادی را در اختیارتان بگذارد.

The negotiator’s pocketbook اثر پاتریک فورسایت کتابی است که اولین‌بار در سال ۱۹۹۳ منتشر شد. این کتاب به شما کمک می‌کند به یک مذاکره‌کننده‌ی تمام‌عیار تبدیل شوید. بچه‌ها از سن کم یاد می‌گیرند برای به‌دست‌آوردن خواسته‌هایشان مذاکره کنند و در هر مذاکره‌ای هم لازم است بتوانید برای حقوق خودتان بجنگید و تکنیک‌هایی را بلد باشید که بتوانید از طرف مقابلتان امتیاز بگیرید و او را مجاب کنید خواسته‌های شما را برآورده کند. پاتریک فورسایت در کتاب کلیدهای طلایی مذاکره سعی کرده است همین کار را انجام دهد. او ابتدا از اصول اساسی مذاکره حرف می‌زند، به شما می‌گوید چگونه برای مذاکره آماده شوید، راه‌حل‌هایی برای داشتن دست بالا را نشان می‌دهد و در ادامه می‌گوید چگونه می‌توان چنین فرایندی را مدیریت کرد. همچنین به کمک این کتاب یاد خواهید گرفت روابط بین‌فردی را حین مذاکره مدیریت کنید. به کمک این کتاب شما در طول زمان به یک مذاکره‌کننده‌ی حرفه‌ای تبدیل خواهید شد.

کتاب پاتریک فورسایت از سال ۱۹۹۳ تا امروز هنوز هم طرفداران خود را دارد و به زبان‎‌های مختلفی برگردانده شده است. مهین خالصی مترجم کتاب به فارسی است و انتشارات کتابسرای نیک آن را چاپ کرده است. این کتاب در همین صفحه و در دسته‌بندی کتاب‌های مالی و سرمایه‌گذاری در فیدیبو در دسترس است.

پاتریک فورسایت کیست؟

Patrick forsyth نویسنده و مشاور کسب‌وکار بریتانیایی است که در سال ۱۹۴۲ متولد شد. او سال‌هاست به‌عنوان مربی کسب‌وکار و متخصص در ارتباطات فعالیت می‌کند. او چیزهای زیادی درباره‌ی مذاکره و سرمایه‌گذاری نوشته است و کتاب‌هایش بسیار کارآمدند. در ادامه به تعدادی از این کتاب‌ها اشاره می‌کنیم:

سه دلیل برای خواندن کتاب کلیدهای طلایی مذاکره

کلیدهای طلایی مذاکره یک کتاب معمولی نیست، دستورالعملی است که نکات کلیدی زیادی را در اختیار خواننده می‌گذارد. در ادامه درباره‌ی دلایلی که باید این کتاب را بخوانید صحبت می‌کنیم:

  • افزایش اطلاعات در حوزه مذاکره: این کتاب یک کتاب کامل است. کتاب‌های کمی را می‌توانید پیدا کنید که این حجم از اطلاعات را در یک کتاب کوچک جای‌داده باشد. وقتی کلیدهای طلایی مذاکره را بخوانید با ماهیت این موضوع آشنا می‌شوید و می‌توانید آن را مدیریت کنید.
  • مدیریت جلسات مذاکره مالی: این کتاب یک راهنمای قدم‌به‌قدم است. به شما می‌گوید چه بگویید، چه‌کارهایی انجام دهید، چطور پیش بروید و چگونه پیشنهاد بدهید. داشتن چنین راهنمای کاملی در مذاکرات مالی باعث می‌شود بیشترین برد را به دست آورید
  • تبدیل به یک مذاکره‌کننده عالی شوید: فرقی نمی‌کند چندساله هستید و حوزه‌ی فعالیت شما چیست. حتی ممکن است یک فرد خانه‌دار باشید؛ اما مذاکره در همه‌جا به کارتان خواهد آمد. وقتی بتوانید خوب مذاکره کنید با همسر و فرزند و افراد فامیل بهتر کنار خواهید آمد، می‌توانید خریدهای موفق‌تری داشته باشید و البته در محیط کار هم خواسته‌هایتان را بهتر بیان کنید و برایشان بجنگید.

در بخشی از کتاب کلیدهای طلایی مذاکره می‌خوانیم

حمله روانی

بعضی مسائل گفته یا اجرا می‌شوند، نه به‌صورت بخشی از مباحثه، بلکه به‌خاطر این که از نظر روانی افراد مقابل را تضعیف یا عصبانی کند. از بسیاری از تاکتیک‌ها بدین روش می‌توان استفاده کرد:

  • سوءاستفاده از وقت (محاسبه یا تلفن کردن)
  • ایجاد سرپوشی از تقاضاها (فقط یکی از آنها مهم است)
  • تملق گفتن یا تحت‌فشار قراردادن
  • خالی‌کردن خشم یا عاطفه
  • داشتن (ظاهراً داشتن) راحتی کامل با کمک اطلاعات (محاسبه شگرف روانی از قبل انجام شده باشد یا فقط حدسی باشد که معتبر به نظر برسد)
  • ایجاد ناراحتی روانی (تهیه یک صندلی یا حالت نشستن ناراحت، یا مجبور کردن شخص مقابل هنگامی که سعی می‌کند یادداشت بردارد، فنجان قهوه‌ای را نگه دارد)
  • محدودیت‌های مالی را تغییرناپذیر نشان‌دادن
  • تظاهر به نفهمیدن

مارپیچ‌های دفاع/حمله

ازآنجایی‌که افراد احساس می‌کنند درست نیست کسی را بدون هشدار بزنند، اختلاف‌نظر اغلب از آغازهای آرام شروع می‌شود ممکن است شما بگویید «من در این باره مطمئن نیستم» یا «من فکر می‌کنم ما باید بهتر از آن را هدف قرار دهیم» درحالی‌که آرام‌آرام به‌سوی عبارت منفی اصلی حرکت می‌کند.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب کلیدهای طلایی برای مذاکره

کلیدهای طلایی مذاکره یک کتاب خوب برای دستیابی به اهداف بزرگ است. اگر از این کتاب لذت برده‌اید کتاب‌های دیگری هم هستند که می‌توانند به شما کمک کنند. در ادامه تعدادی از آن‌ها را معرفی می‌کنیم:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۸۰ مگابایت
تعداد صفحات
108 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۳:۳۶:۰۰
نویسندهپاتریک فورسایت
مترجممهین خالصی
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
the negotiator's pocketbook,۲nd ed.
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۳/۱۷
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۸۰ مگابایت
۱۰۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
1
از 5
براساس رأی 3 مخاطب
5
ستاره
0 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
100 ٪
3 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

نمونه کتاب را دانلود کنید تا خنده یا گریه کنید

1

دچار شکاف مغزی شدم از نمونه

1

😂😂😂

1
(3)
28,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
کلیدهای طلایی مذاکره
کلیدهای طلایی مذاکره
پاتریک فورسایت
انتشارات کتاب‌سرای نیک
1
(3)
28,000
تومان