0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
درک ارزش شکست
٪40

معرفی، خرید و دانلود کتاب درک ارزش شکست

راهنمایی برای روزهایی که خوب پیش نمی رود
نویسنده:
الیزابت دی
درباره درک ارزش شکست

کتاب درک ارزش شکست راهنمایی برای روزهایی که خوب پیش نمی‌رود،  یکی از کتاب‌هایی است که خواندن آن برای همه الزامیست. شکست اتفاقی به ظاهر تلخ است که همه ما به نوعی در زندگی خود با آن مواجه می‌شویم. با اینکه ناکامی سخت و سنگین است، اما درس‌هایی به ما می‌آموزد که اگر بتوانیم از موج اولیه ناراحتی برای شکست خود عبور کنیم، می‌توانیم با استفاده از آن دروس، به موفقیت واقعی برسیم. کتاب حاضر که در سال 2020 منتشر شد، گنجینه‌ای از تجربیات نویسنده و افراد زیادی است که الیزابت دی با آن‌ها در پادکست خود مصاحبه داشته است. مهم نیست شکست شما در یک آزمون، یک رابطه و یا در کارتان بوده است، در این کتاب ارزشمند، هفت اصل طلایی برای تبدیل شکست به موفقیت معرفی می‌شود که با بکارگیری آن‌ها می‌توانید راحت‌تر با شکست خود و غم و احساسات منفی پس از آن کنار بیایید. کتاب حاضر یکی از محبوب‌ترین آثار در ژانر خودشناسی و خودسازی است.

معرفی الیزابت دی

الیزابت دی (Elizabeth Day) نویسنده و روزنامه‌نگار انگلیسی است که در سال 1978 متولد و از سن 12 سالگی دست به قلم شد و حرفه نویسندگی خود را آغاز کرد. الیزابت از 7 سالگی به نویسندگی علاقه داشت و در طول حرفه‌اش علاوه بر کتاب‌های متعدد، برای مجلات، روزنامه‌ها و نشریات متعددی مقاله و داستان نوشته است. دی در سال 2004 برنده جایزه روزنامه‌نگار جوان سال در مراسم جوایز نشریات بریتانیایی شد. اولین رمان الیزابت دی به نام قیچی‌ها، کاغذ، سنگ در سال 2012 منتشر شد. او تا به حال 6 رمان نوشته است که آخرین آن‌ها، رمان زاغ بود که در 2021 منتشر شد. الیزابت در سال 2018 پادکستی به نام راهنمای شکست خوردن را شروع کرد و در این برنامه از افراد موفق دعوت می‌کرد که درباره درس‌هایی که شکست به آن‌ها یاد داده صحبت کنند. این پادکست که در سال 2019 برنده جایزه ستاره درحال صعود در بین پادکست‌های انگلیسی شد، پایه و الهام‌بخش جذاب‌ترین اثر الیزابت دی، کتاب راهنمای شکست خوردن  بود که در 2019 به چاپ رسید. کتاب درک ارزش شکست (Failosophy) نیز اثر موفق دیگری بود که دی در ادامه کتاب قبلی و در گرامیداشت شکست نوشت.

3 دلیل برای خواندن کتاب درک ارزش شکست

  • شکست، بخشی جدانشدنی از تجربه انسانی و موفقیت

با خواندن این کتاب متوجه می‌شویم که شکستی که ما تجربه کرده‌ایم منحصربفرد نیست و انسان‌های زیادی در همین لحظه با ناکامی‌های مشابه دست و پنجه نرم می‌کنند. این موضوع می‌تواند به ما کمک کند که کمتر احساس تنهایی کنیم و با تلاش بیشتر برای بهبود شرایط خود به پیش رویم.

  • روایاتی واقعی از زندگی افراد موفق

در این کتاب روایاتی از زندگی ورزشکاران، نویسندگان، بازیگران، روزنامه‌نگاران، فعالان سیاسی و اجتماعی و سایر افراد موفق نوشته شده است که حاصل مصاحبه نویسنده کتاب با آن‌هاست. شکست‌های این چهره‌های ادبی، ورزشی و فرهنگی دیدگاه عمیق‌تری نسبت به شکست به ما می‌دهد.

  • راهنمایی عملی برای کنار آمدن با ناکامی

کتاب حاضر از پند و اندرزهای تئوری فراتر می‌رود و راهکارهایی کاربردی و عملی برای گذر از شکست و حرکت به سوی موفقیت به ما ارائه می‌دهد. این کتاب در 7 اصل به ما می‌آموزد چطور از شکست‌هایمان موقعیتی برای موفقیت بسازیم.

بخشی از کتاب درک ارزش شکست

یکی از چند مسیری که به‌تازگی در بذر خرد آغاز شده و امیدواریم برای مخاطب کاربردی باشد، پرداختن به شکست و ناکامی‌ست؛ اینکه چگونه خود را از سایه‌ی سنگین ناکامی‌های گذشته بیرون بیاوریم، چگونه از شکست‌های احتمالی‌مان هراسی نداشته باشیم، چگونه ناکامی و نامرادی را منحصر به خودمان نپنداریم، چگونه در برابر فشار جامعه برای موفق بودن به هر ترتیبی بایستیم و اصلاً اینکه چگونه شکست بخوریم. ما که از تجربه‌های، هرازگاهی، ناموفق رهایی نداریم، پس چرا راه‌ورسم رو در رو شدن با آن‌ها را نشناسیم؟ نخستین کتابی که در این مسیر منتشر کردیم راهنمای شکست خوردن به قلم همین نویسنده، و میزبان پادکست، الیزابت دی، بود. او در آن کتاب با نوشتن از تجربه‌های زیسته‌ی خود و نقل‌قول از افراد شناخته‌شده‌ای که با آن‌ها مصاحبه کرده، در عین حال که کمال‌گرایی فرهنگ مدرن را به باد انتقاد می‌گیرد، می‌خواهد به ما مخاطبان این را یادآوری کند که شکست‌هایمان ما را تعریف نمی‌کند، بلکه چگونگی واکنشمان به ناکامی‌هاست که به ما معنا می‌دهد.

پیشنهادهایی برای دوست‌داران کتاب درک ارزش شکست

به صورت کلی کتاب ارزش درک شکست قصد دارد با ارائه راهکارهای مفید و کاربردی، نقشی در بهبود روانی خواننده و کسب موفقیت ایفا کند. اگر کتاب‌هایی دوست دارید که درک و شناخت شما از خود و روانتان را افزایش دهد، کتاب‌ هنر شفاف اندیشیدن و یا ذهن حواس‌جمع: چگونه افسار زندگی‌تان را به دست بگیرید می‌توانند کتاب‌های بعدی شما باشند. اگر بیشتر علاقه به راه‌هایی دارید که شما را به موفقیت نزدیک می‌کند، کتاب‌هایی مثل کتاب اثر مرکب: آهسته و پیوسته موفقیتتان را چندین برابر کنید بهترین کتاب‌های موجود در این زمینه‌اند.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۲۲ مگابایت
تعداد صفحات
116 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۳:۵۲:۰۰
نویسندهالیزابت دی
مترجمزهرا ساعدی
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Failosophy: A Handbook For When Things Go Wrong
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۳/۱۷
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۲۲ مگابایت
۱۱۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
0 ٪
4
ستاره
100 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
4
(1)
29,500
٪40
17,700
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪40
درک ارزش شکست
درک ارزش شکست
(راهنمایی برای روزهایی که خوب پیش نمی رود)

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
درک ارزش شکست
٪40
درک ارزش شکست
راهنمایی برای روزهایی که خوب پیش نمی رود
انتشارات کتاب‌سرای نیک
4
(1)
29,500
٪40
17,700
تومان