0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
درک ارزش شکست
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی درک ارزش شکست

(راهنمایی برای روزهایی که خوب پیش نمی رود)
نویسنده:
الیزابت دی
درباره درک ارزش شکست

کتاب صوتی درک ارزش شکست برای افرادی است که در زندگی خود شکست را تجربه کرده‌اند. به‌عبارت‌دیگر این کتاب برای همه است؛ زیرا هیچ فردی وجود ندارد که تابه‌حال در زندگی خود شکست نخورده باشد. این کتاب یک راهنماست، راهنمایی برای روزهایی که خوب پیش نمی‌روند. الیزابت دی نویسنده این کتاب ما را از دنیایی که بی‌عیب‌ونقص بودن آن ناممکن است به جایی هدایت می‌کند که شکست قدرت ما باشد. او معتقد است شکست درس‌هایی به ما می‌آموزد که اگر شکست نمی‌خوردیم هیچگاه آن‌ها را یاد نمی‌گرفتیم.

درک ارزش شکست کتابی است درباره‌ی درس گرفتن از اشتباهاتمان و نترسیدن. این کتاب که داستان‌هایی از زندگی خود الیزابت دی را نیز در برمی‌گیرد شامل فصول مختلفی در باب آشنایی، کار، ورزش، فرزندان، خانواده‌ها، خشم و دوستی است. این کتاب بر یک فرض ساده استوار است: درک اینکه چرا شکست می‌خوریم در نهایت ما را قوی‌تر می‌کند. نویسنده بر این باور است که آنچه ما را تعریف می‌کند شکست نیست. بلکه چگونگی واکنش به آن است که ما را به‌عنوان یک انسان شکل داده و تعریف می‌کند.

این کتاب در سال 2019 به چاپ رسیده و از میان بیش از 10 هزار نظر در وبسایت گودریدز امتیاز 4 از 5 را دریافت کرده است.

درباره الیزابت دی

الیزابت دی، رمان‌نویس، روزنامه‌نگار و پادکستر انگلیسی زاده 10 نوامبر سال 1978 میلادی است. او در انگلستان به دنیا آمد. اما پس از آنکه پدرش به‌عنوان جراح عمومی در بیمارستانی در شهر دری، دومین شهر بزرگ ایرلند شمالی، مشغول به کار شد در ایرلند شمالی بزرگ شد. او خیلی زود یعنی در سن هفت‌سالگی به نویسندگی علاقه‌مند شد و زمانی که تنها دوازده سال داشت نویسنده ستونی در مجله دری شد. الیزابت در سال 2004 هنگامی که خبرنگار نشریه تلگراف بود برنده جایزه روزنامه‌نگار جوان سال از جشنواره سالانه مطبوعات بریتانیا شد. او به جز تلگراف برای نشریات معتبر دیگری مانند تایمز، گاردین، Observer، Harper's Bazaar و Elle نیز نوشته است.

نخستین رمان الیزابت با نام سنگ، کاغذ، قیچی در سال 2012 منتشر و برنده جایزه بتی ترسک شد. این جایزه به نخستین رمان نویسندگان زیر 35 سال تعلق می‌گیرد. او کتاب‌های دیگری نیز نوشته است که تعدادی از آن‌ها در میان پرفروش‌ترین کتاب‌های وبسایت آمازون قرار دارد.

سه دلیل برای مطالعه کتاب درک ارزش شکست

  • یادگیری چگونگی شکست در واقع یادگیری چگونگی موفقیت بهتر است. چیزی که همه به مقداری از آن نیاز دارند، پس مطالعه این کتاب می‌تواند برای همه افراد مفید باشد.
  • این کتاب که شامل گفتگوهای صمیمانه و صادقانه است، مانند ملاقات با یک دوست خوب حال خوانندگان را بهتر کرده و اوقات خوبی را برای آن‌ها رقم می‌زند.
  • گوش‌دادن به کتاب صوتی به‌ویژه در زمان‌هایی که امکان مطالعه نسخه فیزیکی یا الکترونیکی کتاب برایمان فراهم نیست، مانند زمانی که رانندگی می‌کنیم، گزینه‌ای است که باعث می‌شود از زمان خود به بهترین نحو ممکن استفاده کنیم. صدای دلنشین و بیان شیوای فرزانه فائزی گوینده این کتاب نیز به فهم و دنبال‌کردن موضوع کمک می‌کند.

نسخه صوتی این اثر از روی ترجمه‌ی زهرا ساعدی بازخوانی شده است. این کتاب را انتشارات کتاب‌سرای نیک در بهار 1401 به چاپ رسانده و در دسته خودشناسی و خودسازی قرار دارد.

در بخشی از کتاب درک ارزش شکست می‌شنویم

اولین اصل شکست با دانستن این که شکست یک واقعیت است شروع می‌شود. شکست وجود دارد مثل اکسيژن. نمی‌توانید آرزو کنید اکسیژن نباشد یا در زندگی از آن دوری کنید؛ چون احمقانه و غیرممکن است. اکسیژن برای بقای ما ضروری است، همین‌طور شکست، البته از راه خودش. شکست موقعیتی برای یادگیری به ما می‌دهد، البته اگر خودمان بخواهیم. باید اشتباه کنید تا بتوانید مسئله را حل کنید۔
شکست برای همه‌ی ما اتفاق افتاده و باز هم در مقاطع مختلف زندگی‌مان اتفاق می‌افتد. همین که این نکته را بفهمید شکست تبدیل به سنگ عیار می‌شود. در این سیاره‌ی گسترده، وسیع، منحصربه‌فرد و حاصلخیز، هیچ‌چیز برای جداکردن ما از شکست برای همیشه وجود ندارد. قطعاً وجود ندارد. این که آرزو کنیم مسائل طور دیگری اتفاق بیفتند مثل این است که نفس نکشیم. ‏ یا هر چیز دیگری که در واقع وجود دارد: مثلاً چای کیسه‌ای یا بند کفش. ترسیدن از چای کیسه‌ای یا بند کفش هیچ فایده‌ای ندارد، زندگی با ترس از شکست هم بی‌معناست.  شکست یک واقعیت است. احساس ما به شکست از آن مجزاست و کم و بیش در اختیار خودمان است.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب درک ارزش شکست

اگر به مطالعه کتاب‌های روانشناسی با موضوع خودشناسی و خودسازی علاقه دارید، می‌توانید کتاب‌های دیگری همچون گزینه‌های زیر را بخوانید:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
183.۵۳ مگابایت
مدت زمان
۰۳:۱۹:۰۲
نویسندهالیزابت دی
مترجمزهرا ساعدی
راویفرزانه فائزی
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۳/۲۲
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۸۳.۵۳ مگابایت
۰۳:۱۹:۰۲

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
0 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
100 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

زیاد تاثیر گذار نبود

3
(1)
55,000
٪50
27,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪50
درک ارزش شکست
درک ارزش شکست
راهنمایی برای روزهایی که خوب پیش نمی رود

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
درک ارزش شکست
٪50
درک ارزش شکست
(راهنمایی برای روزهایی که خوب پیش نمی رود)
انتشارات کتاب‌سرای نیک
3
(1)
55,000
٪50
27,500
تومان