0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
کودک خوش اخلاق من
٪40

معرفی، خرید و دانلود کتاب کودک خوش اخلاق من

نویسنده:
سو رافی
درباره کودک خوش اخلاق من

کتاب کودک خوش اخلاق من با نام اصلی (Helping With Behaviour ) توسط سو رافی نوشته شده است. نویسنده معتقد است سال‌های اولی زندگی کودک بسیار مهم اند و به اقداماتی اشاره که می‌کند که باید در محیط‌های زندگی اولیه کودکان انجام شود تا منجر به ایجاد تعامل مثبت بین تمامی کودکان گردد. کتاب کودک خوش رفتار من که بر اساس نظریان روانشناسانه نوشته شده به پرسش‌هایی مانند پرسش‌های زیر پاسخ می‌دهد:

  1. چگونه در کودکان عزت نفس ایجاد کنیم؟
  2. چگونه به کودکان پیش دبستانی کمک کنیم تا در مورد همکاری و همراهی احساس خوبی داشته باشند؟
  3. چگونه کودکان می‌توانند به افراد قوی تبدیل شوند و همچنین یاد بگیرند که خوب باشند؟
  4. چگونه رفتارهای نگران‌کننده‌تر را شناسایی کنیم و چه زمانی به متخصصان دیگر مراجعه کنیم؟

همچنین در این کتاب به این موضوع پرداخته شده که چطور باید در مقابل کودکان مضطرب و کودکانی که کنترلشان دشوارتر است واکنش نشان داد و توضیح می‌دهد ویژگی‌های یک محیط «باسواد عاطفی» برای برآورده کردن نیازهای کودکان آسیب‌پذیرتر چیست. مفاهیم مهم و با ارزشی که رافی در این کتاب به آنها اشاره می‌کند منبع الهام‌بخشی برای مربیان پیش‌دبستانی و تمامی کسانی است که با کودکان 3 تا 5  سال سروکار دارند.

معرفی سو رافی

سو رافی (Sue Roffey) نویسنده، مشاور آموزشی بین‌المللی و سخنران در مورد مسائل مربوط به رفتار اجتماعی و روابط مثبت در آموزش است. او در حال حاضر پروفسور افتخاری در دانشگاه‌های اکستر و وسترن سیدنی و مدیر مدرسه‌های بزرگ درحال‌رشد در سراسر جهان است. رافی بیشتر دوران تدریس خود را صرف کار برای دانش‌آموزانی کرده است که به دلیل مشکلات رفتاری از حضور در مدرسه منع شده بودند. او که مدرک کارشناسی ارشد خود را در زمینه آموزش کودکان با نیازهای ویژه اخذ کرد پس از اتمام دکترای در رشته روان‌شناسی آموزشی، به استرالیا نقل‌مکان کرد و متعاقباً تدریس دوره آموزشی برای مشاوران مدرسه را آغاز کرد. همچنین مؤسسه‌ای به نام Wellbeing توسط او در استرالیا بنیان‌گذاری شده است. گردآوری افراد و سازمان‌هایی متعهد به ایجاد روابط سالمی که منجر به رفاه فردی و اجتماعی در حوزه‌های خانواده، آموزش و محل کار می‌شود هدف این مؤسسه عنوان شده است.

چرا باید کتاب کودک خوش‌اخلاق من را بخوانیم؟

اگر با کودکان خردسال در ارتباط هستید کتاب کودک خوش‌اخلاق من کتابی ضروری برای شماست. این کتاب بر اساس تحقیقات و تئوری‌های روان‌شناختی نوشته شده و به منبعی ارزشمند برای تمامی کسانی که می‌خواهند بهترین محیط را برای کودکان آسیب‌پذیر فراهم کنند تبدیل شده است. همه مخاطبین به‌ویژه مربیان و معلمان می‌توانند با نظریه‌ها و مفاهیم این کتاب به‌راحتی ارتباط قرار کنند و اصول کاربردی این کتاب را برای ایجاد محیطی مثبت به کار گیرند.

کتاب کودک خوش‌اخلاق من که توسط مریم تقدیسی ترجمه و انتشارات کتابسرای نیک آن را منتشر کرده است در دسته‌بندی روانشناسی کودکان در فیدیبو قابل دسترس است.

در بخشی از کتاب کودک خوش اخلاق من می‌خوانیم

کودکان با دامنه‌های متفاوتی از مهارت‌ها و سطوح مختلفی از رشد وارد مراکز پیش‌دبستانی می‌شوند. این مهارت‌ها عبارت‌اند از: قدرت درک، مهارت‌های خودیاری، مهارت‌های ارتباطی، توانایی تمرکز، توجه کردن و کامل کردن چیزهای مختلف. سطوح رشد بر فراگیری و همچنین درک و رفتار اجتماعی، تعادل عاطفی و مجموعه ترفندهای ابراز وجود تأثیر می‌گذارند. کودکان همچنین با شخصیت‌های مختلف وارد این مراکز می‌شوند. این روابط متقابل ظریف و پیچیده بین پیش‌زمینه و پتانسیل کودک که کودک با خود به همراه می‌آورد و محیطی که در آن زندگی می‌کند، میزان موفقیت، عزت‌نفس و چگونگی رفتار او را تعیین می‌کند.

پیشنهاداتی برای دوستداران کتاب کودک خوش‌اخلاق من

سو رافی، ویژگی‌های محیط‌هایی توصیف می‌کند که می‌تواند نیازهای کودکان آسیب‌پذیرتر را برآورده سازد و ضمن اشاره به نظریات و روش‌های بسیار، توضیح می‌دهد که چگونه می‌توانیم با کودکان افسرده یا مضطرب و کودکانی که کنار آمدن با آنها دشوارتر است برخورد کنیم. اگر در کودکان سروکار دارید و دوست دارید در خصوص چگونگی رفتار با آنها بیشتر بدانید کتاب‌های زیر را نیز به شما پیشنهاد می‌کنیم:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۴۵ مگابایت
تعداد صفحات
240 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۸:۰۰:۰۰
نویسندهسو رافی
مترجممریم تقدیسی
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Helping With Behaviour
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۳/۱۶
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۴۵ مگابایت
۲۴۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
53,500
٪40
32,100
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪40
کودک خوش اخلاق من
کودک خوش اخلاق من
سو رافی

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
کودک خوش اخلاق من
٪40
کودک خوش اخلاق من
سو رافی
انتشارات کتاب‌سرای نیک
0
(بدون نظر)
53,500
٪40
32,100
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر