0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
جهشی در زندگی شما

معرفی، خرید و دانلود کتاب جهشی در زندگی شما

اهمال کاری نکنید و جسورانه زندگی کنید
نویسنده:
تامی بیکر
درباره جهشی در زندگی شما

رؤیاپردازی و داشتن شهامت برای پیشرفت ضروری است و این همان حرفی است که تامی بیکر در کتاب جهشی در زندگی شما می‌زند. کسی را نمی‌توانید پیدا کنید که بدون بیرون آمدن از منطقه‌ی امنش موفق شده باشد. این منطقه‌ی امن می‌تواند ترک تحصیل، بیرون آمدن از یک شغل خاص، استخدام کردن یک نیروی مشخص یا حتی شروع یک پروژه‌ی چالش‌برانگیز باشد. این کتاب جذاب را بخوانید و خوب فکر کنید.

«the leap of your life: how to redefine risk, quit waiting for» در سال ۲۰۱۹ منتشر شد و سروصدای زیادی به پا کرد. بیکر در کتاب ۱۶ فصلی‌اش حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و یکی از مهم‌ترین‌هایش این است که بلیتی را که از دست بدهید دوباره به شما باز نخواهد گشت. اگر نخواهید به‌موقع از منطقه امن خود خارج شوید و شانس خود را به دست بیاورید بعدها برای سال‌ها حسرت آن موقعیت را خواهید خورد. این نویسنده به افراد زیادی کمک کرده است که با شجاعت گام بردارند. او با بیش از ۲۵۰ کارآفرین، رهبر فکری، ورزشکار و... صحبت کرده و یک نتیجه‌ی جالب گرفته است. ریسک کنید! به جسورترین نسخه‌ی خودتان تبدیل شوید تا بتوانید جهش خود را انجام دهید.

کتاب جهشی در زندگی شما خیلی زود به زبان‌های مختلفی برگردانده شد که یکی از این زبان‌ها فارسی است. ترجمه‌ی  ناهید سپهر پور از این کتاب را کتابسرای نیک منتشر کرده است و نسخه الکترونیک این ترجمه در همین صفحه در دسته‌بندی رهبری در دسترس است.

تامی بیکر کیست؟

تامی بیکر (tommy baker) یک معلم رهبری و کارآفرینی و به گفته‌ی خودش یک رؤیاپرداز است که به دیگران هم رؤیاپرداز بودن را یاد می‌دهد. او متخصص مشاوره دادن برای داشتن یک زندگی ایدئال است. او پادکست resist average academy را منتشر می‌کند و به افراد یاد می‌دهد به‌جای نگاه به گذشته، فقط روبه‌جلو گام بردارند. او چندین کتاب مختلف نوشته است که کتاب یک درصد یکی از آن‌هاست. او رهبری برای پی گرفتن توانایی‌های خود است.

چند دلیل برای خواندن کتاب جهشی در زندگی شما

جهشی در زندگی شما یک کتاب کارآمد است که چیزهایی زیادی را به خوانندگانش می‌آموزد. دلایل زیادی برای خواندن این کتاب وجود دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • این کتاب خوش‌خوان و ساده فهم است.
  • انگیزه‌ی کافی برای خروج از منطقه امن ایجاد می‌کند.
  • در مسیر تغییر همراه شماست.
  • به ریشه کن کردن پشیمانی در زندگی کمک می‌کند
  • اجازه می‌دهد جسورانه‌ترین نسخه خود را بسازید.

این کتاب برای تمام رهبران و تمام کسانی که می‌خواهند در زندگی خود یک تغییر جدی ایجاد کنند یک کتاب مناسب است.

در بخشی از کتاب جهشی در زندگی شما می‌خوانیم

پیش‌تر به‌عنوان یک کارآفرین، از روی اشتیاق و ایمان کور عمل کردید. در آن زمان نتیجه داد و حالا در برهه‌ای هستید که روند رشد مثل سابق سریع نیست. به‌علاوه متوجه می‌شوید که بیش از حد در چارچوب‌های تعیین شده عمل می‌کنید. در اینجاست که استخدام نیروی کلیدی به جهش شما بدل می‌شود. من با کارآفرینان بی‌شماری کارکرده‌ام که جهش اولیه را صورت دادند؛ اما برای استخدام نیروی کلیدی مردد بودند.

خواه موضوع مربوط به استخدام نخستین مدیر تمام‌وقتشان بود، یا فرد عملیاتی، یا مدیرعامل، یا چیزی بین این‌ها، این استخدام کلیدی، جهشی بود که نه‌تنها برای ایجاد رشد عظیم، بلکه برای بازگشت به جایگاه آزادی و سرزندگی در کسب‌وکارشان لازم بود.

و بااین‌حال آن‌ها منتظر ماندند و مدت خیلی طولانی به موضوع فکر کردند آن‌ها فکر کردند باید بر اساس بازدهی جدید به حقوق نیروی کلیدی بیفزایند که این تفکر وارونه است. این به معنای بازی کوچک و تکیه بر رشد فزاینده است، وقتی فرد حرفه‌ای می‌داند استخدام نیروی کلیدی دقیقاً دومینویی است در راستای خلق سودهای فراوان.

هر بار با کسی کار می‌کردم که نیاز به استخدام نیروی کلیدی (از جمله این مرد) داشت، شش ماه طول می‌کشید تا تصمیمش را می‌گرفت.

پیشنهادهایی برای دوستداران جهشی در زندگی شما

جهشی در زندگی شما یک کتاب در حوزه‌ی رهبری است که به شما کمک می‌کند موفق‌تر از همیشه عمل کنید و هرگز مجبور به حسرت خوردن نباشید.کتاب‌های بسیار زیاد دیگری هم در این حوزه نوشته شده‌اند که می‌توانند برای هرکسی کاربردی باشند. کتاب چک لیست، چگونه کارها را درست انجام دهیم یک از این کتاب‌هاست. زیرا این فرصت را ایجاد می‌کند که بدون گیج شدن و با داشتن یک فهرست درست و حسابی پیچیده‌ترین کارها را به بهترین روش انجام دهید. یکی دیگر از کتاب‌های خوبی که می‌توانید به سراغش بروید کتاب مدیریت افراد است که یکی از ده مقاله‌ای از هاروارد که باید بخوانید است. این کتاب از سوی گروهی از نویسندگان کارآزموده نوشته شده است و چیزهای زیادی به خوانندگان آموزش می‌دهد. کتاب‌های مدیریت تغییر و صفات بایسته یک مدیر هم کتاب‌های جالبی هستند که می‌توانید به سراغشان بروید.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
5.۱۸ مگابایت
تعداد صفحات
316 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۰:۳۲:۰۰
نویسندهتامی بیکر
مترجمناهید سپهرپور
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The Leap Of Your Life
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۳/۱۱
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۵.۱۸ مگابایت
۳۱۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
56,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪40
جهشی در زندگی شما
جهشی در زندگی شما
(اهمال کاری نکنید و جسورانه زندگی کنید)

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
جهشی در زندگی شما
جهشی در زندگی شما
اهمال کاری نکنید و جسورانه زندگی کنید
انتشارات کتاب‌سرای نیک
0
(بدون نظر)
56,000
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر