0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
ریاضیات خوشبختی
٪40

معرفی، خرید و دانلود کتاب ریاضیات خوشبختی

معادله هایی که عشق، موفقیت، و زندگی خوب را برایت رقم می زنند
درباره ریاضیات خوشبختی

فرمول یک زندگی خوب چیست؟ چگونه می‌توانید شغلی معنادار داشته باشید، نه فقط شغلی پردرآمد؟ آیا تعادل کار و زندگی امکان‌پذیر است؟ عناصر یک رابطه موفق چیست؟ این‌ها سؤالاتی است که اسکات گالووی در کتاب ریاضیات خوشبختی «The Algebra of Happiness» به آن پاسخ می‌دهد. معادله‌هایی که عشق، موفقیت، و زندگی خوب در آنجا رقم می‌خورد. اسکات گالووی یکی از متخصصان استراتژی برند که در مدرسه کسب‌وکار استرن دانشگاه نیویورک تدریس می‌کند، این معادلات را به‌خوبی می‌شناسد. او محبوب‌ترین سخنرانی‌های مربوط به استراتژی زندگی را در کارنامه خود دارد. سخنرانی‌های او در کلاس درس، در وبلاگ خود و در ویدئوهای یوتیوب که میلیون‌ها بازدید را به خود اختصاص داده است.

ریاضیات خوشبختی یادداشت‌هایی در مورد تعقیب موفقیت، عشق و معنا از ترکیب حکایت‌ها و بینش نویسنده برای به اشتراک گذاشتن خردی که به‌سختی به‌دست‌آمده در مورد چالش‌های زندگی، همراه با داستان‌های شخصی تکان‌دهنده است. کتاب ریاضیات خوشبختی توسط فرخ بافنده ترجمه شده و انتشارات کتاب‌سرای نیک آن را چاپ کرده است.

درباره نویسنده، اسکات گالووی

اسکات گالووی « Scott Galloway» نویسنده پرفروش نیویورک‌تایمز، آمازون، اپل، فیس‌بوک و گوگل و استاد دانشکده بازرگانی استرن دانشگاه نیویورک است. او که یک کارآفرین سریالی است، 9 شرکت از جمله L2، Red Envelope و Prophet را تأسیس کرده است. در سال 2012، توسط Poets & Quants به‌عنوان یکی از 50 استاد برتر این مدرسه کسب‌وکار جهان انتخاب شد. مجموعه هفتگی او در یوتیوب، "برندگان و بازنده‌ها" ده‌ها میلیون بازدید ایجاد کرده است. او دو پادکست "Pivot" را با کارا Swisher از Recode و "The Prof G Show" میزبانی می‌کند. او همچنین مجری برنامه Vice TV "No Mercy, No Malice with Professor Scott Galloway" است که به نام خبرنامه محبوب او نام‌گذاری شده است.

4 دلیل برای خواندن کتاب ریاضیات خوشبختی

  • کتاب ریاضیات خوشبختی برای هر شخصی که در زندگی احساس سردرگمی دارد بسیار هدیه ارزنده‌ای است. این کتاب به طور شگفت‌انگیزی تکان‌دهنده، نمایانگر چشم‌اندازی باطراوت در موردنیاز ما به موفقیت حرفه‌ای و رضایت شخصی است.
  • یادگیری این توصیه در مورد اینکه آیا باید برای کارآفرینی مدرسه را رها کنید (ممکن است این مثال برای استیو جابز کارکرده باشد، اما شما استیو جابز نیستید).
  • آشنایی با ایده‌هایی در مورد اینکه چگونه خود را در یک بازار کار شلوغ قرار دهید (انجام کاری «خسته‌کننده» و به یک شهر نقل‌مکان کنید؛ اشتیاق برای افرادی است که در حال حاضر ثروتمند هستند).
  • کشف مهم‌ترین تصمیم در زندگی شما (این شغل، ماشین، یا کد پستی شما نیست)، یا بحث در مورد اینکه روابط ما با دیگران است.

در بخشی از کتاب ریاضیات خوشبختی می‌خوانیم

اکثر دانشجویان مدرسه کسب‌وکار، عمده تلاششان را به ساختن زندگی حرفه‌ای‌شان و معاشرت با دوستانشان اختصاص می‌دهند. بااین‌حال، مهم‌ترین تصمیمی که خواهی گرفت این نیست که کجا کارکنی یا با چه کسی به مهمانی بروی و خوش بگذرانی، بلکه این است که چه کسی را به‌عنوان شریک برای بقیه زندگی‌ات انتخاب کنی. داشتن همسر، یا شریک زندگی (که نه فقط فرد مهمی برایت است و می‌خواهی با او رابطه جنسی داشته باشی، بلکه هم‌تیمی خوبی هم برایت هست) سختی‌ها را هموار می‌کند، و درخشندگی زندگی را دوچندان می‌کند. من دوستانی دارم با شغل‌های تحسین‌برانگیز، رفیق‌های فوق‌العاده و همسری که عاشقش هستند. ولی خوشبخت نیستند، چون همسرشان شریکشان نیست! هدف‌ها و رویکردهای آن‌ها به زندگی با هم همخوانی ندارد. اتفاق‌نظر نداشتن در مورد مسائل مهم زندگیِ مشترک، و ندانستن قدرِ طرف مقابل، همه چیز را ... سخت‌تر می‌کند. آن گروه از دوستان من که موفقیت اقتصادی کمتری دارند و زمان کمتری را با دوستانشان می‌گذرانند، اما در عوض یک شریک واقعی برای تقسیم تلاش‌ها و موفقیت‌هایشان با او دارند، علناً خوشبخت‌ترند.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب

اسکات در این کتاب در قالب معادله‌هایی فرمول خوشبختی را مطرح می‌کند. سپس به‌عنوان کارمند بانک، کارآفرین، استاد مدرسه کسب‌وکار و صاحب‌نظری در حوزه تأثیر فناوری روی اقتصاد، درس‌های تأثیرگذار از زندگی ارائه می‌دهد، بلندپروازی، شغل و پول مطالبی را مطرح می‌کند. در ادامه به موضوع عشق و روابط میان افراد و تأثیر آن در موفقیت می‌پردازد و در پایان درباره مراقبت از خود، رسیدگی به بدن، توجه به روح و روان و تأثیر هر یک در موفقیت اشاره می‌کند.

 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۵۴ مگابایت
تعداد صفحات
172 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۵:۴۴:۰۰
نویسندهاسکات گالووی
مترجمفرخ بافنده
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The algebra of happiness : notes on the pursuit of success, love, and meaning, 2,019
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۳/۰۹
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۵۴ مگابایت
۱۷۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
0 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
100 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
3
(1)
43,000
٪40
25,800
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
ریاضیات خوشبختی
٪40
ریاضیات خوشبختی
معادله هایی که عشق، موفقیت، و زندگی خوب را برایت رقم می زنند
انتشارات کتاب‌سرای نیک
3
(1)
43,000
٪40
25,800
تومان