0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
انجمن قتل پنجشنبه ها

معرفی، خرید و دانلود کتاب انجمن قتل پنجشنبه ها

نویسنده:
ریچارد آزمن
ناشر:
نشر نون
درباره انجمن قتل پنجشنبه ها
ریچارد آزمن تهیه‌کننده، کمدین و نویسندۀ انگلیسی است. او پس از بازدید از یک دهکدۀ مجلل مخصوص بازنشستگی، ایدۀ نخستین رمانش با نام انجمن قتل پنجشنبه‌ها به ذهنش رسید و در خفا مشغول نگارش شد. این کتاب در سال ۲۰۲۰ منتشر شد و در سه روز نخست انتشار ۴۵ هزار نسخه از آن به فروش رفت و رتبۀ اول پرفروش‌های ساندی ‌تایمز را از آن خود کرد. در یک دهکدۀ بازنشستگی آرام، چهار دوست عجیب هر هفته در اتاق پازل دور هم جمع می‌شوند تا دربارۀ جنایت‌های حل‌نشده صحبت کنند. آن‌ها خود را اعضای «انجمن قتل پنجشنبه‌ها» می‌خوانند. تا اینکه یک بسازبفروش محلی به قتل می‌رسد و عکسی مرموز کنار جسدش پیدا می‌شود. حالا اعضای انجمن قتل پنجشنبه‌ها اولین پروندۀ واقعی خود را دارند. تعداد قتل‌ها بیشتر و بیشتر می‌شود. آیا این اعضای عجیب ولی باهوش می‌توانند قاتل را گیر بیندازند؟ انجمن قتل پنجشنبه‌ها ریتم تند آثار آگاتا کریستی و شخصیت‌هایی سرزنده مثل شخصیت‌های آثار فردریک بکمن را دارد و دیالوگ‌های کوتاه و نیشدار، بافت روان‌شناختی، عمق هیجانی و صمیمیت و گرمای داستانش باعث می‌شود خواننده از پیگیری ماجراهای آن لذت ببرد.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۵۳ مگابایت
تعداد صفحات
352 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۱:۴۴:۰۰
نویسندهریچارد آزمن
مترجممحدثه احمدی
ناشرنشر نون
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The Thursday murder club
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۳/۰۹
قیمت ارزی
5 دلار
قیمت چاپی
79,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۵۳ مگابایت
۳۵۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
2.8
از 5
براساس رأی 6 مخاطب
5
ستاره
33 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
16 ٪
2
ستاره
16 ٪
1
ستاره
33 ٪
5 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

من تعریف کتاب رو خیلی تو اینستا گرام دیده بودم و مشتاق خرید و خوندنش ولی حقیقتا ۴ هفته طول کشید خوندنش اصلا میخکوب ام نکرد. خیلی توقع داشتم عالی باشه ولی معمولی و در اوایلش خیلی کش دار و فوق العاده خسته کننده بود.

1

چهل -پنجاه صفحه خوندم و گذاشتم کنار از بس که خسته کننده بود. ترجمه اش هم خوب نیست! خیلی سخته خوندش. شاید بهتره ریچارد آزمن به همون شغل اصلیش بچسبه و پول ما و کاغذ رو برای کتابهاش هدر نده!

3

شاید یک سالی گذشته باشه از آخرین صفحاتی که از این کتاب خوندم. هرکار می‌کنم اصلاً کششی احساس نمی‌کنم واسه خوندن این کتاب. اونم منی که نهایتاً دو روزه یه کتاب رو تموم می‌کنم!!

2

کتاب جذاب بود اما ترجمه اش ضعیف و پر اشتباه بود. حتی بدون خوندن کتاب به زبان اصلی هم خواننده متوجه اشتباهات و بی ربطی بعضی جملات میشد.

5

عالی عالی عالی

2.8
(6)
59,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
انجمن قتل پنجشنبه ها
انجمن قتل پنجشنبه ها
ریچارد آزمن
نشر نون
2.8
(6)
59,000
تومان