0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
یافتن جوهر درون

معرفی، خرید و دانلود کتاب یافتن جوهر درون

چگونه استعدادها و احساسات خود را کشف کنید و زندگی خود را تغییر دهید
درباره یافتن جوهر درون

یافتن جوهر درون یکی از ضروری‌ترین اقدامات برای کشف استعدادهای درونی و پیش‌روی به سمت سعادت شخصی است. کن رابینسون و لو آرونیکا در کتاب یافتن جوهر درون به شما می‌آموزند چگون با نگاهی عمیق، جوهر درون خود را کشف کنید و زندگی بهتری برای خودتان بسازید.

بسیاری از افراد تا آخر عمرشان کاری را انجام می‌دهند که از آن نفرت دارند و اصلا نمی‌دانند چرا دارند آن کار را انجام می‌دهند. علت این امر، کشف نکردن استعدادهای درونی و گوش نکردن به صدای درون است. اگر شما بتوانید آن‌چه واقعا هستید را درک کنید، آن‌وقت می‌توانید تصمیمات بهتری بگیرید و زندگی بهتری داشته باشید. نویسندگان از موقعیتی به نام‌ «بودن در جوهر» صحبت می‌کنند که وقتی در جوهرتان باشید، کارهایی را انجام می‌دهید که واقعا دوست دارید. بودن در جوهر فقط به این معنا نیست که کارهایی را انجام دهید که در آن‌ها بهترین هستید، بلکه علاقه شما به آن کارها ملاک است.

اگر بتوانید درون خود را عمیق‌تر نگاه کنید، می‌توانید خودتان را بیشتر بشناسید. یافتن جوهر درون یک قدم مثبت در جهت رسیدن به رضایت درونی است و اگر بتوانید چرایی وجودتان را درک کنید، آن‌وقت به سراغ انجام کارهایی نمی‌روید که دوست‌شان ندارید. این مسئله در تمام ابعاد زندگی، از زندگی کاری گرفته تا زندگی شخصی، مهم است. اگر در سازمان شما افراد بدون رضایت قلبی کار می‌کنند، نمی‌توانید شاهد رشد و شکوفایی باشید. در زندگی شخصی هم این مسئله مهم و روی کیفیت روابط تاثیرگذار است.

کتاب یافتن جوهر درون (Finding Your Element) که در ژانر روانشناسی نوشته شده است، نکات بسیار مهمی را در زمینه یافتن جوهر درون در اختیارتان قرار می‌دهد. شما می‌توانید با استفاده از راه‌کارهای ارائه‌شده در این اثر، به جای تحمل کردن زندگی، از لحظات خود لذت ببرید.

درباره کن رابینسون، نویسنده کتاب یافتن جوهر درون

کن رابینسون (Ken Robinson) متولد ۱۹۵۰، یکی از سخنرانان و نویسندگان موفق انگیزشی بوده که در شبکه تد نیز سخنرانی‌های معروفی برگزار کرده است. یکی از سخنرانی‌های معروف او درباره نقش مدارس در نابود کردن خلاقیت است که در سال ۲۰۰۶ در سایت تد منتشر شد. او مباحث بسیار مهمی را در زمینه توسعه فردی مطرح کرده است که از جمله آن‌ها می‌توان به نقش علاقه و استعداد در موفقیت شغلی اشاره کرد.

چرا باید این کتاب را بخوانیم؟

اگر دلیلی که برای آن زاده شده‌اید را پیدا نکنید و به اجبار در موقعیت‌هایی قرار بگیرید که از صمیم قلب دوست‌شان ندارید، زندگی کردن برایتان بسیار رنج‌آور خواهد شد. در این صورت فقط باید روز را شب کنید و از رضایت درونی خبری نیست. با مطالعه این کتاب می‌توانید جوهر درون و استعدادهای‌تان را پیدا کنید و زندگی بهتری را برای خود بسازید. این کتاب به شما کمک می‌کند تا خودتان را بهتر بشناسید و راهی را پیدا کنید که زندگی‌تان را تغییر دهد.

بخشی از کتاب را بخوانید

همگی در دو دنیا زندگی می‌کنیم. یک دنیا جایی است که با تولد انسان به وجود می‌آید و فقط به این دلیل وجود دارد که ما وجود داریم. این دنیای درونی، ضمیر شخصی شماست: احساسات، افکار، خلق و خو و حالت شما. دنیای دیگری نیز وجود دارد که شما چه باشید و چه نباشید پابرجا باقی می‌ماند. این دنیای برونی شامل انسان‌های دیگر، حوادث، شرایط محیطی و اجسام مختلف است. این دنیای برونی خیلی قبل‌تر از آن که شما متولد شوید وجود داشته و بعد از این که شما با آن وداع کنید، همچنان باقی خواهد ماند. شما دنیای برونی را فقط از طریق دنیای درونی خود درک می کنید. آن را فقط از طریق مفهوم مادی درک می‌کنید و با ایده‌ها، ارزش‌ها، احساسات و نگرشی که دید شما را نسبت به دنیا می‌سازد، حسش می‌کنید. برای یافتن جوهر خود باید این دو دنیا را کشف کنید. باید به کنه استعدادها و احساسات خود پی ببرید و به فرصت‌هایی که در دنیای اطرافتان وجود دارند، خلاقانه نگاه کنید تا بتوانید به نحو احسن از آنها بهره ببرید. برای یافتن جوهر باید خودتان را بهتر بشناسید. باید برای خود وقت بگذارید و اجازه ندهید نظرهای دیگران روی شما اثر بگذارد. برای بسیاری از ما گفتن راحت‌تر از عمل کردن است. تعداد کمی از انسان‌ها تصمیم می‌گیرند در انزوا و دور از دیگر انسان‌ها زندگی کنند. در طی زندگی روزمره، احتمالا اكثر وقت خود را با افراد دیگر مثل خانواده، همسایه‌ها، دوستان، آشنایان و همکارها می‌گذرانید. کسانی هستند که آن‌ها را به خوبی می‌شناسید و افراد زیادی که فقط برخوردی کوتاه با آنها دارید.

پیشنهادهایی برای دوست‌داران کتاب یافتن جوهر درون

اگر دوست دارید بیشتر خودتان را بشناسید و با استعدادهای‌تان آشنا شوید، کتاب‌هایی که در ادامه معرفی کرده‌ایم برایتان مناسب خواهد بود:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۰۳ مگابایت
تعداد صفحات
248 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۸:۱۶:۰۰
نویسندهن رابینسون
نویسنده دومولو آرونیکا
مترجمفرناز تیمورازف
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۳/۰۸
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۰۳ مگابایت
۲۴۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
5
(1)
55,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
یافتن جوهر درون
یافتن جوهر درون
کن رابینسون

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
یافتن جوهر درون
یافتن جوهر درون
چگونه استعدادها و احساسات خود را کشف کنید و زندگی خود را تغییر دهید
انتشارات کتاب‌سرای نیک
5
(1)
55,000
تومان