0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
پالایش فکر
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی پالایش فکر

نویسنده:
اریک وال
درباره پالایش فکر

کتاب صوتی پالایش فکر ( Unthink: Rediscover Your Creative Genius)، نوشته‌ی اریک وال کتابی که در حوزه‌ی روانشناسی نوشته شده، از مهمترین کتاب های وال به حساب می‌آید. این کتاب با موضوع شکستن مرز های تفکرات سنتی و آغاز اندیشیدن به سبک نو راهکارهایی را به شما می‌آموزد که از طریق آن می‌توانید خلاقیت زمان کودکی‌تان را دوباره بازآفرینی کنید. این کتاب صوتی به شما کمک می‌کند از رنج های روزمره رهایی یابید و تغییری بنیادین در زندگی خود رقم بزنید.

بی‌فکری ما را فراتر از الگوهای فکری سنتی‌مان سوق می‌دهد. این الهام‌بخش همه خواهد شد که بدانند ما قادریم خیلی بیشتر از آن چیزی که از پیش‌شرط کرده‌ایم باشیم. خلاقیت در یک مکان خاص نیست - و در یک شخص خاص نیست. خلاقیت در همه‌جا و در هرکسی که شهامت آزادکردن نبوغ خلاق خود را دارد وجود دارد. این اثر نه‌تنها در آمریکا بسیار بازخورد خوبی داشته است؛ بلکه در ایران نیز به‌صورت صوتی و کتاب فیزیکی با استقبال خیلی خوبی روبه‌رو شد.

کتاب صوتی پالایش فکر در فیدیبو با ترجمه امید گوهریان و عبدالله دهنادف و همچنین گویش مینا علیپوری موجود است و در صورت نداشتن وقت لازم برای مطالعه فیزیکی کتاب به شما نسخه‌ی صوتی آن را پیشنهاد می‌کینم.

اریک وال

اریک سی. وال یک هنرمند گرافیتی، نقاش سرعت، نویسنده، سخنران انگیزشی و کارآفرین ساکن سن دیگو آمریکا است. او صاحب شرکت مشاوره The Wahl Group است و در همایش‌های مایکروسافت، دیزنی و سایر شرکت‌ها سخنرانی کرده است. وال در طول سخنرانی خود نقاشی‌هایی از متفکران، رهبران و نمادهای فرهنگی مانند مایکل جردن، استیو جابز و دیگر افراد مشهور می‌سازد.

در سال 2011، وال مونالیزایی به مساحت 10000 فوت مربع در بیابانی نزدیک لس‌آنجلس ایجاد کرد. سال بعد، او توسط TED به‌عنوان سخنران سری TED 2012: Full Spectrum انتخاب شد. وال در سال 2013 کتاب Unthink: Rediscover Your Creative Genius یا بیندیشید: نبوغ خلاق خود را دوباره کشف کنید (همان پالایش فکر) را منتشر کرد. پالایش فکر در سال 2013 به‌عنوان بالاترین میزان سرچ کتاب‌خوانده شده سال انتخاب شد. در سال 2014، وال یک سخنران برجسته در رویداد جهانی کارآفرین سال به میزبانی ارنست و یانگ، و همچنین کنفرانس رشد کارآفرین در سال 2014 بود.

کتاب صوتی پالایش فکر به درد چه کسانی می‌خورد؟

کسانی که عاشق خلاقیت اند و می‌خواهند با کتابی متفاوت در حوزه توسعه فردی و انگیزشی روبه‌رو شوند حتماً کتاب صوتی پالایش فکر را گوش کنند. همچنین اگر می‌خواهید خلاقیتتان را افزایش دهید، کتاب صوتی پالایش فکر مناسب شماست.

در بخشی از کتاب صوتی پالایش فکر می‌شنویم

  • وقتی رازی وجود دارد کنجکاوی هم به دنبال آن می‌آید تا آن را بگشاید. راز به کنجکاوی خوراک می‌رساند. راز ما را مجبور می‌کند که الگوهای تازه را ببینیم و به دنبال چیزهای تازه‌‌ای باشیم که تا آن زمان دنبالش نبوده‌ایم. به معنای دیگر، وقتی در پی یک راز هستیم متوجه می‌شویم فرصت‌های تازه‌ای که پیش رویمان قرار می‌گیرند، جدید و تازه نیستند؛ اما همیشه وجود داشته‌اند.

پیشنهادهای دیگری برای علاقه‌مندان به کتاب صوتی پالایش فکر و کتاب‌هایی در مورد خلاقیت

به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنم اگر به دنبال اطلاعات در مورد توسعه فردی و کتاب های انگیزشی و خلاقیت هستید به کتاب‌های زیر نگاهی بیندازید:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
79.۹۶ مگابایت
مدت زمان
۰۱:۲۷:۱۸
نویسندهاریک وال
مترجمامید گوهریان
مترجم دومعبدالله دهنادفر
راویمینا علیپوری
ناشرشرکت چاپ و نشر بازرگانی
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۳/۰۴
قیمت ارزی
6 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۷۹.۹۶ مگابایت
۰۱:۲۷:۱۸

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.5
از 5
براساس رأی 2 مخاطب
5
ستاره
50 ٪
4
ستاره
50 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

خوانش کتاب بسیار خوب است

4.5
(2)
102,700
٪50
51,350
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪50
پالایش فکر
پالایش فکر
اریک وال

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
پالایش فکر
٪50
پالایش فکر
اریک وال
شرکت چاپ و نشر بازرگانی
4.5
(2)
102,700
٪50
51,350
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر