0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
داشبورد مدیریت صادرات

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی داشبورد مدیریت صادرات

درباره داشبورد مدیریت صادرات

مفهوم صادرات کالا به‌عنوان یک موضوع مهم در دیپلماسی اقتصادی دارای اطلاعات به‌روز شده‌ای است که در کتاب داشبورد مدیریت صادرات به‌صورت فصل‌به‌فصل برای خواننده تهیه شده است.

دیپلماسی اقتصادی یعنی استفاده از ظرفیت‌های سیاسی برای توسعه بازارها و صادرات بیشتر، کسب منافع بیشتر در تجارت خارجی. این کار نیازمند ابزارهایی است که یکی از آن رایزن‌های بازرگانی هستند. کسانی که در سفارتخانه‌ها مستقرند تا با سفرای کشورهای خارجی صحبت کنند و از حقوق تجار کشور دفاع کنند همچنین در روابط بین‌المللی بتوانند قراردادهای مناسبی بر اساس منافع کشور ببندند.

کتاب داشبورد مدیریت صادرات بر اساس قوانین مصوب سازمان‌های اجراکننده برای مراکز آموزش عالی تهیه و تدوین شده است این کتاب در دسته‌بندی کتاب‌های مدیریت، بازاریابی و فروش قرار گرفته و توسط محمد خانی چهری نوشته شده است. کتاب صوتی داشبورد مدیریت صادرات به عنوان منبعی قابل اطمینان و قابل دسترس برای علاقه مندان و دانشجویان با گویندگی مینا علیپوری توسط انتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

معرفی نویسنده محمدخانی چهری

محمد خانی‌چهری نویسنده ایرانی کتاب در سال 1352 متولد شد. وی استاد دانشگاه و کارشناس ارشد گمرک است و سال‌های طولانی در این حوزه فعالیت داشته است. خانی چهری علاوه بر تدریس به‌عنوان مشاور و متخصص امور گمرگ و بازرگانی به شرکت‌ها و مدیران سرشناس بازرگانی مشاوره می‌دهد.

این نویسنده آثار زیادی در حوزه دیپلماسی سیاسی منتشر کرده که مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از: کتاب‌ «داشبورد مدیریت صادرات»، «خدمات گمرکی و بندری»، «داشبورد مدیریت واردات و ترانزیت کالا»، «تجارت ترجیحی صادرات و واردات مواد خوراکی و آشامیدنی»، «کلیات سرفصل‌های آموزش کارشناسی حرفه‌ای امور گمرکی جامع علمی کاربردی»، «اقتصاد عصر دیجیتال و کسب‌وکار اینترنتی» و «مدیریت صادرات و واردات: نظری و کاربردی».

۴ دلیل برای خوانن کتاب

  • آشنایی با رویه‌های موجود در صادرات ایران و جهان، یکی از اقدامات اصلی برای صادرات ایجاد طرح تجاری سپس تعیین اهداف کلی و استراتژی تعاملی شما است.
  • آگاهی از اصول و مقررات صادرات و واردات فعالان بخش بازرگانی، شناخت بازارهای داخلی و خارجی و یادگیری دقیق مقررات به ارتباط شما بسیار کمک می‌کند. برای مثال شرکت در نمایشگاه‌های بین‌المللی، تماس با رایزنان بازرگانی در سفارتخانه‌ها برای معرفی کالا شما بهترین راه‌حل است.
  • آموزش تشریفات گمرکی و مراحل ترخیص کالا با استفاده از سامانه هوشمند
  • یادگیری تنظیم دور اظهاری و اهمیت آن

در بخشی از کتاب داشبورد مدیریت صادرات  می‌خوانیم

جهت اصلاح اظهارنامه، کارشناس می‌تواند از منوی کارشناس تعیین مسیر یا کارشناس نهایی سالن واردات اقدام به اصلاح اظهارنامه نماید. با انتخاب اظهارنامه و باز شدن آن شکل زیر ظاهر می‌گردد. (داشبورد: صفحه فراخوانی اظهارنامه در بخش کارشناسی). اطلاعاتی که کارشناس دسترسی اصلاح دارد، در این قسمت قابل‌مشاهده و تغییر است و کارشناس می‌تواند بر روی هرکدام از فیلدهای موردنیاز مانند نام صاحب کالا، محل ارزیابی، گمرک ورودی، کشور طرف معامله، نوع پرداخت (بدون انتقال ارز، اطلاعات بانک و ...) نوع ارز و... اصلاح انجام دهد. پس از انجام تغییر موردنیاز در پایین صفحه کارشناسی، دکمه ویرایش فرم را انتخاب می‌نماید. (داشبورد: دکمه ویرایش فرم) در صورت ثبت موفقیت‌آمیز پیام «تغییرات با موفقیت اعمال شد» نمایش داده خواهد شد. جدای از این پیغام خطای مربوطه مشاهده و می‌بایست جهت اصلاح آن اقدام نمود.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب داشبورد مدیریت صادرات

داشبورد مدیریت صادرات می‌تواند روند کاری و اطلاعات شما را افزایش داده و باعث شود نتایج فوق‌العاده‌ای بگیرید. با خواندن این کتاب و یادگیری مهارت‌هایش شما به ابزارهایی دسترسی خواهید داشتت که کمتر کسی در دنیای امروز به آن دسترسی دارد؛ یعنی یک ذهن متمرکز و قوی. داشتن چنین ذهنی به شما کمک می‌کند خیلی سریع به‌روز شوید و هر چیز جدیدی را که لازم است یاد بگیرید بپذیرید. کتاب‌های بسیار زیادی در حوزه صادرات منتشر شده که در این قسمت به تعدادی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

 

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
103.۹۱ مگابایت
مدت زمان
۰۱:۵۳:۲۹
نویسنده محمد خانی چهری
راویمینا علیپوری
ناشرشرکت چاپ و نشر بازرگانی
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۳/۱۶
قیمت ارزی
6 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۰۳.۹۱ مگابایت
۰۱:۵۳:۲۹

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.5
از 5
براساس رأی 6 مخاطب
5
ستاره
50 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
16 ٪
2
ستاره
16 ٪
1
ستاره
16 ٪
3 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

لطفا کتاب های بی محتوی را برای مخاطبین نگذارید هیچ اطلاعات مناسبی در مورد صادرات و واردات ندارد مثلا ایکوترمز اصلا تعریفی نشده و ... خیلی از مفاهیم دیگر

5

بسیار عالی

3

بد نیس

3.5
(6)
78,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
داشبورد مدیریت صادرات
داشبورد مدیریت صادرات
محمد خانی چهری

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
داشبورد مدیریت صادرات
داشبورد مدیریت صادرات
محمد خانی چهری
شرکت چاپ و نشر بازرگانی
3.5
(6)
78,000
تومان