0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
رازهای موفقیت در به انجام رساندن کارها

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی رازهای موفقیت در به انجام رساندن کارها

نویسنده:
راس اسلاتر
درباره رازهای موفقیت در به انجام رساندن کارها

مدیریت برنامه‌ها و زمان برای رسیدن به اهداف، مهم‌ترین آموزه‌ی کتاب صوتی رازهای موفقیت در به انجام رساندن کارها (Getting Things Done) است. این کتاب که در حوزه روانشناسی انگیزشی و موفقیت توسط راس سالاتر نوشته شده است و از مهمترین دروس آن برای تمام افراد؛ برنامه ریزی برای اهداف، زمان‌بندی کارها، طبقه بندی اهداف می‌باشد.

در واقع انتظار می‌رود بعد از خواندن این کتاب فرد بتواند در امور روزانه خود و توصعه‌ی کار های خویش هدف گذاری منظم ئ برنامه دقیق و زمان بندی درست ایجاد کند.

موضوعات هفت فصل کتاب به شرح زیر است:

  • دانستن و آگاهی کامل از کارهایی که باید به انجام برسند
  • دانستن راهکار انجام کارها
  • دانستن زمان انجام کارها
  • برنامه خود را عملیاتی کنید
  • گفتن نه
  • تعامل با مشکلات
  • درخواست انجام کار با دیگران

کتاب صوتی رازهای موفقیت در به انجام رساندن کارها در فیدیبو با ترجمه الهه فابریکی‌اورنگ و همچنین گویش مینا علیپوری موجود است و در صورت نداشتن وقت لازم برای مطالعه فیزیکی کتاب به شما نسخه‌ی صوتی آن را پیشنهاد می‌کنم.

راس اسلاتر

راس اسلاتر نویسنده و متخصص یادگیری و توسعه حرفه‌ای و فردی، متولد 1961 در امان کشور اردن است. وی پسر یک افسر ارتباطات وزارت خارجه بریتانیا بود. پس از سال‌های اولیه اقامت در چکسلواکی، عراق، اتحاد جماهیر شوروی و خلیج‌فارس، در مدرسه  شبانه‌روزی ولینگبورو در نورث همپتون شایر تحصیل کرد. پس از ترک تحصیل، دو سال را برای یک شرکت تلویزیونی و یک آژانس تبلیغاتی کار کرد و سپس در سال 1981 به ارتش بریتانیا پیوست.

اسلاتر در بخش مهندسین سلطنتی استخدام شد و در مدرسه سلطنتی مهندسی نظامی در چتم تحصیل کرد، جایی که در فنون مدیریت پروژه، برنامه‌ریزی و مهارت‌های فنی آموزش دید. او به مدت شش سال رهبری و مدیریت نیروهایی را بر عهده داشت که در فعالیت‌های متفاوتی مانند ساخت پایگاه‌های هوایی و کمپ در بلیز، امدادرسانی به سیل در شمال انگلستان و در سال 1987، بخشی از مسابقات سلطنتی در ارلز کورت شرکت داشتند. آخرین نقش نظامی او به‌عنوان فرمانده نیروهای آموزشی، آموزش رهبران جوان و متخصصان مهندسی نظامی بود.

مشتریان اخیر بخش خصوصی او عبارت‌اند از BT، استون مارتین، Barclays، Yell، M&S، BP، Toyota و Mott MacDonald هستند. مشتریان بخش عمومی عبارت‌اند از شورای شهر لمبث، Jobcentreplus، وزارت دفاع، و وزارت کار و بازنشستگی. مشتریان بخش سوم شامل کالج سلطنتی ماماها، کالج سلطنتی اطفال و WWF هستند. اسلاتر در حال حاضر در بریتانیا سکونت دارد.

راس اسلاتر به غیر از کتاب رازهای موفقیت در به انجام رساندن کارها، کتاب‌های دیگری با عناوین زیر دارد:

  • رموز موفقیت افراد
  • رازهای مدیریت تیم

کتاب صوتی رازهای موفقیت در به انجام رساندن کارها برای چه کسانی مناسب است

اگر شما هم علاقه‌مند به کتاب‌های روانشناسی انگیزشی و توسعه فردی و همچنین موفقیت هستید، این کتاب صوتی برای شما بسیار درس‌های آموزنده و نکات مهمی می‌تواند داشته باشد. همچنین اگر قصد دارید مدیریت زمان یاد بگیرید و بتوانید همه کارهایتان را به‌موقع انجام دهید و برای اهدافتان برنامه‌ریزی کنید، شنیدن این کتاب برای شما مفید خواهد بود.

قسمتی از کتاب صوتی رازهای موفقیت در به انجام رساندن کارها

  • یک سؤال دیگر؛ بهترین زمان برای انجام و پرداختن به کارهای مربوط به دیگران و آنچه که درخواست‌های غیرمرتبط با حرفه و شغل اصلی شما محسوب می‌شوند، چه موقع است؟ نکته مهم در پاسخ به این سؤال این است البته که نوع‌دوستی و کمک به دیگران، خصلتی بسیار پسندیده است، اما برخی از مردم بیش از اندازه خود را وقف کمک به دیگران می‌کنند، به‌طوری‌که زمانی برای انجام فعالیت‌های مهم شخصی خود کنار نمی‌گذارند. به‌عنوان‌مثال، در نظر داشته باشید هنگامی که شما دریابید مدت زمانی که برای کمک به کمیته مدرسه صرف می‌کنید بسیار بیشتر از زمانی است که به بچه‌های خود در انجام تکالیفشان کمک می‌کنید، در آن صورت نیازمند به عقب‌نشینی از موقعیت قبلی بوده تا بتوانید اولویت‌های واقعی خود را شناخته و بیش از قبل، زمان خود را برای انجام کارهای مهم‌تر تنظیم کنید.
  • زندگی را دوست داری؟ پس زمان را ولخرجی نکن، زمان، چیزی است که با آن زندگی ساخته می‌شود.
  • اگر بتوانیم واقعاً مسئله را بفهمیم، آنگاه جواب از دل آن بیرون می‌آید چرا که جواب جدا از مسئله نیست.

پیشنهادهای دیگری برای علاقه‌مندان کتاب صوتی رازهای موفقیت در به انجام رساندن کارها

اگر شما به کتاب‌های موفقیت و روانشناسی انگیزشی علاقه‌مند هستید بهتر است به کتاب‌های زیر هم سر بزنید:

 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
66.۴۲ مگابایت
مدت زمان
۰۱:۱۲:۳۲
نویسندهراس اسلاتر
مترجم الهه فابریکی اورنگ
راویمینا علیپوری
ناشرشرکت چاپ و نشر بازرگانی
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۳/۰۴
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۶۶.۴۲ مگابایت
۰۱:۱۲:۳۲

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
54,600
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
رازهای موفقیت در به انجام رساندن کارها
رازهای موفقیت در به انجام رساندن کارها
راس اسلاتر

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
رازهای موفقیت در به انجام رساندن کارها
رازهای موفقیت در به انجام رساندن کارها
راس اسلاتر
شرکت چاپ و نشر بازرگانی
0
(بدون نظر)
54,600
تومان