0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
کار همچون زندگی

معرفی، خرید و دانلود کتاب کار همچون زندگی

چگونه می توانید کاری را که برای آن زاده شده اید کشف کنید و به رضایت خاطر برسید؟
نویسنده:
تامس مور
ناشر:
نشر نو
درباره کار همچون زندگی

در دنیای جدید کار بخش بزرگ و بسیار مهمی از زندگی انسان‌هاست  و همین باعث می‌شود مفهوم کار همچون زندگی اهمیت بسیار زیاد پیدا کند. مفهومی که تامس مور در کتابی که به همین نام نوشته است درباره‌ی آن صحبت کرده است. کتاب the joy of discovering what you were born to do کتابی است که اولین‌بار در سال ۲۰۰۸ منتشر شد و توجه‌های زیادی را به خود جلب کرد. آنچه نویسنده در این کتاب می‌گوید این است که یک شغل، فقط یک شغل نیست؛ بلکه فرایندی است که بخشی از معنای زندگی به آن بستگی دارد.

او درباره‌ی جنبه‌ی مهمی از زندگی حرف می‌زند. جنبه‌ای که به خیلی از افراد عزت نفس می‌دهد و بسیاری از افراد خودشان را با آن تعریف می‌کنند. تامس مور در این کتاب برای یافتن اثر کار در عمق زندگی ما تلاش می‌کند و از این می‌گوید که هر شغل باتوجه‌به ماهیت خود چگونه می‌تواند روی سرنوشت کسانی که آن را انجام می‌دهند تأثیر بگذارد و در نتیجه بسیار مهم است که چه چیزی را برای خودتان انتخاب می‌کنید. ممکن است فکر کنید شغلی موقعیت اجتماعی و موقعیت مالی مناسبی برایتان ایجاد می‌کند؛ اما این شغلی نیست که آن را دوست داشته باشید و با روحتان ارتباط برقرار کند، بهتر است از مزایای آن چشم‌پوشی کنید. چیزی را پیدا کنید که برای آن ساخته شده‌اید و سپس پاداشتان را دریافت خواهید کرد. این کتاب سعی کرده است به خوانندگانش یاد دهد صبور باشند و خوب فکر کنند تا به تصمیم درستی برسند.

تامس مور کیست؟

Thomas moore نویسنده‌ی مشهور آمریکایی است که به‌خاطر کتاب پرفروشش مراقبت از روح شناخته شده است. او دکترای مطالعات دینی خود را از دانشگاه سیراکوز دریافت کرده است و چندین سال سابقه‌ی کار آکادمیک کرده است. او درباره‌ی موضوعاتی مانند آوردن روح به زندگی، عمیق‌تر شدن در زندگی، انسان‌سازی و چیزهایی ازاین‌دست تحقیق می‌کند و به‌نوعی روان‌درمانگر هم هست. او به‌عنوان یک سخنران به قسمت‌های مختلف دنیا سفرکرده و برنامه‌های متعددی برگزار کرده است. مور به‌عنوان یک آهنگ‌ساز هم شناخته می‌شود و در برنامه‌های تلویزیونی متعددی حضور داشته است.

چرا باید کتاب کار همچون زندگی را خواند؟

ما در دنیای متفاوتی نسبت به پیشینیانمان زندگی می‌کنیم. واقعیت این است که شغل ما بخش مهمی از هویت ماست و برای دوام آوردن در این دنیای عجیب‌وغریب به شغل معنی‌داری نیاز داریم. کتاب کار همچون زندگی، راهنمایی است که به شما یاد می‌دهد چگونه در مسیر درستی به سمت پیداکردن شغل ایدئالتان گام بردارید و به بهترین نسخه از خودتان تبدیل شوید. این کتاب پر از مثال‌های جالب و توصیه‌های کاربردی و خواندنی برای خواننده‌اش است. کار همچون زندگی برای هرکسی که می‌خواهد زندگی حرفه‌ای سالمی داشته باشد ضروری است و می‌تواند باعث شود شادی بیشتری را در زندگی تجربه کنید. این کتاب به فارسی هم برگردانده شده است. مترجم این اثر محمدرضا سلامت است و نشر نو آن را چاپ کرده است. اگر از طرفداران کتاب الکترونیک هستید، نسخه الکترونیک این اثر در دسته‌بندی مدیریت، بازاریابی و فروش در فیدیبو در دسترس است.

در بخشی از کتاب کار همچون زندگی می‌خوانیم

گذشته‌ی شما، کیستی شما و سرنوشت ویژه‌ی شما است. شاید بگویید کاش گذشته‌ام متفاوت بود، اما همین است که هست. این نقطه‌ی آغاز شما و جایی در خاطره‌ی شماست که همیشه به آن باز می‌گردید و پیوسته همراه شماست.

برای بیشتر مردم، گذشته آمیزه‌ای از زحمت و رحمت است و به یاد می‌آورم مادربزرگم که زنی مهربان و دست و دل‌باز بود یک بار به من گفت که ترجیح می‌دهد اصلاً به دنیا نمی‌آید که تربیت خانواده‌ای در دوره‌ی بحران برعهده‌اش باشد. از آنجا که گذشته می‌تواند بار سنگینی باشد و طبعاً بر نگرش‌های کنونی‌تان تأثیر بگذارد، ممکن است باعث شود ناشیانه با آن برخورد کنید.

برخی افراد رویکرد قهرمانانه را در پیش می‌گیرند. آنان می‌خواهند برگذشته‌ی خود چیره، در مقابله با آن موفق شوند. آن‌ها انرژي‌شان را صرف این می‌کنند که چیزی نباشند، به‌جای اینکه شخصی بی‌همتا شوند. جانی کش خواننده، یک‌بار نگاهش درباره‌ی گذشته را این‌گونه بازگو کرد: «روی ناکامی‌ها بسازید. آن را مانند سنگ بنا به کار گیرید. در را به روی گذشته ببندید. سعی نکنید اشتباهات را فراموش کنید؛ اما به آن‌ها دامن هم نزنید»

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب کار همچون زندگی

کار همچون زندگی یک کتاب خواندنی است که دیدگاه‌های تازه‌ای را در اختیارتان می‌گذارد و اجازه می‌دهد با ذهن بازتری به مسائل مختلف، مخصوصاً مسئله‌ی کسب و کار نگاه کنید و تصمیمات شجاعانه‌تری بگیرید. اگر از این کتاب جالب لذت برده‌اید کتاب‌های دیگری هم هستند که می‌توانید به سراغشان بروید. در ادامه تعدادی از این کتاب‌ها را معرفی می‌کنیم

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۷۹ مگابایت
تعداد صفحات
254 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۸:۲۸:۰۰
نویسندهتامس مور
مترجممحمدرضا سلامت
ناشرنشر نو
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۲/۲۴
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
42,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۷۹ مگابایت
۲۵۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.7
از 5
براساس رأی 3 مخاطب
5
ستاره
66 ٪
4
ستاره
33 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
4.7
(3)
92,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
کار همچون زندگی
کار همچون زندگی
چگونه می توانید کاری را که برای آن زاده شده اید کشف کنید و به رضایت خاطر برسید؟
نشر نو
4.7
(3)
92,000
تومان