0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
قدرت نرم

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی قدرت نرم

نویسنده:
هیلاری گالو
درباره قدرت نرم

هیلاری گالو در کتاب صوتی قدرت نرم، یک روش متفاوت برای رسیدن به موفقیت را آموزش می‌دهد. نویسنده از اهمیت تقویت قدرت نرم صحبت می‌کند که بیشتر از رفتارهای زورگویانه و سخت‌گیرانه موثر است. قدرت همیشه در سخت‌گیر بودن نیست؛ بلکه انعطاف‌پذیری خود یک نوع قدرت است که بیشتر از قدرت سخت کاربرد دارد.

کتاب قدرت نرم (The Power of Soft) یکی از کتاب‌های روانشناسی مفید برای کسانی است که مایل هستند در زندگی شخصی و کاری خود موفق شوند. هیلاری گالون از تجربیات خود در طی سال‌ها فعالیت و ارتباط با افراد مختلف نوشته است. او که به‌عنوان یک وکیل سال‌ها در مذاکره برای انجام معاملاتی به ارزش میلیون‌ها پوند فعالیت داشت، متوجه شد که رفتارهای زورگویانه و سختگیرانه به ندرت او و موکلینش را به نتایج دل‌خواه می‌رسانند. به همین دلیل تلاش کرد تا راه بهتری را کشف کند و او «قدرت نرم» را ابداع کرد.

هیلاری گالو از این روش در مذاکرات با افراد مختلف استفاده و نتیجه آن را مشاهده کرد. علاوه‌بر کار، در زندگی شخصی‌اش نیز به موفقیت رسید. بعد از پی بردن به قدرت این شیوه، آن را در کتاب پیش رو به‌صورت یک روش کاربردی نوشت تا دیگران نیز از آن استفاده کنند. این کتاب به شما کمک می‌کند حقیقت زندگی را ببینید و بر هدف اصلی خود تمرکز کنید. اغلب انسان‌ها نقاط ضعف و آسیب‌پذیری‌های خود را زیر نقاب‌های مختلفی مثل سختگیری پنهان می‌کنند. اما با روشی که گالو به شما یاد می‌دهد، می‌توانید از ظاهرسازی‌ها رها شوید و قدرت درونی خود را پیدا کنید. او تاکید دارد که قدرت قلدرها پوچ است و فقط باعث ایجاد ترس می‌شود و در این فضا، نمی‌توان مذاکره‌ای موفقیت‌آمیز داشت.

این کتاب توسط «رضا رامز» به فارسی برگردانده شده و «نسترن نجاران» آن را گویندگی کرده است. این نسخه را انتشارات کتاب‌سرای نیک در سال ۱۴۰۱ منتشر کرده است. نسخه اصلی کتاب در سال ۲۰۱۴ به زبان انگلیسی منتشر شد.

درباره هیلاری گالو، نویسنده کتاب

هیلاری گالو (Hilary Gallo) نویسنده، وکیل، مربی و مشاور موفق است که به کسب‌وکارهای مختلف مشاوره می‌دهد. او همکاری با Cap Gemini، Andersen Consulting و BBC را در رزومه خود دارد. او تاکنون سخنرانی‌هایی برای افراد و بیزینس‌های گوناگون برگزار کرده و با ارائه راه‌کارهای جدید و کاربردی، به آن‌ها کمک کرده تا در راستای موفقیت بیشتر قدم بردارند.

سه دلیل مهم برای گوش دادن به کتاب قدرت نرم

اگر از علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعه فردی هستید، شنیدن این کتاب برایتان لذت‌بخش خواهد بود. شما می‌توانید با صرف زمانی کوتاه و شنیدن این کتاب، به مفهوم قدرت نرم پی ببرید و این قدرت را درون خودتان تقویت کنید. قدرت نرم می‌تواند برگ برنده شما در مذاکرات، محیط کار و زندگی شخصی باشد. شما می‌توانید با شنیدن این کتاب انگیزشی:

  • از راه متفاوتی به موفقیت برسید
  • قدرت مذاکره را درون خود تقویت کنید
  • آن‌چه را که می‌خواهید به‌دست آورید

در بخشی از کتاب می‌شنویم

این هم یکی دیگر از تضادهای این دنیا است. آن‌چه نرم است، لاجرم قدرتمند است. وقتی معامله نهایی را به مشتری پیشنهاد دادیم، احساس می‌کردیم توافقاتی را انجام داده‌ایم. اما فقط همین بود، یک‌سری توافقات. این‌ها راه‌حل‌های خلاقانه‌ای برای درک کامل مشکلاتی که با هم روی آن‌ها کار کرده بودیم نبودند. همچنین خوشحال نبودم که کار من و افرادم می‌تواند خیلی متفاوت باشد. به‌خصوص بدون آن‌که از آن آگاهی داشته باشم. می‌دانستم که برای دستیابی به موفقیت در آینده، باید برای درک هر دو چالش اقتصادی و انسانی، به‌طور گسترده‌ای کار کنم. چالش برای من بود. اما از طرفی می‌دانستم که برای یافتن پاسخ‌ها، باید محیط خود را تغییر دهم. ندانستن این‌که چه کاری باید انجام شود، دلیل خوبی برای نقل مکان به جایی دیگر بود که در آن احتمال بیشتری برای کمک گرفتن داشتم. ما از این‌که خودمان قربانی باشیم متنفریم، اما هم‌زمان به منظور انتقام‌جویی، از این‌که مورد زورگویی قرار گرفته‌ایم، همین کار را با دیگران کرده و به راحتی نقش خبیث و شروری را اجرا می‌کنیم. مشکل این است که با این روش رشد نمی‌کنیم و تامین‌کنندگان خوب ما رها می‌کنند و به جای دیگری می‌روند. خلاقیت و محصول جدید، در فضای اعتماد به‌وجود می‌آیند، نه در فضایی مملو از ترس. دیر یا زود، قلدر مثل آخرین بازمانده‌ای که دوستانش رهایش کردند، در قصر بزرگش که اکنون خالی است، تنها خواهد ماند.

پیشنهادهایی برای دوست‌داران کتاب

مطالعه کتاب‌های خودسازی و توسعه فردی یکی از بهترین راه‌های تقویت مهارت‌های درونی و ارتباط بهتر با دیگران و دنیای بیرون است. کتاب‌هایی که در این زمینه منتشر شده‌اند بسیار زیاد هستند. اگر از شنیدن این کتاب لذت بردید و مایل هستید آثار بیشتری را در این زمینه بخوانید، کتاب‌هایی که در ادامه معرفی شده‌اند را در لیست مطالعاتی خود قرار دهید:

  • کتاب آنچه در مدرسه به شما یاد نمی‌دهند اثر آلن دوباتن
  • کتاب صوتی تقویت هشیاری عاطفی در محیط کار جوآن براینر
  • کتاب تانگ‌فو، روش برخورد با افراد دشوار اثر سم هورن

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
311.۸۶ مگابایت
مدت زمان
۱۱:۰۰:۲۸
نویسندههیلاری گالو
مترجمرضا رامز
راوینسترن نجاران
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۲/۲۱
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۱۱.۸۶ مگابایت
۱۱:۰۰:۲۸

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
83,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
قدرت نرم
قدرت نرم
هیلاری گالو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
قدرت نرم
قدرت نرم
هیلاری گالو
انتشارات کتاب‌سرای نیک
0
(بدون نظر)
83,500
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر