0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
هوش اخلاقی
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی هوش اخلاقی

درباره هوش اخلاقی

حتماً تا امروز چیزهای زیادی درباره‌ی هوش هیجانی و اهمیت آن شنیده‌اید، این بار اما می‌خواهیم از هوش اخلاقی حرف بزنیم، نوعی از هوش که به میزان هوش هیجانی شما وابسته است؛ اما از آن فراتر است. بروس واینستین در کتاب صوتی هوش اخلاقی از این موضوع حرف می‌زند. اینکه چگونه پایبند بودن به اخلاق و داشتن شجاعت انجام کار درست شما را در مسیر پیشرفت در زندگی نگه می‌دارد.

کتاب ethical intelligence اولین‌بار در سال ۲۰۱۱ منتشر شد و نظرات زیادی را به خود جلب کرد؛ زیرا این کتاب از چیزی حرف می‌زد که کمتر به آن توجه شده بود. اخلاقیات موضوعی است که در دنیای ما خیلی وقت‌ها نادیده گرفته می‌شود؛ اما واینستین معتقد است بدون این اصول پیشرفت کردن سخت‌تر است و لازم است افراد مختلف درک درستی نه‌تنها از موقعیت داشته باشند که بتوانند از این درک در مسیر درست استفاده کنند. در حقیقت نویسنده با مصاحبه‌های متعدد و آوردن نمونه‌های واقعی تلاش می‌کند تصویر درستی از وجود هوش اخلاقی، مخصوصاً در کسب‌وکار ایجاد کند. این کتاب از پنج اصل مهم صحبت می‌کند که شما را به انسان محترمی تبدیل خواهد کرد. به کمک این اصول دیگر خواسته یا ناخواسته باعث رنجش دیگران نخواهید شد و تمرکزتان روی اهدافتان هم افزایش پیدا می‌کند. در این کتاب از روش‌هایی برای تقویت هوش اخلاقی هم صحبت شده است.

کتاب هوش اخلاقی را امیر پورحسن به فارسی برگردانده است و انتشارات کتابسرای نیک منتشر کرده است. کامبیز خلیلی گوینده‌ی نسخه‌ی صوتی این اثر است. این نسخه صوتی در همین صفحه از فیدیبو در دسته‌بندی کتاب‌های انگیزشی و موفقیت در دسترس است.

بروس واینستین، نویسنده کتاب صوتی هوش اخلاقی

دکتر بروس واینستین (bruce weinstein) نویسنده و محقق حوزه‌ی اخلاق است و درباره‌ی رهبری، اخلاق و شخصیت برای روزنامه‌ها و مجلات مهم دنیا مانند fortune می‌نویسد. او همچنین برای برگزاری سخنرانی‌ و کارگاه‌های تعاملی کاربردی برای عموم، انجمن‌های تجاری، دانشگاه‌ها و سازمان‌هایی که می‌خواهند هوش اخلاقی را در سیستم خود گسترش دهند شناخته شده است.

سه دلیل برای شنیدن کتاب صوتی هوش اخلاقی

کتاب صوتی هوش اخلاقی یک کتاب شنیدنی خوب برای پرکردن اوقات شماست، دلایل زیادی وجود دارد که این کتاب می‌تواند به شما کمک کند و در ادامه به چند دلیل اشاره می‌کنیم:

  • با تجربیات افراد مختلف آشنا شوید. روشی که واینستین برای انتقال اطلاعاتش در این کتاب پیش گرفته است استفاده از تجربیات دیگران است. شما می‌توانید مصاحبه‌های متعدد افراد مختلف از مدیران عامل تا افراد مشهور و ورزشکاران و ... را بشنوید و چیزهای زیادی یاد بگیرید.
  • انسان محترمی باشید، ادعای کتاب صوتی هوش اخلاقی این است که یک سبک زندگی محترمانه به شما هدیه خواهد داد. هنگامی که یاد بگیرید درک درستی از اطرافتان داشته باشید و سپس به کمک هوش اخلاقی کارهای درست را انجام دهید و به محدوده‌ی افراد احترام بگذارید در طول زمان به فردی قابل‌احترام تبدیل خواهید شد که تهدیدی برای دیگران به‌حساب نمی‌آید و قابل‌اعتماد و تکیه کردن است.
  • یاد بگیرید چگونه هوش اخلاقی خود را تقویت کنید، بروس واینستین کتابش را با ارائه‌ی راه‌حل‌های مختلف به یک کتاب کاربردی تبدیل کرده است. این کتاب به شکلی واضح نوشته شده است و توصیه‌های بسیار کاربردی‌ای برای هرکسی که می‌خواهد به انسان بهتری تبدیل شود در خود دارد.

در بخشی از کتاب صوتی هوش اخلاقی می‌شنویم

بیایید با واقعیت مواجه شويم: گاهی کاری را باید انجام دهید که می‌دانید به برخی افراد آسیب خواهد رساند. هنگام قطع رابطه، تعدیل نیرو یا تنبیه فرزندان، از این واقعیت آگاه هستید که اقدامات شما به دیگران آسیب خواهد رساند (حداقل از نظر دیگران آسیب‌رسان خواهد بود.) در چنین شرایطی، هوش اخلاقی حکم می‌کند از خود بپرسید: «چگونه می‌توانم آسیب اجتناب‌ناپذیر را به حداقل برسانم؟» در دوران تجرد، بسیاری از قرارهای اول من قرارهای آخر نیز بودند. گاهی هر دو طرف می‌دانستیم که رابطه دوام نخواهد یافت و گاهی یکی از ما به دیگری علاقه نداشت. در حالت دوم، فردی که علاقه‌ای به‌طرف دیگر نداشت به‌راحتی تماس‌ها و ایمیل‌های او را بی‌پاسخ می‌گذاشت؛ اما آیا این کار از نظر اخلاقی روشی هوشمندانه برای مدیریت رابطه بود؟ خیر، زیرا یک موقعیت بد را بدتر می‌کرد. طرف آزرده‌خاطر مجبور می‌شد از خود بپرسد: «چرا این‌طور شد؟ آیا کار بدی کرده‌ام؟» جای نیش طردشدن، به مدتی طولانی‌تر از حد معمول می‌سوخت جونا یکی از زنانی بود که سه بار با او قرار گذاشتم. او در ملاقات سوم هوش اخلاقی از خود نشان داد و به من گفت: «متأسفم! ولی واقعاً هیچ هیجانی ندارم.»

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب صوتی هوش اخلاقی

کتاب صوتی هوش اخلاقی یک کتاب شنیدنی است که دیدگاه تازه‌ای درباره‌ی مفهوم هوش و کاربردهای آن در روابط بین فردی در اختیارتان می‌گذارد. اگر به این نوع کتاب‌ها علاقه‌مندید و فکر می‌کنید می‌توانند برایتان مفید باشند، می‌توانید در ادامه به سراغ کتاب‌های زیر هم بروید:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
437.۶۵ مگابایت
مدت زمان
۰۷:۴۶:۵۲
نویسندهبروس واینستین
مترجمامین پورحسن
راویکامبیز خلیلی
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۲/۱۹
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۴۳۷.۶۵ مگابایت
۰۷:۴۶:۵۲

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 2 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
5
(2)
72,500
٪50
36,250
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪50
هوش اخلاقی
هوش اخلاقی
پنج اصل برای گره گشایی از دشوارترین مشکلات در محل کار و فراتر از آن

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
هوش اخلاقی
٪50
هوش اخلاقی
بروس واینستین
انتشارات کتاب‌سرای نیک
5
(2)
72,500
٪50
36,250
تومان