0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
برای هر مشکلی راه حلی معنوی وجود دارد

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی برای هر مشکلی راه حلی معنوی وجود دارد

نویسنده:
وین دایر
ناشر:
ماه آوا
درباره برای هر مشکلی راه حلی معنوی وجود دارد

یکی از محبوب‌ترین کتاب‌ها در دسته انگیزشی و موفقیت کتاب صوتی برای هر مشکلی راه‌حل معنوی وجود دارد است. نویسنده این کتاب، وین دایر است که یکی از نویسندگان و سخنران‌های برجسته و مشهور آمریکایی محسوب می‌شود. او چندین دهه به‌عنوان یک روان‌شناس که به امور معنوی هم توجه داشت، سعی کرد به مردم کمک کند تا با بهره بردن از مسائل معنوی، به آرامش بیشتری برسند. حالا با شنیدن کتاب صوتی برای هر مشکلی راه‌حل معنوی وجود دارد این فرصت را پیدا می‌کنیم که برای لحظاتی هم که شده از زندگی مادی و روتین خود دور شویم و کمی معنوی‌تر به زندگی نگاه کنیم.

وین دایر در کتاب برای هر مشکلی راه حل معنوی وجود دارد، بررسی می‌کند که چرا ما انسان‌ها از معنویت دور افتاده‌ایم و چگونه می‌توانیم خودمان را به امور معنوی وصل کنیم. او حاصل سال‌ها تجربه و تحقیق خود در این زمینه را در کتاب حاضر جمع کرده و در نتیجه، با کتابی عمیق و پخته طرف هستیم.


درباره نویسنده

وین دایر، نویسنده و سخنران روانشناسی آمریکایی بود. او در تاریخ ۱۰ می ۱۹۴۰ متولد شد و در تاریخ ۲۹ اوت ۲۰۱۵ درگذشت. دایر کتاب‌های بسیاری در زمینه توسعه شخصی، امور روحانی و بهبود روحیه در افراد نوشته است؛ از جمله آثار مشهور او "نقاط اشتباه شما" و "قدرت اراده" هستند. او بر اهمیت تفکر مثبت، اعتقاد به خود و پذیرش مسئولیت در زندگی تأکید می‌کرد. در آموزه‌های دایر شاهد این هستیم که روانشناسی، فلسفه و روحانیت با هم ترکیب شده‌اند و او با ایده‌های خود درباره تقویت اراده و تحول شخصی، برای میلیون‌ها نفر در سراسر جهان الهام بخش بوده است.

او به مفاهیم و اصولی پرداخت که در زندگی روزمره می‌توانند موثر و مفید باشند. دایر با تأکید بر تفکر مثبت، اهمیت آگاه شدن از نگرش و افکار را برجسته می‌کند. وین دایر می‌گوید تفکر مثبت و ایجاد افکار سازنده می‌توانند شرایط را تغییر دهند و به ما کمک کنند تا زندگی موفق‌تری را تجربه کنیم.



چرا باید کتاب صوتی برای هر مشکلی راه‌حل معنوی وجود دارد را گوش دهیم

هر یک از ما به‌قدری در زندگی روتین و روزمره خود غرق شده‌ایم که به سختی می‌توانیم برای لحظاتی هم که شده، در سکوت و آرامش به اصل زندگی فکر کنیم. همین مساله باعث می‌شود که وقتی با مشکلات مواجه می‌شویم، فقط به‌دنبال راه‌حل‌های مادی برای حل آن مشکلات باشیم. شنیدن کتاب صوتی برای هر مشکلی راه‌حل معنوی وجود دارد کمک می‌کند که برای حل هر نوع مشکلی، از قدرت روحی و معنوی خودمان بهره ببریم. دایر با قلم تاثیرگذار خود کاری کرده که مخاطب از کلمه به کلمه کتاب لذت می‌برد. این کتاب در عین سادگی، عمیق‌ترین مفاهیم را بررسی می‌کند تا شما بعد از خواندن یا شنیدن این کتاب، احساس کنید با شکل تازه‌ای از زندگی کردن آشنا شده‌اید.



بخشی از کتاب صوتی برای هر مشکلی راه‌حل معنوی وجود دارد

زندگی واقعی ما زمانی آغاز می‌شود که رویاهای ما شکل می‌گیرند. به گفته شخصی که زمانی مثل ما همینجا در کنکورد زندگی می‌کرده، یعنی امرسون، خاستگاه هر حرکتی فکر است. انرژی لازم برای خلق چیزی که می‌خواهید در ذهن شما نهفته است. همیشه برای هر مشکلی راه‌حل وجود دارد و بزرگ‌ترین هدف من از این سخنرانی همین است. شاید جایی که ما الان هستیم، بهترین مکان برای صحبت در این زمینه باشد. این دانشگاه در کنکورد-ماساچوست واقع شده که قدمت زیادی دارد.



پیشنهادهایی برای علاقه‌مندان کتاب صوتی برای هر مشکلی راه‌حل معنوی وجود دارد

اگر از شنیدن کتاب صوتی برای هر مشکلی راه‌حل معنوی وجود دارد لذت بردید، این کتاب‌ها را نیز به شما پیشنهاد می‌کنیم:


کتاب صوتی ندای درون / وین دایر

چگونه با شنیدن ندای درون خودمان، تصمیم‌های بهتری برای زندگی بگیریم و به آرامش و تعالی برسیم؟


کتاب بهانه‌ها را رها کنیم / وین دایر

وین دایر توضیح می‌دهد که چرا بهانه‌ آوردن می‌تواند زندگی یک انسان را نابود کند و چگونه می‌توانیم قید این بهانه‌ها را بزنیم.


کتاب حکمت روزانه موفقیت / وین دایر

برای رسیدن به موفقیت، باید روزانه به این فکر کنیم که در روزهای گذشته چه اشتباهاتی را مرتکب شده‌ایم و برای روزهای آتی چه کارهایی باید انجام دهیم.


دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
658.۶۴ مگابایت
مدت زمان
۱۱:۴۹:۴۱
نویسندهوین دایر
مترجم وجیهه آیت الهی
راویگشتاسب امجدی
ناشرماه آوا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۲/۱۱
قیمت ارزی
7 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۶۵۸.۶۴ مگابایت
۱۱:۴۹:۴۱

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
5
(1)
70,200
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
برای هر مشکلی راه حلی معنوی وجود دارد
برای هر مشکلی راه حلی معنوی وجود دارد
وین دایر
ماه آوا
5
(1)
70,200
تومان