0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
دوشیزگان
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب دوشیزگان

مترجم:
علی قانع
درباره دوشیزگان
ماریانا هنوز عاشق او بود؛ و مشکل همین بود. با‌اینکه می‌دانست دیگر هیچ‌وقت سباستین را نمی‌بیند، حتی اگر هم حالا جایش خوب بود، هنوز عاشق او بود و نمی‌دانست با این‌همه عشق چه‌کار کند. عشقی بی‌اندازه پُرشور که از عمق جانش می‌جوشید و ذرّه‌ذرّه بیرون می‌زد؛ مثل ریختن پرهای یک عروسک قدیمیِ پارچه‌ای که درزهایش باز شده است. ای‌کاش فقط می‌توانست سَر‌و‌سامانی به این عشق بدهد؛ همان‌طور که سعی می‌کرد این کار را با متعلقات او انجام دهد. چه منظرۀ رقت‌انگیزی بود! همۀ زندگی یک مرد، در خِرت‌و‌پِرت‌هایی خلاصه می‌شد که قرار بود به‌عنوان جنس دستِ‌دوم فروخته شوند! ماریانا دستش را به نزدیک‌ترین جعبه رساند و یک‌جُفت کفش بیرون آورد.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۲۸ مگابایت
تعداد صفحات
398 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۳:۱۶:۰۰
نویسندهالکس مایکلیدس
مترجمعلی قانع
ناشرانتشارات البرز
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The Maidens
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۲/۰۵
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
110,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۲۸ مگابایت
۳۹۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 10 مخاطب
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
5
ستاره
30 ٪
4
ستاره
40 ٪
3
ستاره
30 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
5 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

کتاب متوسطی بود. به عنوان یه کتاب معمایی و جنایی و هیجان انگیز نباید بهش نگاه کرد. کتاب بیشتر بعد روانشناختی داره. اینجوری که بگیری دستت نتونی رهاش کنی و فلان نبود! خیلی روندش کند بود و تا بیست صفحه‌ی آخر هیچ اتفاق هیجان انگیزی نمی‌افتاد. یه سری قتل اتفاق می‌افته که دنبال قاتلشن که تو خلاصه هم مشخصه و تا اواخر کتاب همین رونده بدون هیچ کشش یا هیجانی! اما جایی که گره معما باز می‌شه هیجان انگیز و شوک کننده‌ست که‌ البته این اتفاق تو بیست صفحه‌ی پایانیه. در کل با دید یه کتاب خفن نخونیدش یه کتاب متوسط که معمای خوبی داره اما پرداخت ضعیفی داره و انگار نویسنده نتونسته به کتابش هیجان بده! اگه به خاطر ژانر معمایی جناییش می‌خونید نخونید چون تو این ژانر خیلی ضعیفه اما تو ژانر روانشناختی می‌تونه گزینه‌ی خوبی باشه. در کل من بهش ۲.۵ می‌دم.

3

به خاطر تعریف و تحسین دیگران خریدم و خوندم ولی بین کتابهای معمایی و جنایی که خونده بودم جزو کتابهای متوسط رو به پایین بود ، روند و روایت داستان رو خوشم نیومد ، گره افکنیش خوب بود ولی داستان در کل خوب نبود و چیزی نبود که انتظارش رو داشتم

3

کتاب خوب و سرگرم کننده ای بود یه جاهاییش با کتاب قبلی این نویسنده تلاقی داشت ک جالب بود یسری نقطه ضعف هایی هم داشت اما برای سرگرمی خوبه

5

کتاب واقعا جالب و سرگرم کننده ای بود و پایان تا حدی متفاوت و بحث برانگیزی داشت در کل من نوشته های الکس مایکلیدیس رو دوست دارم.

5

واقعا سرگرم کننده و قشنگ بود

4
(10)
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
49,000
٪50
24,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
دوشیزگان
٪50
دوشیزگان
الکس مایکلیدس
انتشارات البرز
4
(10)
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
49,000
٪50
24,500
تومان