0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
آلمانی در سفر

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی آلمانی در سفر

درباره آلمانی در سفر

کتاب آلمانی در سفر به همت حسن اشرف‌الکتابی و علی‌اصغر شجاعی نوشته شده است. این کتاب به زبانی ساده و قابل درک، به تدریس مفاهیم ابتدایی زبان آلمانی به منظور استفاده در سفرهای سیاحتی یا تجاری می‌پردازد. هدف اصلی این کتاب، آموزش اصطلاحات و جملات رایجی است که به مسافران کمک می‌کند تا در شرایط متفاوت به راحتی ارتباط برقرار کرده و از سفر خود لذت ببرند.

در کتاب آلمانی در سفر، مطالب به شیوه‌ای ساختارمند ارائه شده‌اند. از آغاز تا پایان، اصطلاحات و جملات ضروری برای مواقع مختلف مسافرت درج شده‌اند. این محتوا به صورت موضوع به موضوع پیش می‌رود و هر بخش به تمریناتی جهت تثبیت مطالب پرداخته است. در آغاز با حروف زبان آلمانی آشنا می‌شویم. پس از اندکی نویسنده به تشریح عبارت‌های ساده اما بسیار پرکاربرد می‌پردازد، بعد به ترجمه و بیان عبارت‌ها و جملاتی می‌پردازد که ممکن است در مکالمات روزمره بسیار کاربردی باشد. به عنوان مثال اگر کسی از شما پاسپورت بخواهد، یا اینکه بخواهید به یک آدرس بخصوص برسید و یا اینکه از پلیس درخواست کمک کنید. البته کتاب تنها به دیالوگ‌های روزمره مربوط نمی‌شود. بخش دیگری از کتاب به تشریح علامت‌هایی که در خیابان و یا هتل نوشته شده می‌پردازد، عبارت‌ها و کلماتی مانند ورودی، خروجی، عابرپیاده و چیزهایی از این دست.


موضوع کتاب آلمانی در سفر

موضوع اصلی کتاب آلمانی در سفر آموزش زبان آلمانی به منظور استفاده در سفرهاست. این کتاب به عنوان یک راهنمای کاربردی برای افرادی که قصد دارند به آلمان سفر کنند یا با افراد آلمانی در موقعیت‌های مختلف ارتباط برقرار کنند، نگارش شده است. برخوردهای اجتماعی، خرید و فروش، سفر با وسایل نقلیه عمومی، رزرو هتل و موارد مشابه از جمله موضوعاتی است که در این کتاب پوشش داده شده است.در کل، کتاب "آلمانی در سفر" یک منبع مفید برای آموزش زبان آلمانی به منظور استفاده در سفرها و مواقع مختلف است، خصوصا نسخه صوتی کتاب که یادگیری و تکرار عبارت‌ها و جملات را بسیار ساده‌تر کرده است و در هنگام رانندگی، یا دویدن صبحگاهی می‌تواند به یادگیری این زبان کمک کند.


چرا باید کتاب آلمانی در سفر را بخوانیم؟

کتاب‌ آلمانی در سفر نوشته حسن اشرف‌الکتابی و علی‌اصغر شجاعی برای مسافران، گردشگران و کسانی که قصد سفر به کشورهایی که به آلمانی صحبت می‌کنند، بسیار مفید است. در اینجا به برخی از دلایلی اشاره می‌کنیم که ممکن است شما را به مطالعه چنین کتابی ترغیب، آورده شده است:


۱. آمادگی برای موقعیت‌های روزمره: با یادگیری جملات و واژگان کلیدی می‌توانید در موقعیت‌های مختلف روزمره مثل خرید، رزرو هتل، سفر با وسایل نقلیه عمومی و غیره با اطمینان بیشتری ارتباط برقرار کنید.


۲. تجربه‌ی بهتر گردشگری: بلد بودن زبان محلی می‌تواند تجربه‌ی گردشگری شما را بسیار متفاوت‌تر و غنی‌تر کند. شما می‌توانید به راحتی با مردم محلی ارتباط برقرار کنید و فرهنگ و سنت‌های آن‌ها را بهتر بشناسید.


۳. کمک در موقعیت‌های اضطراری: در موقعیت‌های اضطراری مانند نیاز به دارو یا مراجعه به پزشک، دانستن زبان آلمانی می‌تواند به شما کمک کند تا به راحتی مشکل خود را بیان و کمک بگیرید.


۴. افزایش اطمینان به نفس: یادگیری زبان جدید و توانایی استفاده از آن در موقعیت‌های واقعی می‌تواند اعتماد به نفس شما را افزایش دهد، خصوصا زبان آلمانی که یادگیری آن کمی دشوارتر از انگلیسی است و طبیعتا یادگیری زبان سخت تر، لذت‌بخش تر است.


۵. لذت بردن از فرهنگ محلی: زبان دروازه ورود به فرهنگ‌های تازه است. با یادگیری آلمانی، شما می‌توانید ادبیات، موسیقی، فیلم‌ها و دیگر بخش‌های فرهنگی این کشور را بهتر درک کرده و از آن لذت ببرید، خصوصا اینکه آلمان برای سال‌ها قطب فرهنگی اروپا به شمار می‌رفته است.


پیشنهادهایی به علاقمندان کتاب‌ آلمانی در سفر

اگر به کتاب‌های زمینه زبان آموزی علاقه دارید، خواندن آثار زیر را از دست ندهید:

۱- کتاب خودآموز ترکی استانبولی

۲- کتاب آموزش زبان فرانسه دامیز

۳- کتاب گفت و گو در سفر به زبان انگلیسی دامیز

هر سه کتاب فوق، به مسافران کمک می‌کنند تا با زبان مقصد برای موقعیت‌های روزمره آشنا شوند و از آن‌ها در سفرهای خود به کشورهایی با زبان بیگانه استفاده کنند.



دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
340.۰۴ مگابایت
مدت زمان
۰۳:۰۵:۴۲
نویسنده حسن اشرف الکتابی
نویسنده دوم علی اصغر شجاعی
راوی رباب حاج حسین لو
راوی دومناتاشا دمن
ناشرنشر استاندارد
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۴۰.۰۴ مگابایت
۰۳:۰۵:۴۲

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 8 مخاطب
5
ستاره
75 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
12 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
12 ٪
3 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

برای یادگیری لغات خیلی خوبه

5

کتاب جمع و جور و خوبی است.

5

عالی

4.3
(8)
30,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
آلمانی در سفر
آلمانی در سفر
مجموعه کتاب های آموزش زبان مکالمات و اصطلاحات روزمرۀ آلمانی همراه با مهم ترین نکات دستوری زبان آلمانی

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
آلمانی در سفر
آلمانی در سفر
حسن اشرف الکتابی
نشر استاندارد
4.3
(8)
30,000
تومان